Home Auto • Moto Mercedes-Maybach EQS – Χλιδή σε SUV… περιτύλιγμα

Mercedes-Maybach EQS – Χλιδή σε SUV… περιτύλιγμα

Ειδήσεις Ελλάδα

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Maybach δεν θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε άλλο πέρα από ένα SUV και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, δεν θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε άλλο πέρα από ένα SUV που θα βασίζεται στην Mercedes-Benz EQS. Αυτή είναι λοιπόν η Mercedes-Maybach EQS 680 με την οποία η γερμανική εταιρία θέλει να καθιερωθεί στην εξαιρετικά μικρή αλλά τρομερά προσοδοφόρα κατηγορία των ultra-premium, ηλεκτρικών SUV πριν καν ετοιμάσουν τους ανταγωνιστές μάρκες όπως η Bentley και η Rolls-Royce.

Όπως συνηθίζει η Maybach δεν έχει κάνει κάτι ριζοσπαστικό στο μοντέλο που χρησιμοποιεί ως βάση. Στο εμπρός μέρος λοιπόν, το αστέρι της Mercedes έχει πάρει την θέση που του αρμόζει ενώ λίγο πιο κάτω παρατηρούμε το μαύρο πάνελ με τις χρωμιωμένες λωρίδες που δημιουργούν μία τρισδιάστατη ψευδαίσθηση. Χρώμιο βρίσκουμε και στους αεραγωγούς του προφυλακτήρα, στο περίγραμμα των παραθύρων, την κεντρική κολώνα και στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα ενώ στην μορφή που παρουσιάστηκε δεν θα μπορούσε να λείπει η χαρακτηριστική διχρωμία που προσδίδει κάτι παραπάνω στον τομέα της εμφάνισης. Όπως δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα πολυάριθμα σήματα και οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών (προαιρετικά προσφέρονται και 22άρες).

Περισσότερη προσοχή δόθηκε στην καμπίνα με την Maybach να “χτίζει” πάνω στην ήδη πολυτελή EQS 580. Τα ειδικά γραφικά έναρξης στην MBUX Hyperscreen είναι απλά το κερασάκι σε μία τούρτα που έχει πολλές στρώσεις και πολύ νόστιμα υλικά. Υλικά όπως τα “executive” καθίσματα που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν άνετα και ως θρόνοι, οι κορυφαίας ποιότητας επενδύσεις, το 4D surround ηχοσύστημα της Burmester, οι οθόνες 11.6 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα που χωρίζει τις δύο πίσω θέσεις και ενσωματώνει ένα μικρό ψυγείο (με ασορτί ασημένια ποτήρια) και πολλά άλλα.

Οι μηχανικοί της Maybach εστίασαν και στην ποιότητα κύλισης και αυτό σημαίνει ότι η EQS 680 διαθέτει το ειδικό, ομώνυμο mode που αντικαθιστά το “Comfort” ως η βασική ρύθμιση και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την “μέγιστη άνεση” για τους πίσω επιβάτες. Ποιότητα κύλισης όμως σημαίνει και ηχομόνωση και με την απουσία… θερμικών θορύβων λόγω του αμιγώς ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου, οι μηχανικοί άλλαξαν στόχους και προσπάθησαν να εκμηδενίσουν άλλους ήχους ή/και κραδασμούς από το να ενοχλήσουν τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων εφαρμόζοντας ειδικό αφρό και δερματίνη γύρω από το πίσω μέρος της καμπίνας.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε κλείνοντας ότι η Mercedes-Maybach EQS 680 SUV εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 658 ίππων και 950 Nm ροπής που είναι αρκετά για να επιταχύνουν το γιγαντιαίο αμάξωμα στα 100 km/h σε 4.4 δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 210 km/h. Όταν εξαντληθεί το φορτίο της μπαταρίας δε (η εταιρία δηλώνει 600 χιλιόμετρα μέγιστης αυτονομίας), η ηλεκτρική Maybach φορτίζει με ρυθμό έως 200 kW και συνεπώς χρειάζεται κάτι περισσότερο από 30 λεπτά για να το αναπληρώσει.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Exit mobile version