27.5 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

Mercedes-AMG – Θέλει χρόνο ο 4-κύλινδρος της C63

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει δύο ολόκληρα χρόνια από την πρεμιέρα της Mercedes-AMG C63 S E Performance και ο κόσμος ακόμα δεν έχει χωνέψει το γεγονός ότι η γερμανική εταιρία αποφάσισε να γυρίσει την πλάτη στον θηριώδη twin-turbo V8 της προηγούμενης γενιάς για χάρη ενός εξηλεκτρισμένου 4-κύλινδρου. Δεν είναι λίγοι αυτοί που, δικαίως, νιώθουν ότι η αφαίρεση 4 κυλίνδρων από τον βενζινοκινητήρα του μεσαίου super-sedan της AMG αφαιρεί μεγάλη δόση από την γοητεία του και ούτε τα 476 άλογα για τα οποία είναι ικανός από μόνος του ο 4-κύλινδρος, δίλιτρος turbo της C63 S E Performance, ούτε τα συνολικά 680 άλογα και 1.020 Nm ροπής που προσφέρει απλόχερα το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο μπορούν να τους αλλάξουν γνώμη. Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG όμως, δηλώνει ότι ο 4-κύλινδρος θέλει τον χρόνο του και ότι “κάποιοι πελάτες χρειάζονται χρόνο για να ενθουσιαστούν με την τεχνολογία”.
Αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει την AMG από το να πειραματίζεται με νέα concepts και νέες τεχνολογίες. Για τον Schiebe, η Mercedes-AMG είναι μία μάρκα τεχνολογίας και οφείλει να μην παραμένει στάσιμη. Για παράδειγμα, έχει στην γκάμα της φυσικά τον εμβληματικό V8 και θα συνεχίσει τον έχει για το προσεχές μέλλον. Το μεγάλο αφεντικό της γερμανικής μάρκας αρνήθηκε να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την παρουσία και την εξέλιξη του δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι “βασικός στόχος της AMG είναι να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών”. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι όσο υπάρχει ζήτηση, τόσο η AMG θα προσφέρει τον V8 (και τον αμφιλεγόμενο 4-κύλινδρο βεβαίως) και όταν η ζήτηση αρχίσει να φθίνει και η τεχνολογία έχει εξελιχθεί επαρκώς, τότε θα είναι έτοιμη να γίνει αμιγώς ηλεκτρική.

Ο Schiebe επιβεβαίωσε ότι η AMG συνεχίζει την εξέλιξη της AMG.EA αρχιτεκτονικής και ότι ακόμα και ο ίδιος οδηγεί ηλεκτρικά πρωτότυπα σε εβδομαδιαία βάση, οπότε το λανσάρισμα μίας αμιγώς ηλεκτρικής Mercedes-AMG είναι καθαρά θέμα χρόνου αλλά όσο επιτρέπει στην εταιρία η νομοθεσία, θα συνεχίσει να προσφέρει θερμικές… συγκινήσεις. Οι δηλώσεις του Schiebe δεν θα μπορούσαν να έχουν καλύτερο timing με τις εταιρίες, mainstream και μη, να προσαρμόζουν τα πλάνα όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό τους δεδομένης της κάμψης στον ρυθμό ανάπτυξης της τεχνολογίας. Αυτό που τονίζει είναι πως “είναι σημαντικό να είμαστε ανοιχτόμυαλοι όσον αφορά στην τεχνολογία” ενώ όταν ρωτήθηκε για το ποιο κινητήριο σύνολο έχει επιλέξει η AMG για την επερχόμενη CLE 63, ο Schiebe ανέφερε πως “πήρε την σωστή απόφαση” και θα την μάθουμε όταν παρουσιαστεί το μοντέλο. Πολύ σίγουρος είναι, οπότε μάλλον κάτι καλό έχει ετοιμάσει η εταιρία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό