18.4 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Mazda: 3 ηλεκτρικά και 5 plug-in υβριδικά μέχρι το 2025!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η τελευταία εταιρία που ανακοινώνει τον μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό της όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της είναι η Mazda που παρά το μικρό μέγεθος της, σε σύγκριση με κολοσσούς όπως η Toyota για παράδειγμα, είναι φιλόδοξη και τοποθετεί σε ψηλά, αλλά ρεαλιστικά επίπεδα τον πήχη. Απώτερος στόχος παραμένει η “ουδετερότητα εκπομπών ρύπων” στο σύνολο των δραστηριοτήτων της μέχρι το 2050 και για να τον πετύχει, ορίζει κάποιους ενδιάμεσους σταθμούς και δημιουργεί έναν οδικό χάρτη για τα χρόνια που θα μας οδηγήσουν στο τέλος της δεκαετίας.Έτσι, η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2025, θα λανσάρει 3 ηλεκτρικά μοντέλα, 5 plug-in υβριδικά και 5 υβριδικά ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει ήπια υβριδικές εκδόσεις ως το σημείο εισόδου στην γκάμα της. Η Mazda δεν αναφέρει σε ποιες κατηγορίες θα γίνουν αυτές οι προσθήκες αλλά σημειώνει ότι αφορούν σημαντικές αγορές όπως η εγχώρια φυσικά, της Ιαπωνίας, αυτή των Η.Π.Α., της Ευρώπης και της Κίνας.Πρωταγωνιστικό ρόλο στο πλάνο της εταιρίας θα έχει η “SKYACTIV EV Scalable Architecture” όπως ονομάζει την ολοκαίνουρια πλατφόρμα η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα ανεξαρτήτως μεγέθους ή στιλ αμαξώματος ενώ η Mazda δεν παραλείπει να σημειώσει ότι μέχρι το 2030, όλα τα μοντέλα της, το 100% της γκάμας της θα εξοπλίζεται με κάποιου είδους εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο και πως τα αμιγώς ηλεκτρικά της θα αποτελούν το 30% του συνόλου. Παράλληλα, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι φέρνει πίσω τον περιστροφικό κινητήρα ως range-extender, εκμεταλλευόμενη τα ειδικά χαρακτηριστικά του κινητήρα.Τέλος, οφείλουμε να αναφέρουμε την δουλειά που γίνεται από πλευράς Mazda στην τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης με το σύστημα “Mazda Co-Pilot Concept” που περιγράφεται από την ίδια ως ένα “ανθρωποκεντρικό σύστημα αυτόνομης οδήγησης” και θα λανσαριστεί σε κάποιο από τα “Μεγάλα Προϊόντα” της κάποια στιγμή εντός το 2022. Την ίδια ώρα, έχουν δρομολογηθεί εξελίξεις και στον τομέα της συνδεσιμότητας. Τα επόμενα χρόνια θα είναι ιδιαίτερα δραστήρια η μικρή και συμπαθής ιαπωνική φίρμα και αυτό μας χαροποιεί ιδιαιτέρως, δεδομένου ότι απολαμβάνουμε τα προϊόντα της και στην ελληνική αγορά πλέον.
Ένα Renault Zoe κατάφερε 683 χλμ με μία φόρτιση!Dacia. Mία «μικρή» μάρκα με ιστορία και κυρίως μέλλον

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό