24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Maserati GT2 Stradale – Από την πίστα για τον δρόμο!

Ειδήσεις Ελλάδα

Σε αυτό το σημείο η Maserati προσφέρει το εντυπωσιακό sports car της σε διάφορες γεύσεις, υπάρχει η βασική MC20, η ανοιχτή MC20 Cielo, η αγωνιστική GT2 που παρότι δεν συνοδεύεται από το “MC20” δεν υπάρχει λόγος να κοροϊδευόμαστε, η σκληροπυρηνική MCXtrema που είναι ένα εξωτικό παιχνίδια αποκλειστικά για την πίστα και τώρα, η GT2 Stradale γι’ αυτούς που θέλουν μία πιο επιθετική MC20 χωρίς όμως να είναι αναγκασμένοι να λάβουν μέρος σε κάποιο πρωτάθλημα ούτε να περιοριστούν σε χρήση αποκλειστικά σε κάποιο προστατευμένο περιβάλλον (βλ. πίστα). Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη για την GT2 Stradale που έρχεται με πιο άγρια εμφάνιση, χαμηλότερο βάρος, υψηλότερη ισχύ και λοιπές βελτιώσεις και αλλαγές που την κάνουν μία άξια προσθήκη στην οικογένεια της Maserati.

Οι τροποποιήσεις στο design και την αεροδυναμική του οχήματος γίνονται εμφανείς ήδη από την πρώτη ματιά στο εμπρός μέρος καθώς η GT2 Stradale διαθέτει νέο προφυλακτήρα με πιο έντονο και πιο χαμηλό splitter στο κάτω μέρος, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και πιο πάνω και ένα νέο καπό με πολυάριθμους αεραγωγούς. Αεραγωγοί υπάρχουν και στο πάνω μέρος των εμπρός φτερών ώστε να βρίσκει διαφυγή ο αέρας που συσσωρεύεται στους θόλους και προκαλεί lift ενώ αεραγωγούς βρίσκουμε και στα πλαϊνά για να τροφοδοτούν τα πίσω φρένα αλλά και τον Nettuno twin-turbo V6 με άφθονο, δροσερό αέρα. Στο πίσω μέρος δε, παρατηρούμε έναν πιο επιθετικό διαχύτη και μία μεγάλη, σταθερή και ρυθμιζόμενη αεροτομή  που είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη για την παραγωγή έως 500 κιλών downforce στα 280 km/h! Το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης συμπληρώνουν οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών.

Το εσωτερικό από την άλλη, δεν έχει τόσες αλλαγές. Βρίσκουμε περισσότερο εκτεθειμένο carbon και Alcantara απ’ ότι στην βασική MC20, όπως βρίσκουμε και τα νέα, αποκλειστικά για την GT2 Stradale bucket καθίσματα καθώς και ένα νέο τιμόνι με παχύτερη στεφάνη και λιγότερα χειριστήρια αλλά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.25 ιντσών, η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης επίσης 10.25 ιντσών και το premium ηχοσύστημα των 6 ή 12 ηχείων μας υπενθυμίζουν ότι η GT2 Stradale προορίζεται κατά κύριο λόγο για χρήση σε δημόσιους δρόμους και κατά συνέπεια, οφείλει να προσφέρει την ανάλογη τεχνολογία και έως έναν βαθμό, άνεση.

Όσον αφορά στις επιδόσεις, η κορυφαία Maserati MC20 για τον δρόμο εξοπλίζεται με μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 3-λιτρου, twin-turbo V6 που είναι ικανή για 640 ίππους και 720 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους τροχούς του πίσω άξονα. Χάρη σε αυτή τη διαμόρφωση, την υιοθέτηση των ρυθμίσεων και του στησίματος της αγωνιστικής Maserati GT2 και μία μικρή μείωση στο βάρος που αγγίζει τα 60 κιλά, η GT2 Stradale επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 324 km/h.

Για όποιον επιθυμεί κάτι ακόμα πιο ειδικό, υπάρχουν και δύο διαφορετικά προαιρετικά πακέτα με το πρώτο να προσθέτει ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το carbon-ceramic σύστημα πέδησης και ένα σετ semi-slick ελαστικών της Michelin ενώ το δεύτερο περιλαμβάνει εκτός από αυτά που προαναφέραμε, ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων, σύστημα πυρόσβεσης κ.ά. Η τιμή της Maserati GT2 Stradale θα είναι σίγουρα υψηλότερη από αυτή της βασικής MC20 με τις φήμες να αναφέρουν ότι μετά την προσθήκη όλων ή σχεδόν όλων των extras μία… εξαψήφια αύξηση δεν είναι εκτός της σφαίρας της φαντασίας.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό