16.6 C
Athens
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024

Lexus LBX Morizo RR – Το SUV των 300 ίππων περνά στην παραγωγή!

Ειδήσεις Ελλάδα

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη! Η Lexus παρουσίασε το LBX Morizo RR ή αν προτιμάς πιο περιγραφικά, το LBX που εξοπλίζεται με αυτούσιο το κινητήριο σύνολο του καυτού GR Yaris. Ή αν προτιμάς μία εναλλακτική περιγραφή, την έκδοση παραγωγής του συνώνυμου πρωτότυπου που πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στις αρχές του έτους. Προφανώς η ιαπωνική εταιρία είδε την απήχηση που είχε το μοντέλο, είδε την απήχηση που έχουν συγγενή GR Yaris και GR Corolla και έκρινε ότι θα ήταν προς το συμφέρον της να εντάξει μία καυτή έκδοση του Lexus LBX στην γκάμα. Κάπως έτσι, γεννήθηκε το Lexus LBX Morizo RR.

Τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, η έκδοση παραγωγής δεν διαφοροποιείται αισθητά από το πρωτότυπο που είδαμε τον Ιανουάριο και αν είμαστε ειλικρινείς, δεν χρειαζόταν ιδιαίτερη διαφοροποίηση. Στον τομέα του design λοιπόν, το LBX Morizo RR ξεχωρίζει χάρη στο σπορ bodykit που αποτελείται από νέους προφυλακτήρες με τον εμπρός να διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τον πίσω να φιλοξενεί την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Έναν μικρό ρόλο στην πιο σπορ εμφάνιση του LBX Morizo RR διαδραματίζει και το γεγονός ότι η σπορ έκδοση έχει κατά 15 χιλιοστά μεγαλύτερο πλάτος και κατά 10 χιλιοστά μικρότερο ύψος που του προσδίδουν έναν ανεπαίσθητο, επιπλέον δυναμισμό ενώ το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνουν οι όμορφες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών. Ουσιαστικά, η μοναδική αλλαγή του μοντέλου που θα κυκλοφορήσει στην αγορά με το πρωτότυπο είναι το… βάψιμο της λωρίδας που είχε κίτρινο χρώμα κάτω από το καπό του concept, σε σκούρο χρώμιο.

Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, όπου τα άνετα καθίσματα του στάνταρ LBX έχουν δώσει την θέση τους σε ένα σετ bucket που αγκαλιάζουν τον οδηγό και τον συνοδηγό και οι επενδύσεις από Alcantara σε συνδυασμό με τις κόκκινες ραφές χαρίζουν έναν αέρα motorsports που ταιριάζει με τον νέο χαρακτήρα της έκδοσης. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουμε επίσης τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου, οπότε ας μεταπηδήσουμε στα μηχανικά όπου βρίσκεται και η ουσία του “Morizo RR”. Εκεί, βρίσκουμε τον γνωστό πλέον 1600άρη, τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα που είναι ικανός για 304 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 3.250 έως τις 4.600 σ.α.λ. Αυτά περνούν στον δρόμο χάρη σε ένα σύστημα τετρακίνησης μέσω είτε του 6-τάχυτου, μηχανικού κιβωτίου iMT, είτε του Direct Shift 8-τάχυτου αυτόματου. Όλα αυτά, το βάρος που δεν υπερβαίνει τα 1.440 κιλά (1.470 στην περίπτωση του αυτόματου) αλλά και τα φαρδύτερα ελαστικά διάστασης 235/45R19 επιτρέπουν στο καυτό compact crossover να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 5.2 δευτερόλεπτα.

Όπως πάντα βέβαια, όλα αυτά έχουν το αντίστοιχο τίμημα. Όσο περιμένουμε από την ιαπωνική εταιρία να ανακοινώσει την τιμή του Lexus LBX Morizo RR στην Ευρώπη και ειδικότερα στην χώρα μας, να αναφέρουμε ότι στην Ιαπωνία το καυτό crossover κοστίζει από €38.000 ενώ η έκδοση “Bespoke Build” με επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης ξεκινά από τα €42.100. Η συγκεκριμένη έκδοση θα περιοριστεί στα 100 αυτοκίνητα όμως και θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά μέσα από ένα σύστημα λοταρίας. Οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τα τέλη του Αυγούστου αλλά ακόμα περιμένουμε να δούμε τι θα ισχύει για την Ευρώπη, οπότε καλύτερα να κάνουμε λίγη υπομονή.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό