33.5 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

Lanzante 911 – Με κινητήρα F1 και old-school χαρακτήρα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Lanzante είναι μία από εκείνες τις εταιρίες που κρατούν ψηλά και περήφανα την σημαία της καλώς εννοούμενης τρέλας. Έχει βρει την μικρή αλλά προσοδοφόρα γωνία της αγοράς της και λανσάρει προϊόντα που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού για ανθρώπους οι οποίοι δεν ρωτάνε την τιμή. Και εμείς κερδισμένοι είμαστε όμως, αφού έχουμε την ευκαιρία να δούμε μοντέλα τα οποία αν δεν τα δημιουργούσε η Lanzante, δεν θα υπήρχαν. Μοντέλα στα οποία έχει εμφυσήσει την καλώς εννοούμενη τρέλα που προαναφέραμε. Μοντέλα όπως η Lanzante 930 TAG Turbo που δεν αρκείται στο γεγονός ότι μία Porsche 930 είναι ούτως ή άλλως ξεχωριστή, διαχρονική και συναρπαστική και προσθέτει έναν 1500άρη turbo κινητήρα που στην προηγούμενη ζωή του ήταν στην καρδιά της McLaren MP4/2! Ναι, ένας αυθεντικός κινητήρας Formula 1 και μάλιστα old-school στο πίσω μέρος μίας Porsche 930! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι απλά “περισσότερα” και οδήγησε αρχικά την Lanzante και μετά εμάς, το φιλοθεάμων κοινό, στην TAG Championship 911! Μία αναβαθμισμένη εκδοχή της 930 TAG Turbo που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα αλλά προσφέρει ακριβώς αυτά τα “περισσότερα” που προαναφέραμε. Χάρη στις περιποιήσεις της Cosworth, που περιλαμβάνουν νέα πιστόνια, νέες μπιέλες, νέες βαλβίδες, αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης και νέα turbo κατασκευασμένα από τιτάνιο, το θηρίο στο πίσω μέρος της 930 είναι ικανό για 635 ίππους ενώ ο μέγιστος ρυθμός περιστροφής του “εξημερωμένου” αγωνιστικού κινητήρα ας πούμε ότι περιορίζεται στις 10.250 σ.α.λ.! Αν μπορείς να φανταστείς λοιπόν έναν V6, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων ο οποίος παράγει 635 ίππους και στροφάρει μέχρι τις 10.250 σ.α.λ., σε θαυμάζω – αλλά όχι τόσο όσο τους τεχνικούς της Cosworth που δημιούργησαν το κτήνος και της Lanzante που το χώρεσαν στο πίσω μέρος της 930!

Για την ιστορία, ο twin-turbo V6 συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο που προέρχεται από την 993 γενιά της Porsche 911 αλλά διαθέτει νέες σχέσεις με αποτέλεσμα η μέγιστη ταχύτητα της TAG Championship 911 να ξεπερνά τα 320 km/h. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Lanzante προχώρησε σε στοχευμένες βελτιώσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση της νέας δημιουργίας της ενώ μέρος του αμαξώματος αντικαταστάθηκε από κορυφαίας, “F1-grade” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, ποιότητας ανθρακονήματα. Στην καμπίνα δεν υπάρχει οτιδήποτε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως πολυτέλεια, έστω και με την ευρύτερη έννοια του όρου καθώς ακόμα και ο χειρισμός των παραθύρων ή των καθρεπτών γίνεται χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ενώ το μοναδικό στοιχείο που αυξάνει το βάρος είναι το απαραίτητο λόγω δυνατοτήτων του οχήματος, roll-cage. Τα bucket καθίσματα της Recaro αντικαθιστούν τις δερμάτινες… πολυθρόνες της Porsche και το τιμόνι προέρχεται από την Personal και θυμίζει πολύ αυτό της McLaren MP4/2. Χάρη στην ακραία δίαιτα που υποβλήθηκε, η Lanzante TAG  Championship 911 ζυγίζει μόλις 920, είτε το πιστεύεις είτε όχι.
625 άλογα από έναν 1500άρη V6 turbo, σε ένα αμάξωμα που ζυγίζει λιγότερο από έναν τόνο ακόμα και με τον οδηγό… Λυπάμαι τα δύσμοιρα Michelin Pilot Sport 4 με πέλμα 235 χιλιοστών εμπρός και 275 χιλιοστών πίσω, στις ρετρό ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών της Dymag, που θα προσπαθήσουν να περάσουν την ισχύ στον δρόμο… Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η Lanzante θα κατασκευάσει μόλις 3 TAG Championship 911 ως ένα είδος φόρου τιμής στους τίτλους της McLaren MP4/2 και επειδή πόσους κινητήρες μπορεί να βρει στην τελική;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό