Home Auto • Moto Lancia: Χτίζει το μέλλον με επιρροές από το παρελθόν.

Lancia: Χτίζει το μέλλον με επιρροές από το παρελθόν.

Ειδήσεις Ελλάδα

Το 2022 ήταν μία πάρα πολύ σημαντική χρονιά για την Lancia. Η ιστορική εταιρία που αποτελεί μέρος του ομίλου Stellantis, έχει απομείνει με ένα μοντέλο στην αγορά από το 2015, οπότε και σταμάτησε να πουλάει rebadged μοντέλα της Chrysler αλλά ακόμα και η Ypsilon που προσπαθεί όλα αυτά τα χρόνια να κρατήσει ψηλά την σημαία της Lancia, έχει κουραστεί διανύοντας τον 12ο χρόνο στην αγορά. Το 2022 και πιο συγκεκριμένα τον Απρίλιο, η Lancia ανακοίνωσε το δεκαετές στρατηγικό πλάνο της, έναν μήνα μετά τη νέα οργανωτικής της δομή και τον Νοέμβριο, το νέο της λογότυπο με το οποίο η εταιρία θα κάνει τα πρώτα της βήμα στον εποχή του εξηλεκτρισμού και στη συνέχεια, της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα, η Lancia αποκάλυψε το… σχεδιαστικό μανιφέστο της παρουσιάζοντας τις βασικές κατευθύνσεις που θα ακολουθήσει στο μέλλον.

Το εξαιρετικό δύσκολο αλλά ταυτόχρονα πολύ ευχάριστο έργο της “αναστύλωσης” της Lancia έχει αναλάβει ο Luca Napolitano που ως CEO της εμβληματικής μάρκας υπόσχεται να αναζωογονήσει το “dolce vita” πνεύμα που είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελκυστικότητα πολλών κλασικών μοντέλων της εταιρίας, ήδη από την δεκαετία του ’60 και τις Flaminia και Flavia.

“Το ένδοξο και πλούσιο παρελθόν είναι μία ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης που θα οδηγήσει το βήμα στις επόμενες γενιές προϊόντων […]“

Δήλωσε ο επικεφαλής της Lancia, αναφερόμενος στα μελλοντικά μοντέλα της. Το πρώτο… ρετρομοντέρνο δείγμα γραφής της Lancia θα το δούμε το 2024 με την παρουσίαση του Νέου Ypsilon, το 2026 θα ακολουθήσει η νέα ναυαρχίδα της μάρκας και το 2028 θα έρθει η νέα Delta με στόχο αφενός να καλύψουν το 50% της αγοράς με διαφορετικά μεγέθη και στιλ αμαξώματος και αφετέρου να ξανατοποθετήσουν την εταιρία στον χάρτη της αγοράς. Εκτός από τον νοσταλγικό σχεδιασμό, η Lancia ποντάρει πολλά και στην τεχνολογία των μελλοντικών της μοντέλων. Με εξαίρεση το Νέο Ypsilon που λογικά θα κάνει χρήση της ίδιας αρχιτεκτονικής που βρίσκουμε και το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat Νέο 500, τα υπόλοιπα θα βασίζονται σε κάποια STLA πλατφόρμα με ότι αυτό συνεπάγεται για τα κινητήρια σύνολα, τις μπαταρίες, τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης, την συνδεσιμότητα αλλά και την βιωσιμότητα καθώς η Lancia θέλει το 50% των επιφανειών που θα μπορεί να ακουμπήσει ο χρήστης να είναι κατασκευασμένες από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia θα εφαρμοστεί στην Ιταλία και στο εξωτερικό έως τις 30 Ιουνίου του 2024, οπότε και θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του το Νέο Ypsilon αλλά αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα είναι ποιες χώρες θα περιλαμβάνει το δίκτυο διανομής της εταιρίας. Η Lancia κάνει λόγο για έναν “περιορισμένο αριθμό συνεργατών, αρχικά σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες, χωρίς την ανάγκη τεράστιων εκθεσιακών χώρων αλλά με απόλυτη εστίαση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση δια ζώσης ή μέσω του διαδικτύου” αλλά δεν παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες. Όπως όλα δείχνουν πάντως, η πρώτη φάση της αναγέννησης της Lancia δεν θα περιλαμβάνει την χώρα μας αφού υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες αγορές για να εστιάσει τις προσπάθειες της, όπως η Ιταλία φυσικά, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Αγγλία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Exit mobile version