12.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Lamborghini Invencible και Autentica – Ένα ηχηρό αντίο στον μη-υβριδικό V12!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Lamborghini κλείνει ένα τεράστιο κεφάλαιο στην ιστορία της, παρουσιάζοντας δύο one-off δημιουργίες για να αποχαιρετήσει οριστικά τον θρυλικό V12 κινητήρα της… τουλάχιστον στην αγνή, ανόθευτη και σχεδόν… ωμή μορφή που τον γνωρίζουμε όλα αυτά τα χρόνια. Ο V12 θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ιταλική εταιρία, χαρίζοντας έναν διαφορετικό αέρα στην εκάστοτε ναυαρχίδα της αλλά αναβαθμισμένος ( ; ) με κάποιου είδους υβριδικό σύστημα, το οποίο ευτυχώς δεν θα αλλοιώσει τον χαρακτήρα του. Σε κάθε περίπτωση, όπως η Aventador LP800-4 Ultimae ήταν η τελευταία Lamborghini μαζικής, τρόπος του λέγειν, παραγωγής με τον εμβληματικό μη-εξηλεκτρισμένο βενζινοκινητήρα, έτσι οι Invencible coupe και Autentica roadster είναι οι τελευταίες πολύ ειδικές εκδόσεις με το… βαρβαρικό κινητήριο σύνολο. Ένα είδος κύκνειου άσματος τόσο για τον V12 της εταιρίας, όσο και για την Aventador που κλείνει οριστικά τον κύκλο της πριν ανοίξει τον δικό του ο αντικαταστάτης της.

Αμφότερα τα δύο μοντέλα, βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική (της Aventador) ενώ υιοθετούν αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από πρότερες δημιουργίες της Lamborghini, καταθέτοντας υπό μία έννοια έναν φόρο τιμής σε όλες τις V12 που ήταν. Στο καπό για παράδειγμα, οι επιρροές από την Essenza SCV12 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς ενώ η έμφαση στην μείωση του βάρους και η μεγάλη πίσω αεροτομή θυμίζουν την Sesto Elemento. Η… αύρα των Reventon και Veneno δε, ιδίως στα πίσω φωτιστικά σώμα, τις εξατμίσεις τις έντονες γωνίες σε ολόκληρο το αμάξωμα και το άκρως επιθετικό ύφος των Invencible και Autentica είναι ιδιαίτερα έντονη, είτε μιλάμε για λεπτομέρειες είτε για σύνολο. Η μεν Invencible coupe έχει βαφτεί στο άκρως εντυπωσιακό “Rosso Efesto” χρώμα και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες ενώ η Autentica roadster είναι βαμμένη σε χρώμα “Grigio Titans” και διαθέτει λεπτομέρειες σε έντονο κίτρινο.

Η ιταλική φίρμα δεν αναλώνεται σε πολλές λεπτομέρειες όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων και τις επιδόσεις τους, αρκούμενη στο να δηλώσει πως ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.5 λίτρων παράγει 780 ίππους και 720 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο ISR κιβώτιο και το κλασικό σύστημα τετρακίνησης της. Εδώ που τα λέμε, οτιδήποτε περισσότερο θα ήταν περιττό. Σημασία στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν τα απόλυτα νούμερα αλλά το συναίσθημα και το τελευταίο αντίο σε έναν πραγματικά εμβληματικό κινητήρα. Σε αυτό το σημείο, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τη μορφή που θα πάρει ο διάδοχος του, τι είδους βελτιώσεις έχουν γίνει ώστε να αναβαθμιστεί η απόδοση και η αποδοτικότητα του ή τον τύπου του υβριδικού συστήματος με το οποίο αναπόφευκτα θα εφοδιαστεί ώστε να μειωθούν δραστικά οι εκπομπές ρύπων του. Ίσως κάποια από αυτά τα ερωτήματα να απαντηθούν σε μερικές εβδομάδες, οπότε και είναι προγραμματισμένη η πρεμιέρα του πρώτου υβριδικού super sports car της Lamborghini.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό