21.5 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance – Ταχύτερη απ’ όλες!

Ειδήσεις Ελλάδα

Στο περιθώριο του κινέζικου Grand Prix που επέστρεψε στο πρόγραμμα της Formula 1 έπειτα από απουσία 5 ετών, η Mercedes-AMG πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της κορυφαίας έκδοσης της “GT” που δεν είναι άλλη από την plug-in υβριδική, GT 63 S E Performance. Το μοναδικό, ενδεχομένως, μοντέλο αυτή τη στιγμή στον κόσμο που επιταχύνει στα 100 km/h ταχύτερα απ’ ότι κάνει ένας άνθρωπος να πει το όνομα του. Για την ακρίβεια, η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance είναι σύμφωνα και με την ίδια την εταιρία, το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της καθώς χρειάζεται μόλις 2.8 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h και αυτό την κάνει ταχύτερη ακόμα και από την πολύ ειδική και πάρα πολύ ακριβή, Mercedes-AMG One έστω και αν η GT 63 S E Performance υστερεί κατά 20 Km/h στον τομέα της μέγιστης ταχύτητας.

Όπως καταλαβαίνεις, πρωταγωνιστικό ρόλο στην επίτευξη αυτών των επιδόσεων διαδραματίζει το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο του γερμανικού sports car. Ένα κινητήριο σύνολο που συνδυάζει τον γνωστό twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.0 λίτρων που από μόνος του είναι ικανός για 612 ίππους με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα ο οποίος παράγει 204 ίππους. Έτσι, η GT 63 S E Performance προσφέρει συνολικά 816 ίππους και από 1.080 έως 1.420 Nm (θεωρητικής) ροπής που την κάνουν όπως είπαμε το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Mercedes-AMG και σίγουρα, ένα από τα ισχυρότερα. Την θηριώδη ισχύ και ροπή μετατρέπει σε κίνηση το πλήρως μεταβλητό AMG Performance 4MATIC+ σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας που δουλεύει μαζί με το 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ενώ μία μετάδοση 2 ταχυτήτων συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα για την μεγιστοποίηση της πρόσφυσης.

Εννοείται δε, ότι η ναυαρχίδα της γκάμας έρχεται εξοπλισμένη με πληθώρα ηλεκτρονικών (και όχι μόνο) καλουδιών ανάμεσα στα οποία βρίσκουμε την AMG Active Ride Control ανάρτηση με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τα ημι-ενεργά, διασυνδεδεμένα υδραυλικά στοιχεία που αντικαθιστούν τις συμβατικές αντιστρεπτικές ράβδους, ένα σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης που ανάλογα με την ταχύτητα βελτιώνει την ευελιξία ή την ευστάθεια του οχήματος, το κεραμικό σύστημα πέδησης με τους δίσκους 420 χιλιοστών και τις 6-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και φυσικά, τα 8 AMG Dynamic Select προγράμματα οδήγησης που εκτός από τα κλασικά Indiual, Comfort, Slippery, Sport, Sport+ και Race, περιλαμβάνει τα… εξηλεκτρισμένα Electric και Battery Hold. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η μπαταρία ιόντων λιθίου των 6.1 kWh τοποθετείτε στον πίσω άξονα για βέλτιστη κατανομή του βάρους, διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα ψύξης και προσφέρει έως 13 χιλιόμετρα κίνησης μηδενικών εκπομπών ενώ το προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας προσφέρει 4 διακριτά επίπεδα έντασης επιτρέποντας μέχρι και την οδήγηση με ένα πεντάλ όπως τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Το θέμα είναι ότι ελάχιστα στοιχεία προδίδουν τον εξηλεκτρισμένο και εξωφρενικά γρήγορο χαρακτήρα της Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. Μονάχα οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν την θύρα φόρτισης στον πίσω προφυλακτήρα και το διακριτικό E Performance σήμα στα φτερά αλλά η κορυφαία Mercedes-AMG GT έρχεται με ένα σύστημα ενεργής αεροδυναμικής που έχει προσαρμοστεί ειδικά στις ανάγκες του plug-in υβριδικού κινητήριου συνόλου ενώ στο εσωτερικό, η σημαντικότερη διαφορά εκτός των ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων σπορ καθισμάτων που προσφέρουν και 3 λειτουργίες μασάζ, είναι οι ειδικές οθόνες στο MBUX σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Δυστυχώς, η Mercedes-AMG δεν ανακοινώνει σε αυτό το σημείο την τιμή της κορυφαίας “GT” καθώς οι παραγγελίες θα ανοίξουν τους προσεχείς μήνες αλλά η λογική λέει ότι ως ναυαρχίδα, θα είναι η ακριβότερη στην γκάμα απαιτώντας μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ περισσότερα από τις… υποδεέστερες V8 αδερφές της.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό