16.9 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Alfa Romeo προς πολιτικούς – Ξεχάστε τα ονόματα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η φράση “δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα” αποδίδεται στον Αμερικανό επιχειρηματία, showman και πολιτικό μεταξύ άλλων, P.T. Barnum και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ανάλυση. Το νόημα της είναι ξεκάθαρο από την πρώτη ανάγνωση και ενώ υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις, έχουμε δει να επαληθεύεται πάρα πολλές φορές στο παρελθόν. Όταν λοιπόν η ιταλική κυβέρνηση απαίτησε, έμμεσα ή άμεσα, από την Alfa Romeo να αλλάξει το όνομα του ολοκαίνουριου B-SUV της, “δημιούργησε έναν σάλο που δεν θα μπορούσα ούτε να ονειρευτώ”, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της εταιρίας, Jean-Philippe Imparato. Ο λόγος που η ιταλική κυβέρνηση μέσω του Adolfo Urso απαιτούσε την μετονομασία της νέας Alfa Romeo; Επειδή βαφτίστηκε Milano ενώ κατασκευάζεται στο Tychy της Πολωνίας και ο νόμος απαγορεύει την χρήση ονομάτων με γεωγραφικό προσδιορισμό για να μην παραπλανάται το αγοραστικό κοινό.
Ο Imparato δήλωσε σε αγγλικό μέσο ότι η απόφαση για την αλλαγή του ονόματος της Milano σε Junior ελήφθη παρά το γεγονός ότι το νομικό τμήμα της εταιρίας θεωρούσε ότι η Alfa Romeo δεν παραβίασε κανένα νόμο. Το θέμα είναι ότι δεν ήθελε να ξεκινήσει οποιουδήποτε είδους πολιτική διαμάχη αλλά “να κάνει μία Alfa Romeo που θα είναι βιώσιμη για το μέλλον”. Αυτό σημαίνει εν μέρει ότι θα χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με τα Jeep Avenger και Fiat 600e και αρκετά από τα μηχανικά τους και κατά συνέπεια, δεν θα μπορούσε να κατασκευάζεται οπουδήποτε αλλού πέρα από το Tychy, όπου κατασκευάζονται και τα ετεροθαλή αδέλφια της. Δεν θα είχε νόημα οικονομικά και από πλευράς logistics να κατασκευάζεται στην Ιταλία ενώ τα άλλα δύο μοντέλα ήδη παράγονται στην Πολωνία.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η Alfa Romeo σνομπάρει την Ιταλία ή ότι δεν επενδύει στις εγκαταστάσεις της εκεί. Ο Imparato συμπλήρωσε ότι η Ιταλία θα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη όπου η Stellantis θα κατασκευάζει αυτοκίνητα τόσο με την STLA Medium όσο και με την STLA Large αρχιτεκτονική, προσθέτοντας ότι “από τα 5 μοντέλα στην στρατηγική μου, τα 4 παράγονται στην Ιταλία”. Σύμφωνα με το μεγάλο αφεντικό της Alfa Romeo, οι πολιτικοί θα έπρεπε να εστιάζουν περισσότερο στην αυξανόμενη απειλή των κινέζικων εταιριών που επεκτείνουν την παραγωγή τους στην Ευρώπη.
“Όταν βλέπεις την MG να λανσάρει ένα αυτοκίνητο στα €16.000 στην Ισπανία, είμαι σίγουρος ότι χάνουν πολλά χρήματα, αλλά έχουν και πολλά χρήματα να χάσουν.
Όταν βλέπεις την Tesla να μειώνει την τιμή κατά €10.000 ή περισσότερο και τα περιθώρια κέρδους της στην Ευρώπη από το 18% στο 7% ή το 8% και βλέπεις κάποιους από τους Γερμανούς ανταγωνιστές μας στην Κίνα να δουλεύουν στο -40% όσον αφορά στις εκπτώσεις για να σώσουν τους κ****ς τους. Όταν το βλέπεις αυτό, πρέπει να είσαι αυστηρός στο κόστος παραγωγής κάθε αυτοκινήτου.“
Δήλωσε ο Imparato συνεχίζοντας υπό μία έννοια την κόντρα με την ιταλική κυβέρνηση. Για την Alfa Romeo όμως δεν είναι αυτό το θέμα. Η εταιρία επέστρεψε στην κερδοφορία μετά από πολλά, “πέτρινα” χρόνια και μπορεί να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία και όχι φόβο. Ένα μέλλον που περιλαμβάνει την Tonale, την Junior και σίγουρα την επόμενη γενιά της Stelvio και της Giulia που είναι προγραμματισμένες για το 2025 και το 2026 και, προς ευχαρίστηση και της ιταλικής κυβέρνησης, θα παράγονται στην Ιταλία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό