31.1 C
Athens
Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024

Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept – Off road πολυτέλεια!

Ειδήσεις Ελλάδα

Πριν από λίγες ημέρες η Jeep παρουσίασε στον κόσμο το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Wagoneer S. Ένα μεγάλο SUV με μήκος 4.88 μέτρων που αποστασιοποιείται με πολλαπλούς τρόπους από την υπόλοιπη οικογένεια της αμερικανικής εταιρίας. Σχεδιαστικά δεν μοιράζεται πολλά κοινά με τους… συγγενείς του αν εξαιρέσει κανείς την χαρακτηριστική γρίλια και λίγα άλλα στοιχεία ενώ μηχανικά, είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο μηδενικών εκπομπών της Jeep. Το Wagoneer S έχει ακόμα και διαφορετική φιλοσοφία, εστιάζοντας περισσότερο στην πολυτέλεια και την τεχνολογία, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι έχει γυρίσει την πλάτη του στην παράδοση και σε όλα εκείνα που κάνουν ένα Jeep, Jeep.

Για να το υπογραμμίσει αυτό, η εταιρία αποκάλυψε μαζί με το στάνταρ Wagoneer S που θα κυκλοφορήσει σύντομα στις αγορές σε ολόκληρο τον κόσμο και το Wagoneer S Trailhawk Concept. Ένα πρωτότυπο για το οποίο η Jeep δεν έχει κάνει ακόμα γνωστές τις προθέσεις της αλλά όπως είναι εύκολο να συμπεράνεις και από το όνομα, βασίζεται στο Wagoneer S. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιεί την ίδια, STLA Large αρχιτεκτονική και παρότι η εταιρία δεν επιβεβαιώνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά  του αναφέροντας απλά ότι έχει “όλες τις δυνατότητες του μοντέλου παραγωγής”, υποθέτουμε ότι εξοπλίζεται με τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά προσφέρουν 600 ίππους και 800 Nm ροπής και την ίδια μπαταρία των 100.5 kWh.

Αυτό που κάνει το Trailhawk Concept να διαφέρει από το βασικό Wagoneer S είναι η νέα ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, τα all-terrain ελαστικά 31.5 ιντσών που βελτιώνουν περαιτέρω τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής προσφέροντας παράλληλα καλύτερη πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει άσφαλτος και κάποιες λεπτομέρειες όπως το ανασχεδιασμένο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, η διαφορετική γρίλια και οι γάντζοι που ενδεχομένως να είναι χρήσιμοι αν το μεγάλο, ηλεκτρικό SUV τα βρει… σκούρα σε κάποια από τις εκτός δρόμου περιπέτειες του. Για να μην συμβεί αυτό βέβαια, η Jeep το εξόπλισε εκτός από τα κλασικά modes οδήγησης (Auto, Sand, Snow, Eco και Sport) και με το “Rock” που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αναρριχήσεις πολύ χαμηλών ταχυτήτων σε πέτρες.

Από την προσοχή της εταιρίας δεν διέφυγε ούτε η καμπίνα με το πολυγωνικό τιμόνι και την ανασχεδιασμένη κονσόλα που φιλοξενεί τον επιλογέα του mode λειτουργίες, τα χειριστήρια για τα μπλοκέ διαφορικά και την χειρολαβή για τον συνοδηγό. Αυτό που κάνει το Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept πραγματικά ενδιαφέρον είναι πάνω απ’ όλα το γεγονός ότι μοιάζει σχεδόν έτοιμο να περάσει στην παραγωγή αύριο κιόλας, χωρίς πολλές αλλαγές. Το αν θα συμβεί αυτό, μόνο ο χρόνος θα το δείξει αλλά ως concept δεν είναι πολύ ακραίο. Απλώς αυτοί που ενδιαφέρονται για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του θα πρέπει να συμβιβαστούν με την υψηλότερη τιμή σε συνδυασμό με την χειρότερη ποιότητα κύλισης λόγω των νέων, all-terrain ελαστικών και την μικρότερη αυτονομία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό