Home Auto • Moto Νέο MG3 – Και προσιτό και υβριδικό και με 195 ίππους!

Νέο MG3 – Και προσιτό και υβριδικό και με 195 ίππους!

Ειδήσεις Ελλάδα

Μερικές φορές οι μάρκες σε εκπλήσσουν. Όχι επειδή η MG είναι με οποιονδήποτε τρόπο υποδεέστερη από τον ανταγωνισμό αλλά επειδή είναι μία εταιρία με value-for-money προσανατολισμό από την οποία δεν περιμένεις κάτι που να ξεφεύγει πολύ από τα όρια. Κι όμως, η MG ήρθε στη Γενεύη με σκοπό να προκαλέσει και το κατάφερε παρουσιάζοντας το ολοκαίνουριο MG3. Θα μου πεις, τι μπορεί να κατάφερε με ένα B-segment hatchback; Τι μπορεί να μας δείξει που να μην το έχουμε ξαναδεί;
Αυτό είναι λοιπόν το νέο MG3. Το μοντέλο που μεταπήδησε από το να μην έχει απολύτως καμία εξηλεκτρισμένη έκδοση στην προηγούμενη γενιά του στο να μην έχει καμία που να μην είναι εξηλεκτρισμένη σε αυτήν. Πρόκειται για ένα κλασικό μικρομεσαίο hatchback με μήκος 4.11 μέτρων, πλάτος 1.79 και ύψος 1.50 μέτρων που σημαίνει ότι είναι μακρύτερο, πλατύτερο και πιο κοντό από τον προκάτοχο του ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.57 μέτρα, 5 εκατοστά μεγαλύτερο σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Η ίδια η εταιρία ισχυρίζεται ότι το αυξημένο μέγεθος έχει οδηγήσει σε αύξηση των διαθέσιμων χώρων τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές και αυτό επιβεβαιώνεται από τα 293 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ.

Όσον αφορά στο design δε, τα teasers που μας οδήγησαν στην σημερινή πρεμιέρα δεν άφησαν πολλά που να μην αποκαλύψουν, οπότε έχουμε ένα μοντέλο που ακολουθεί τα μεγαλύτερα MG5 και MG7 σε φιλοσοφία και ύφος με έντονες, χαρακτηριστικές πτυχώσεις στα πλαϊνά και το εμπρός μέρος, μοντέρνα φωτιστικά σώματα και μία συνολικά πιο σύγχρονη εικόνα που χωρίς να προκαλεί ακραίες αντιδράσεις, καταφέρνει να ξεχωρίζει. Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και μία οθόνη 10.25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού όπως και η δυνατότητα συνδεσιμότητας με Android Auto και Apple CarPlay. Ούτε ο εξοπλισμός ασφάλειας υστερεί με την σουίτα συστήματων υποβοήθησης οδήγησης MG Pilot ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται και η παρουσία φυσικών χειριστηρίων τόσο στο πολυλειτουργικό τιμόνι όσο και στο ταμπλό.

Κακά τα ψέματα όμως, το piece de resistance του νέου MG3 είναι το Hybrid+ κινητήριο σύνολο. Ένα σύνολο που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και είναι ικανός για 102 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων που τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 1.83 kWh. Το αποτέλεσμα είναι συνδυαστική ισχύς που αγγίζει τα 195 άλογα και σαν να μην έφτανε αυτό, επιτυγχάνεται χωρίς να θυσιάζεται η αποδοτικότητα του συστήματος και η οικονομία καυσίμου καθώς η MG δηλώνει πως η μέση κατανάλωση του MG3 Hybrid+ είναι 4.4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που ισοδυναμεί με εκπομπές ρύπων της τάξης των 100 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο! Με αυτά τα νούμερα, το νέο hatchback της αγγλικής μάρκας ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 8.0 δευτερόλεπτα ενώ ανάλογα εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ με το 80-120 km/h για παράδειγμα να ολοκληρώνεται σε 5.0 δευτερόλεπτα! Το υβριδικό κινητήριο σύνολο είναι επίσης σε θέση να επιλέγει αυτόματα ανάμεσα σε 5 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας όπου στο “EV” το MG3 κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά για όσο επιτρέπει το φορτίο της μπαταρίας, στο “Series” ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί μέσω της γεννήτριας η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, στο “Series & Charge” η μπαταρία φορτίζεται όταν το φορτίο είναι χαμηλό, στο “Drive & Charge” ο θερμικός κινητήρας κινεί τους τροχούς και φορτίζει την μπαταρία μέσω της γεννήτριας και στο “Parallel” τόσο ο βενζινοκινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί από τους μηχανικούς της MG και στο ραφινάρισμα του πλαισίου με το MG3 να παρέχει “fun-to-drive” χαρακτηριστικά και την ιδεατή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τον δυναμισμό όπως προκύπτει όχι μόνο από το ισχυρό κινητήριο σύνολο αλλά και μέσα από την ρύθμιση του πλαισίου και της ανάρτησης σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του ευρωπαϊκού κοινού. Με το νέο MG3 και πιο ειδικά το MG3 Hybrid+ η εταιρία θέτει ως στόχο τα υπόλοιπα υβριδικά hatchbacks της αγοράς που ναι μεν υστερούν σε νούμερα αλλά έχουν το δικό τους κοινό. Η τιμή της κορυφαίας έκδοσης του νέου μικρού hatchback της MG θα είναι σίγουρα αυξημένη σε σύγκριση με αυτήν του μοντέλου που αντικαθίσταται αλλά σύντομα θα ακολουθήσει και μία αμιγώς θερμική έκδοση που υπόσχεται ότι θα είναι πολύ πιο προσιτή.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Exit mobile version