Îε μία κίνηÏη ÏÎ¿Ï Î®Ïθε ÏÏαγμαÏικά αÏÏ Ïο ÏÎ¿Ï Î¸ÎµÎ½Î¬ η Hyundai αÏοÏάÏιÏε να βάλει ÏÎÎ»Î¿Ï ÏÏην εÏιÏÏ ÏημÎνη ÏοÏεία ÏÏν Ï ÏÎÏοÏÏν i30 N και i20 N ÏÏην ÎµÏ ÏÏÏαÏκή αγοÏά. ΠκοÏεαÏική εÏαιÏία μÏÎ»Î¹Ï ÏÏÏÏÏαÏα λάνÏαÏε Ïο ÏÏÏÏο αμιγÏÏ Î·Î»ÎµÎºÏÏÎ¹ÎºÏ Î¼Î¿Î½ÏÎλο ÏÎ·Ï N Performance με Ïη μοÏÏή ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Ïά γενική ομολογία, ικανÏÏαÏÎ¿Ï Ioniq 5 N αλλά η αλήθεια είναι ÏÏι ÎºÎ±Î½ÎµÎ¯Ï Î´ÎµÎ½ ÏίÏÏÎµÏ Îµ ÏÏι Î±Ï ÏÏ ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ λÏÎ³Î¿Ï Î³Î¹Î± Ïην καÏάÏγηÏη δÏο εκ ÏÏν κοÏÏ ÏαίÏν ÎºÎ±Ï ÏÏν hatchbacks ÏÏην ÎÏ ÏÏÏη.
“Î ÏαÏαγÏγή ÏÏν θεÏμικÏν âNâ μονÏÎλÏν διακÏÏÏεÏαι αÏÏ Ïον ΦεβÏοÏ
άÏιο για Ïην εÏ
ÏÏÏαÏκή αγοÏά ÏÏμÏÏνα με Ïην δÎÏμεÏ
Ïη Î¼Î±Ï Î³Î¹Î± Ïην ÏÏοÏÏοÏά Î¼Î¯Î±Ï Î³ÎºÎ¬Î¼Î±Ï Î¼Î·Î´ÎµÎ½Î¹ÎºÏν εκÏομÏÏν ÏÏÏÏν ÏÏοÏ
Ï ÏελάÏÎµÏ Î¼Î±Ï Î¼ÎÏÏι Ïο 2035 και Ïη λειÏοÏ
Ïγία Ï
ÏÏ ÎºÎ±Î¸ÎµÏÏÏÏ Î¿Ï
δεÏεÏÏÏηÏÎ±Ï ÎµÎºÏομÏÏν άνθÏακα μÎÏÏι Ïο 2045. ÎÏÏ ÎµÎ´Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÏο ÎµÎ¾Î®Ï ÏÏην ÎÏ
ÏÏÏη, η Hyundai εξελίÏÏει Ïην Hyundai N ÏÏ Î¼Î¯Î± ÏÏÏÏοÏÏÏο ÏÏην καÏηγοÏία ÏÏν ηλεκÏÏικÏν μονÏÎλÏν Ï
ÏηλÏν εÏιδÏÏεÏν. Îι ÏελάÏÎµÏ Î¼Î±Ï Î¸Î± εÏÏÏεληθοÏν αÏÏ ÏÎ¹Ï ÏεÏνολογικÎÏ ÎµÎ¾ÎµÎ»Î¯Î¾ÎµÎ¹Ï ÏοÏ
θα κάνοÏ
ν Ïα ηλεκÏÏικά Î¼Î±Ï Î±ÎºÏμα Ïιο ελκÏ
ÏÏικά ÏÏο μÎλλον.“
ÎήλÏÏε λακÏνικά η κοÏεαÏική μάÏκα ÏÏÏÎ¯Ï Î½Î± ÏÏοÏÏÎÏει ÏεÏιÏÏÏÏεÏÎµÏ ÎµÎ¾Î·Î³Î®ÏειÏ. Îεν είναι Ï
ÏοÏÏεÏμÎνη να κάνει κάÏι ÏÎÏοιο ÏÏ
Ïικά αλλά θα είÏε ενδιαÏÎÏον να μαθαίναμε ÏοÏ
Ï ÏÏαγμαÏικοÏÏ Î»ÏγοÏ
Ï Î³Î¹Î± ÏοÏ
Ï Î¿ÏοίοÏ
Ï Ïο i30 N και Ïο i20 N δεν μÏοÏοÏν να ÏÏ
νεÏίÏοÏ
ν για λίγο καιÏÏ Î±ÎºÏμα, αν μην Ïι άλλοÏ
μÎÏÏι Ïην εÏαÏμογή ÏοÏ
ÏÏÏÏÏ
ÏοÏ
εκÏομÏÏν ÏÏÏÏν Euro 7, Ïην εμÏοÏική ÏοÏεία ÏοÏ
Ï. Σε κάθε ÏεÏίÏÏÏÏη, η Hyundai N μÎνει ÏÏην ÎÏ
ÏÏÏη με Ïο εξαιÏεÏικά ενδιαÏÎÏον αλλά αÏκεÏά ακÏÎ¹Î²Ï Ioniq 5 N και ÏÏÏÏ Ïλα δείÏνοÏ
ν, δεν ÏÏÏκειÏαι να ξαναδοÏμε κάÏοιο βενζινοκίνηÏο ÏÏοÏÏν ÏÎ·Ï N Performance ξανά. ÎÏον αÏοÏά ÏÏÎ¹Ï Ï
ÏÏλοιÏÎµÏ Î±Î³Î¿ÏÎÏ, δεν εÏηÏεάζονÏαι ιδιαίÏεÏα αÏÏ Ïην καÏάÏγηÏη ÏÏν i30 N και i20 N καθÏÏ Î´ÎµÎ½ ήÏαν διαθÎÏιμα οÏÏε ÏÏÎ¹Ï Î.Î .Î. αλλά οÏÏε και ÏÏην εγÏÏÏια αγοÏά ÏÎ·Ï Î. ÎοÏÎαÏ.