22.3 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Hyundai Bayon 1.2 MPi . Φρέσκο σε όλα του

Ειδήσεις Ελλάδα

Στην κατηγορία των μικρών crossovers ο ανταγωνισμός είναι ήδη πολύ σκληρός με πληθώρα πολύ καλών μοντέλων να διεκδικούν το δικό τους μερίδιο στην αγορά. Η μάχη ωστόσο έγινε ακόμη πιο σκληρή από τη στιγμή που έκανε την είσοδό του το Hyundai Bayon, το οποίο αποτελεί τη νέα πρόταση της κορεατικής φίρμας ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Γιατί θα ήταν εύκολο για την Hyundai να προσαρμόσει το Venue που είναι ήδη διαθέσιμο στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, αλλά επέλεξε έναν διαφορετικό δρόμο, ελπίζοντας για το καλύτερο αποτέλεσμα.Άλλωστε η Hyundai μας έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια πως όχι απλώς έχει κάνει άλματα σε όλα τα επίπεδα, αλλά πως είναι πλέον ικανή να κοιτάξει στα μάτια το σύνολο του ανταγωνισμού, απ’όπου και αν προέρχεται. Και μάλιστα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις εκείνες όπου τα μοντέλα της Hyundai είναι σαφώς καλύτερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτό ακριβώς θα εξετάσουμε και στη συνέχεια για το Bayon,Με εμφάνιση που ξεχωρίζει Το Bayon είναι η τελευταία σχεδιαστική έκφραση της Hyundai, που ξεχωρίζει για τις εντυπωσιακές αναλογίες και ισχυρά αισθητικά χαρακτηριστικά του.  Επιπλέον, διαθέτει τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai, που ορίζεται από την αρμονία μεταξύ αναλογιών, αρχιτεκτονικής, στυλ και τεχνολογίας συνδυάζοντας συναισθηματικές αξίες με καινοτόμες λύσεις.Στο εμπρός μέρος, η φαρδιά μάσκα ανοίγει προς τα κάτω αποτελώντας μια σταθερή δήλωση. Στο προφίλ, οι τονισμένοι ώμοι παρέχουν μια εμφάνιση που παραπέμπει σε σφήνα. Στο πίσω μέρος, τα φώτα σε σχήμα βέλους υπογραμμίζουν τη δυναμική που έχουν οι κολώνες, που χάρη στην απομακρυσμένη θέση τους δημιουργούν την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.Συνολικά, οι ακμές, τα τριγωνικά σχήματα και οι οριζόντιες γραμμές τόσο στο αμάξωμα όσο και στα φώτα τονίζουν το πλάτος και δίνουν στο αυτοκίνητο μια δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση. Από πλευράς διαστάσεων είναι 14 εκατοστά μακρύτερο σε σχέση με το νέο i20 στο οποίο βασίζεται και 2,5 εκατοστά πιο κοντό σε μήκος σε σχέση με το Kona, ενώ η απόσταση του από το έδαφος κυμαίνεται από 16,5 μέχρι 18,3 εκατοστά, αναλόγως την έκδοση και την διάσταση των τροχών.Γνώριμο εσωτερικάΚαι αν εξωτερικά είναι ξεχωριστό και πρωτότυπο, στο εσωτερικό οι ομοιότητες με το νέο i20 είναι παραπάνω από εμφανείς. Εκ πρώτης όψεως δεσπόζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μία στον πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μία στο σύστημα infotainment οκτώ ιντσών, στοιχεία υπεραρκετά για να προσδώσουν τον απαραίτητο εκσυγχρονισμό στο ολόφρεσκο crossover. Το ταμπλό διαθέτει πολύ καλό φινίρισμα όπως και ο διάκοσμος, και παρόλο που τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά στην αφή, σε κανένα σημείο δε νιώθεις πως έχει γίνει έκπτωση στην ποιότητα. Περισσότερο θα λέγαμε πως υπόσχεται μεγάλη αντοχή στο χρόνο και στη χρήση χωρίς τριγμούς και δυσάρεστες εκπλήξεις, παρά να διεκδικεί κάποια premium διάκριση.To Bayon είναι εξοπλισμένο με τα κορυφαία χαρακτηριστικά ασφαλείας Hyundai SmartSense και  ακολουθεί τα  υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας. Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν το Έξυπνο Cruise Control (Navigation-based Smart Cruise Control- NSCC), την Έξυπνη Υποβοήθηση Ορίου Ταχύτητας (Intelligent Speed Limit Assist- ISLA) και την Υποβοήθηση Παρακολούθησης Λωρίδας (Lane Following Assist- LFA). Παράλληλα ξεχωρίζει για την άνεση και την πρακτικότητά του. Ένα έξυπνο κάλυμμα πορτ-μπαγκάζ που μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος της πλάτης του πίσω καθίσματος για να καλύψει τις αποσκευές, αποτελεί ένα επιπλέον πλεονέκτημα.Τέσσερα ενήλικα άτομα θα ταξιδέψουν μαζί με τις αποσκευές τους (το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 411 λίτρων) χωρίς να χρειαστεί να κάνουν καμία απολύτως υποχώρηση ως προς την άνεσή τους. Όπως και τα άλλα μοντέλα της Hyundai, το Bayon προσφέρει προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας που σπάνια συναντάμε στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένου του ασύρματου mirroring του τηλεφώνου και της τεχνολογίας Hyundai Bluelink. Προσφέρει τον καλύτερο στην κατηγορία ψηφιακό πίνακα οργάνων και κορυφαία χαρακτηριστικά infotainment καθώς και ένα premium ηχοσύστημα Bose.Θέλει το κάτι παραπάνωΟ λόγος για τον 1200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, ο οποίος αποδίδει 84 ίππους και 118 Nm ροπής και ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στην πράξη, αυτό που διακρίνεις είναι η ελαστικότητα που διακρίνει το ατμοσφαιρικό σύνολο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η απόκριση στο γκάζι είναι ικανοποιητική και σου επιτρέπει να κινηθείς άνετα στους δρόμους της πόλης. Μόλις βρεθείς στον αυτοκινητόδρομο θα διαπιστώσεις τη μικρή ισχύ του κινητήρα, αν και μπορείς να ταξιδέψεις άνετα με ταχύτητες που αγγίζουν τα 135-140 km/h.Ίσως, αν εφοδιαζόταν με κιβώτιο έξι σχέσεων, αντί για πέντε, να είχε περισσότερη ζωντάνια και παράλληλα χαμηλότερο επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε κάθε περίπτωση, όμως, η μικρή έκδοση του Bayon αποδεικνύεται εξαιρετικά οικονομική σε επίπεδο κατανάλωσης, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας αυτή δεν ξεπέρασε τα 6.8 λίτρα/100 χλμ. Ωστόσο πιστεύουμε πως ο turbo χιλιάρης κινητήρας της Hyundai είναι αυτός που ταιριάζει καλύτερα στο Bayon. Άλλωστε τα 13.5’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα και τα 165 χλμ./ώρα της τελικής για την έκδοση της δοκιμής μας, λένε αρκετά πράγματα.Ευχάριστο παντούΗ συμπεριφορά του Bayon στο δρόμο και σε ρυθμούς πίεσης, δείχνει πως είναι ένα μικρό crossover φτιαγμένο για την άσφαλτο. Είναι προβλέψιμο στις στροφές με μικρές κλίσεις του αμαξώματος και μαλακά περάσματα από λακκούβες και χωμάτινα μονοπάτια. Αυτό δε σημαίνει πως θα δυσανασχετήσει σε μία βατή διαδρομή εκτός ασφάλτου, αλλά θα λέγαμε πως το δυνατό του χαρτί βρίσκεται σε αστικό περιβάλλον.Και βεβαίως με 15.790 Ευρώ είναι σε θέση αφενός να καλύψει την πλειοψηφία των αναγκών ενός μέσου οδηγού με μια τετραμελή οικογένεια, αφετέρου να βάλει πολύ δυνατά τη Hyundai στη κατηγορία των μικρών κροσσόβερ.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό