17.6 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Honda CR-V Hybrid Racer – Κινητό εργαστήριο 800 ίππων!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το Honda CR-V Hybrid Racer είναι η απάντηση σε μία ερώτηση που δεν έκανε ποτέ κανένας. Είναι εντελώς περιττό, δεν έχει καμία πρακτική εφαρμογή και γι’ αυτό το λατρεύουμε. Projects που προέρχονται από το πάθος και την εφευρετικότητα των μηχανικών δεν είναι απλά ευπρόσδεκτα, είναι μία όαση σε μία βιομηχανία που έχει πρόβλημα να δημιουργήσει κάτι αντισυμβατικό. Για να σοβαρευτούμε λίγο όμως, το CR-V Hybrid Racer δεν είναι απλά μία… εξωσχολική δραστηριότητα της Honda αλλά κυριολεκτικά, ένα κινητό εργαστήριο το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την εξερεύνηση διαφορετικών εκφάνσεων των επιδόσεων και πώς ο εξηλεκτρισμός “κουμπώνει” σε αυτή την εξίσωση. Γιατί φυσικά το πρωτότυπο της Honda είναι υβριδικό – το λέει στο όνομα του!

Ξεκινώντας από την βάση λοιπόν, το Honda CR-V Hybrid Racer χρησιμοποιεί ένα custom σωληνωτό πλαίσιο που δεν έχει καμία σχέση με το CR-V παραγωγής. Όπως δεν έχει καμία σχέση με αυτό ούτε το ανθρακονημάτινο, κάτω μέρος του αμαξώματος με τα τεράστια φτερά, τους πολυάριθμους αεραγωγούς, τους επιθετικούς προφυλακτήρες και τις “butterfly” πόρτες. Από την μέση και πάνω όμως, το… τσαμπουκαλεμένο SUV είναι ξεκάθαρα CR-V, με εξαίρεση την γιγαντιαία αεροτομή στο πίσω μέρος ενώ αξίζει να αναφέρουμε και το γεγονός ότι οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν καθώς έχουν συγκολληθεί στο τεράστιο clamshell που όταν ανασηκώνεται αποκαλύπτει τον λόγο για τον οποίο το συγκεκριμένο CR-V είναι σε θέση να παράγει 800 άλογα.

Βλέπεις, κάτω από… καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V6 της Honda, με χωρητικότητα 2.2 λίτρων ο οποίος αποτελεί ένα είδος πρόγευσης του κινητήριου συνόλου που θα χρησιμοποιηθεί στο πρωτάθλημα IndyCar το 2024 και έχει τροποποιηθεί ώστε να μπορεί να καταναλώσει 100% ανανεώσιμο αγωνιστικό καύσιμο της Shell. Αυτό δεν τον κάνει ακριβώς… φιλικό προς το περιβάλλον, όπως δεν τον κάνει ούτε το υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από υπερπυκνωτές, αλλά τουλάχιστον είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Σε κάθε περίπτωση, το κινητήριο σύνολο συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της Xtrac ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε σε άλλα… καλούδια όπως η εμπρός ανάρτηση που προέρχεται από το αγωνιστικό Honda NSX, η πίσω ανάρτηση που προέρχεται από το IR-18 IndyCar, το αναβαθμισμένο σύστημα της Brembo με δίσκους 380 χιλιοστών εμπρός και 355 πίσω και οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που επενδύονται με ελαστικά της Firestone σε διάσταση 285/35 εμπρός και 305/35 πίσω.

Το Honda CR-V Hybrid Racer είναι και θα παραμείνει το κινητό εργαστήριο που δηλώνει η ιαπωνική εταιρία ή αν προτιμάς πιο συγκεκριμένα, η Honda Performance Development που εξέλιξε το θηρίο. Δεν πρόκειται να λάβει μέρος σε αγώνες ούτε πρόκειται να περάσει στην παραγωγή βεβαίως αλλά θα περιοδεύσει μαζί με τον “θίασο” του IndyCar σε διάφορους αγώνες φέτος καθαρά για λόγους επίδειξης ενώ οι μηχανικοί της HPD θα συνεχίζουν την εξέλιξη και την μελέτη της αλληλεπίδρασης των συστημάτων και του τρόπου με τον οποίο αποδίδει το θηριώδες SUV.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό