19.7 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Honda Africa Twin Adventure Sports. Mε μικρές αλλαγές

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει πάνω από τρεις δεκαετίες από τότε που η Honda XRV650 Africa Twin κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, και ενώ η μοτοσυκλέτα που τώρα φέρει το ίδιο όνομα – παρουσιάστηκε το 2016 ως CRF1000L Africa Twin – ήταν ένα εντελώς νέο μοντέλο, φτιαγμένο εξαρχής, εν τούτοις κληρονόμησε την ουσία και το πνεύμα που απογείωσαν τη δημοτικότητα της προκατόχου της. Η ισορροπία ισχύος / βάρους ήταν βασικό στοιχείο της επιτυχίας της πρώτης μοτοσυκλέτας, κάτι που συνεχίστηκε και με το νέο μοντέλο. Με μία μοναδική, αθλητική εμφάνιση, έναν απολαυστικό, εύχρηστο κινητήρα και ένα ικανό, άνετο πλαίσιο, η CRF1000L Africa Twin αποδείχτηκε μία πραγματικά σύγχρονη μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και αγαπήθηκε από τους λάτρεις της περιπέτειας ανά τον κόσμο, όσους τη χρησιμοποιούν καθημερινά στην πόλη αλλά και τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου. Το 2018, η Africa Twin, σε έκδοση με μηχανικό ή κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission (DCT), απέκτησε ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού Throttle By Wire (TBW) και 4 riding modes, περισσότερες επιλογές ρύθμισης του συστήματος Honda Selectable Torque Control (HSTC), και εξελιγμένη εισαγωγή και εξαγωγή για βελτιωμένη απόκριση και ήχο κινητήρα.Από την ίδια πλατφόρμα γεννήθηκε και η Africa Twin Adventure Sports – με τις ίδιες αναβαθμίσεις αλλά με βελτιωμένη προστασία από το αέρα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης – για ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε μεγάλες διαδρομές εκτός δρόμου. Για το Μ.Υ. 2020, η τοποθέτηση ενός κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού 1084κ.εκ, και μεγαλύτερης διαδρομής, σηματοδότησε ένα ακόμα ορόσημο στην εξέλιξη της Africa Twin. Η ίδια η CRF1100L Africa Twin* επανασχεδιάστηκε με επιθετικό στυλ rally και ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον off-road χαρακτήρα.  Η οδηγική άνεση, η τεχνολογία και οι ικανότητες της CRF1100L Africa Twin Adventure Sports βελτιώθηκαν περαιτέρω – με το προαιρετικό σύστημα ανάρτησης Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (SHOWA EERA™).Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports μοιράζεται κάποια κοινά χαρακτηριστικά – όπως το πλαίσιο, τον κινητήρα και τη θέση οδήγησης – με την CRF1100L Africa Twin που έχει off-road προσανατολισμό, αλλά έχει διαφορετική προσωπικότητα και στόχους: να προσφέρει στους αναβάτες πραγματικές δυνατότητες για διηπειρωτικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και πρακτικότητα εντός και εκτός δρόμου. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου των 24,8 λίτρων, τη βελτιωμένη προστασία από τον αέρα (εμπρός και πλαϊνά φέρινγκ), τη ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος, την μεγάλη ποδιά του κάρτερ, την αλουμινένια πίσω σχάρα και τις ζάντες με ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο (tubeless). Παροχή ρεύματος ACC και θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό. Η έκδοση του 20YM ήταν μικρότερη, πιο λεπτή και ελαφρύτερη κατά 5 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο 998κ.εκ., και προσέφερε πιο σπορ επιδόσεις χάρη στις αλλαγές στον κινητήρα, που παρήγαγε 7% περισσότερη μέγιστη ισχύ, 6% περισσότερη μέγιστη ροπή και ήταν πολύ ισχυρότερος σε όλο το εύρος στροφών.Επίσης ήταν ο πρώτος κινητήρας της Honda που πληρούσε τις προδιαγραφές EURO5. Το πλαίσιο είχε επανασχεδιαστεί πλήρως και έφερε βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο. Το αλουμινένιο ψαλίδι ήταν βασισμένο σε αυτό της moto-crosser CRF450R. Στο κέντρο της Africa Twin, η προσθήκη μιας μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων ελέγχει όχι μόνο το HSTC 7 επιπέδων αλλά και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού (Wheelie Control) 3 επιπέδων, το Cornering ABS (με ρύθμιση off-road), το Rear Lift Control (σύστημα αποφυγής ανύψωσης πίσω τροχού) και την ανίχνευση στροφής για το DCT. Υπάρχουν τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης URBAN, TOUR, GRAVEL και OFF-ROAD. Για βέλτιστη απόσβεση ανάρτησης μπροστά και πίσω, η Africa Twin Adventure Sports διατίθεται προαιρετικά με Showa EERA™. Τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ (default modes) – SOFT, MID, HARD και OFF-ROAD – καλύπτουν κάθε είδους οδηγική κατάσταση, ενώ το USER mode προσφέρει δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης. Η προ-φόρτιση του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη.Σχεδιασμένο για πλήρη εποπτεία και έλεγχο, το τρίγωνο της θέσης οδήγησης διαμορφώνεται από λεπτότερη σέλα και ψηλότερο τιμόνι. Δύο Φώτα Ημέρας LED – Dual LED Daytime Running Lights (DRL) περιλαμβάνουν Cornering Lights τριών σταδίων – που προσαρμόζουν αυτόματα τη δέσμη φωτισμού στη γωνία κλίσης της μοτοσικλέτας, προσφέροντας βέλτιστη ορατότητα και βελτιώνοντας την ασφάλεια. Cruise control και θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” κρατά ενήμερο τον αναβάτη για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, και είναι συμβατή με Apple CarPlay και συνδεσιμότητα Bluetooth, ενώ η λειτουργία Android Auto® παρουσιάστηκε στις αρχές του 2021 Για το 2022, η CRF1100L Africa Twin Adventure Sport περιλαμβάνει νέες ρυθμίσεις στο κιβώτιο Dual Clutch Transmission (DCT) για πιο ομαλή συμπεριφορά με την 1η και 2η σχέση, νέα προσαρμοζόμενη ζελατίνα, και  εντυπωσιακά νέα γραφικά ‘Cracked Terrain’.Η νέα CRF1100L Africa Twin Adventure Sports MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική της τιμή ξεκινά από 17.700€.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό