21.4 C
Athens
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου, 2024

Honda – Εστιάζει στα ηλεκτρικά!

Ειδήσεις Ελλάδα

Για κάποιους η Honda έχει μείνει πίσω και κινδυνεύει να χάσει το τρένο του εξηλεκτρισμού. Η ιαπωνική εταιρία διαθέτει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα στην Ευρώπη αλλά όταν η συζήτηση πηγαίνει στα ηλεκτρικά, οι προτάσεις της μειώνονται δραστικά και αυτό θα αλλάξει σύντομα καθώς η στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση αλλάζει και γίνεται πολύ πιο επιθετική. Τα πρώτα δείγματα αυτής της αλλαγής παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού Consumer Electronics Show, όπου η ιαπωνική μάρκα αποκάλυψε όχι ένα, αλλά δύο πρωτότυπα της παγκόσμιας σειράς ηλεκτρικών μοντέλων με όνομα “0 Series”. Τον περασμένο Ιανουάριο, στο CES, η Honda μας έδωσε ένα μικρό δείγμα της μελλοντικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της με το Saloon και το Space-Hub αλλά αυτά είναι μονάχα δύο από τα 7 μέλη της οικογένειας “0 Series”.

Τα πλάνα της Honda περιλαμβάνουν λοιπόν την έκδοση παραγωγής του Saloon κάποια στιγμή εντός του 2026, ένα μεσαίο SUV και ένα entry-level crossover την ίδια χρονιά, ένα μεγάλο 7-θέσιο SUV το 2027, ένα compact SUV το 2028, ένα μικρό SUV το 2029 και ένα compact sedan το 2030 με όλα τα μοντέλα να προορίζονται και για την ευρωπαϊκή αγορά. Εφόσον υλοποιηθεί αυτό το πρόγραμμα, η Honda θα διαθέτει μέχρι τα τέλη της δεκαετίας μία πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων με την ελπίδα ότι η ολοκλήρωση της ηλεκτρικής στρατηγικής της θα συμβεί ταυτόχρονα με την ευρεία διείσδυση της τεχνολογίας στην αγορά. Με πιο απλά λόγια η Honda ελπίζει ότι όταν ο κόσμος στραφεί μαζικά στα EV, αυτή θα είναι έτοιμη να του προσφέρει πολλαπλές επιλογές και όχι την μία (λέγε με e:Ny1) που διαθέτει αυτή τη στιγμή.

Τα μοντέλα της οικογένειας ηλεκτρικών “0 Series” έχουν σχεδιαστεί και εξελίσσονται πάνω σε τρεις βασικούς πυλώνες: Λεπτό, Ελαφρύ και Σοφό. Τρεις πυλώνες που υποστηρίζουν όλη την αποδοτικότητα των μελλοντικών EV και εκτοξεύουν το ενδιαφέρον μας γι’ αυτά. Τα δύο πρώτα είναι εύκολα. Νέες τεχνολογίες και νέες διαδικασίες παραγωγής εξασφαλίζουν το γεγονός ότι η μπαταρία θα είναι αρκετά λεπτή ώστε να μην διεισδύει στην καμπίνα, επιτρέποντας την μεγιστοποίηση των διαθέσιμων χώρων αλλά και χαρίζοντας στους σχεδιαστές την ελευθερία να δημιουργήσουν ένα χαμηλό και αεροδυναμικά αποδοτικό σχήμα με ότι συνεπάγεται αυτό. Ο πυλώνας “ελαφρύ” περιγράφει κατά κύριο μία σειρά διαδικασιών και ευφυών λύσεων τόσο για το κινητήριο σύνολο όσο και για το πλαίσιο που έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους κατά 100 κιλά σε σύγκριση με τα σημερινά ηλεκτρικά της Honda. Τα πράγματα αποκτούν ξεχωριστό ενδιαφέρον όταν η εταιρία μιλά για το “Σοφό” καθώς εκεί η συζήτηση πηγαίνει στο λειτουργικό σύστημα που θα εξελίξει η ίδια η Honda για τα αυτοκίνητα της, τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης αλλά και συστήματα όπως οι 3D γυροσκοπικοί αισθητήρες που υπόσχονται να αναβαθμίσουν αισθητά την συμπεριφορά, την ταχύτητα και την ακρίβεια των συστημάτων ευστάθειας, η ευφυής διαχείριση ενέργειας και φυσικά, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης που ανοίγει έναν νέο κόσμο δυνατοτήτων κατά την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο. Για να συνοψίσουμε λοιπόν, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η Honda κατεβάζει ταχύτητα και είναι έτοιμη να επιταχύνει. Με τις τεχνολογίες που θα λανσάρει στην αγορά τα προσεχή χρόνια θα κλείσει τα στόματα των επικριτών και θα πάρει την θέση που της αρμόζει στην αγορά.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό