20.2 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

H Suzuki παρουσιάζει το νέο ACROSS!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το κορυφαίο τετρακίνητο υβριδικό SUV που συνδυάζει την ιαπωνική ποιότητα και αξιοπιστία με την εξελιγμένη τεχνολογία Plug-In Hybrid, εμπλουτίζοντας ακόμη περισσότερο την εξηλεκτρισμένη γκάμα της Suzuki. Ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια για μεγαλύτερη ελευθερία και «πράσινη» καινοτομία, το ACROSS προσφέρει στο σύγχρονο οδηγό αυθεντικές σπορ επιδόσεις αντάξιες ενός supercar, τη μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, πολυτέλειας και ασφάλειας.

Απαράμιλλος συνδυασμός οικονομίας, χαμηλών ρύπων κι εξαιρετικών επιδόσεων εντός και εκτός δρόμου. Το νέο ACROSS επιβεβαιώνει τη θέση του ως γνήσιο τετρακίνητο SUV με τεχνολογία Plug-In Hybrid και επιβλητική εμφάνιση που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο με την εκλεπτυσμένη σχεδίαση και την ξεκάθαρη ποιότητα. Επιπλέον, το νέο Suzuki ACROSS με την προηγμένη τεχνολογία PLUG-IN Hybrid, συμβάλλει σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμα της μάρκας με σκοπό τη μείωση των εκπομπών CO2.

Ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια για μεγαλύτερη ελευθερία και «πράσινη» καινοτομία, το ACROSS είναι ένα SUV με PLUG-IN υβριδικό σύστημα για οδηγούς που ξέρουν τι θέλουν κι επιδιώκουν τόσο τον ενθουσιασμό όσο και την αποδοτική οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς.

Με μήκος αμαξώματος 4,64 μέτρα, κατατάσσεται στο D SUV segment της Ελληνικής αγοράς. Η επιβλητική του εμφάνιση δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο. Κάθε λεπτομέρεια στη σχεδίαση του χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αίσθηση.

Χωρίς συμβιβασμούς ανάμεσα στο εκλεπτυσμένο design και την εξαιρετική απόδοση, το ACROSS απελευθερώνει την ισχύ, τις επιδόσεις και την αυτονομία που προσφέρει η Plug-In τεχνολογία, ξεπερνώντας τα όρια. 

Αναλυτικότερα: 

Eξαιρετικές οδηγικές επιδόσεις λόγω του τετρακύλινδρου κινητήρα 5L
Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 306 hp στις 000 σ.α.λ. με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα
Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα.
Το πρώτο plug–in Hybrid όχημα της Suzuki που προσφέρει εκπομπές CO2 μόλις 22g / km που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
Εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου από 1 λ. /100 χλμ
Το Suzuki ACROSS κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ιαπωνία.
Η τιμή του μοντέλου που είναι άμεσα διαθέσιμο ξεκινά από 56.280 €.
Aυτόματο κιβώτιο e-CVT
Κορυφαία συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support
Καινοτόμα συστήματα infotainment 

SUV Νέας Γενιάς. Σπορ και στιβαρές σχεδιαστικές γραμμές.-Εξωτερικός σχεδιασμός.

Ο σπορ χαρακτήρας και η στιβαρή προσωπικότητα συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ένα SUV που ξεχωρίζει! Το ACROSS χαρακτηρίζεται από αιχμηρές γωνίες, τολμηρές γραμμές, πολυγωνικά μοτίβα και ένα δυναμικό, σπορ μπροστινό μέρος με ψηλό προφυλακτήρα και μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα.

Το στιβαρό εξωτερικό στυλ διαθέτει πολυγωνικά μοτίβα με μπροστινή όψη που συνδυάζει το στυλ του Swift Sport με τη δύναμη τόσο του Jimny όσο και του Vitara.

Οι αιχμηρές γραμμές και το εντυπωσιακό μπροστινό τελείωμα είναι άμεσα ορατά, καθώς και ένα ευρύ φάσμα λεπτομερειών υψηλής τεχνολογίας καθορίζουν την εξελεγμένη σπορ εμφάνιση.

Ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός SUZUKI στον προφυλακτήρα αναδεικνύει το ύψος του αμαξώματος και τις εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου εντυπωσιακού ACROSS. 

Προβολείς Bi-LED

Οι προβολείς Bi-Led διαθέτουν διπλή λειτουργία (συνδυασμός μικρής και μεγάλης σκάλας) ενώ τα φώτα ημέρας LED δημιουργούν μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος.

Φωτισμός εξωτερικά του αυτοκινήτου

Τα φώτα στο κάτω μέρος των καθρεπτών αποτελούν ένα ακόμη χαρακτηριστικό στοιχείο που επιβεβαιώνει το premium προφίλ του αυτοκινήτου και διασφαλίζουν την άνετη και ασφαλή είσοδο στο αυτοκίνητο, όταν αυτό βρίσκεται σε σκοτεινά σημεία.

Υψηλή ποιότητα, Τεχνολογία κι Άνεση. Τρία χαρακτηριστικά που εκφράζουν απόλυτα το Suzuki ACROSS.

Από τη μία το δεξιοτεχνικά κατασκευασμένο εσωτερικό με ποιοτικές επενδύσεις και οι κομψές πινελιές κι από την άλλη τα μοναδικά συστήματα άνεσης ενισχύουν την απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Ο λεπτομερής σχεδιασμός του ταμπλό και η υψηλής ποιότητας επένδυσή του, προσδίδουν κύρος και πολυτέλεια στο αυτοκίνητο.  Παράλληλα, η θέση και η διάταξή του παρέχουν τη μέγιστη δυνατή ορατότητα.

Από την κεντρική κονσόλα πραγματοποιούνται οι περισσότεροι χειρισμοί, με τα χειριστήρια να είναι τοποθετημένα σε απόλυτα εργονομική διάταξη.

Η οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει Bluetooth®, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones.

Περιλαμβάνει επίσης την λειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας καθώς και την οθόνη ενέργειας του Υβριδικού Συστήματος.

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει ατμοσφαιρικό φωτισμό, καθώς και διασφαλίζει ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες για τον οδηγό.  Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 7 ιντσών έχει σχεδιαστεί για να παρέχει ανώτερη ευκρίνεια και ευκολία στη χρήση. Υποστηρίζεται η δυνατότητα εναλλαγής του ταχυμέτρου από αναλογικό σε ψηφιακό. Αριστερά, βρίσκεται ο δείκτης του υβριδικού συστήματος, o οποίος συμβάλει στην επίτευξη της βέλτιστης οικονομικής οδήγησης. Στη δεξιά πλευρά βρίσκονται οι ενδείξεις του μετρητή καυσίμου και του μετρητή στάθμης της μπαταρίας.

Tο Suzuki ACROSS, είναι εξοπλισμένο με θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα. Αυτό που ξεχωρίζει είναι η λειτουργία θερμαινόμενων καθισμάτων και για τους πίσω επιβάτες.

Κλιματισμός με Τεχνολογία S-FLOW 

Η τεχνολογία S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων στα καθίσματα προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας.

Ο άνετος χώρος αποσκευών 490 λίτρων παρέχει άφθονο χώρο αποθήκευσης για κάθε ανάγκη που μπορεί να προκύψει στον οδηγό ή στους συνεπιβάτες του. Επίσης μπορεί να αυξηθεί αναδιπλώνοντας την πίσω πλάτη του καθίσματος. Το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα (θέση 60:40) αυξάνει τη χωρητικότητα έως 1168 λίτρα.

Στο χώρο αποσκευών υπάρχει πρίζα 12V καθώς και πρίζα “Σούκο” 220V – 150W.

Επιλογή οδηγικού προφίλ

Με την περιστροφή του επιλογέα, είναι δυνατή η εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας “ECO” και “SPORT”, ενώ πατώντας το κουμπί “Push NORMAL”, επανέρχεται η λειτουργία “NORMAL”.

Κάθε φορά που ενεργοποιείται η λειτουργία “ECO”, το γκάζι έχει πιο ομαλή αίσθηση και η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού ελαχιστοποιείται, βελτιώνοντας την κατανάλωση ενέργειας.

Η λειτουργία “SPORT” από την άλλη πλευρά,  ελέγχει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και του συστήματος διεύθυνσης, για σπορ οδήγηση. Κατάλληλη όταν απαιτείται απότομος χειρισμός και γρήγορες επιταχύνσεις, όπως οδήγηση σε ορεινούς δρόμους ή κατά την προσπέραση.

Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ενισχύουν την σπορ αίσθηση.

Λειτουργίες E-four & Τrail 

Εκτός από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, ένας δεύτερος κινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης.

Το υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα 4×4 E-Four στο ACROSS παρέχει υψηλή 4×4 απόδοση διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.

Το σύστημα διαθέτει έναν ανεξάρτητο πίσω ηλεκτροκινητήρα 54hp που λειτουργεί σε συνδυασμό με τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα.

Το E-Four σύστημα προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες όπως χιονισμένους δρόμους καθώς και υψηλή σταθερότητα σε δρόμους με στροφές.

Η ροπή κατανέμεται ηλεκτρονικά στον εμπρός και τον πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να φθάσει από 100% εμπρός – 0% πίσω,  στο 20% εμπρός – 80% πίσω.

Το σύστημα E-Four επιτρέπει στο ACROSS να συμπεριφέρεται σαν όχημα παντός εδάφους, ειδικά κατά την ενεργοποίηση της λειτουργίας Trail.

Το Trail mode είναι ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και έλεγχο σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης. Σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως χιονισμένους δρόμους και ανώμαλο έδαφος εκτός δρόμου, το σύστημα Trail Mode είναι σχεδιασμένο για να ενεργοποιεί τη λειτουργία πέδησης στους τροχούς που ολισθαίνουν και να κατευθύνει τη ροπή στους τροχούς που έχουν πρόσφυση.

Λειτουργία Ανοίγματος Πίσω Πόρτας 

Όταν τα χέρια του οδηγού δεν είναι ελεύθερα, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει τοποθετώντας απλά το πόδι κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, αρκεί ο οδηγός να έχει πάνω του το κλειδί.

Η πίσω πόρτα μπορεί επίσης να ανοίξει πατώντας το κουμπί μέσα στο αυτοκίνητο ή μέσω ασύρματου τηλεχειριστηρίου πατώντας το χαρακτηριστικό πλήκτρο.

Είσοδος στο Εσωτερικό (Τεχνολογία Smart Entry & Start)

Με το σύστημα Smart Entry & Start πλησιάζοντας το όχημα με το ηλεκτρονικό κλειδί, το αυτοκίνητο θα ξεκλειδώσει αυτόματα ακουμπώντας το εσωτερικό της χειρολαβής. Αντίθετα, οι πόρτες θα κλειδώσουν ακουμπώντας τον αισθητήρα αφής που βρίσκεται πάνω στην χειρολαβή.

Λειτουργία “MY ROOM” 

Κατά τη διαδικασία φόρτισης παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της λειτουργίας “My Room” όπου μπορούν να χρησιμοποιούνται λειτουργίες όπως το σύστημα κλιματισμού ή το ηχοσύστημα, χρησιμοποιώντας την εξωτερική πηγή τροφοδοσίας.

Plug-In Hybrid Tec. Κινητήρας 

Το νέο Suzuki ACROSS αποτελεί ένα τετρακίνητο SUV νέας γενιάς, εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα ασφαλείας κι άνεσης, φιλικό προς το περιβάλλον το οποίο θα αναζωογονήσει τις αισθήσεις. Ο οδηγός απολαμβάνει την ομαλή, συναρπαστική απόκριση και την αθόρυβη απόδοση του εντυπωσιακού Suzuki ACROSS Plug-in Hybrid. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία και ο κινητήρας 2,5 λίτρων συμβάλλουν στην απόλαυση κάθε διαδρομής.

Σύστημα Plug-in Hybrid 

Ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας προσφέρει ομαλή, αθόρυβη απόδοση με κορυφαία ροπή για άνεση στην καθημερινή οδήγηση. Όταν απαιτείται μεγαλύτερη επιτάχυνση κατά την οδήγηση σε υψηλές

ταχύτητες, ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επιπλέον ισχύ καθώς και επιπλέον σιγουριά στα μακρινά ταξίδια. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία φορτίζεται εύκολα στο σπίτι ή σε έναν σταθμό φόρτισης.

Αναλυτικότερα Το Plug-in Υβριδικό Σύστημα του SUZUKI ACROSS περιλαμβάνει τις παρακάτω μονάδες:

Μπαταρία Υψηλής Τάσης

Ψυχόμενη – Θερμαινόμενη για την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης και ελαχιστοποίησης του χρόνου φόρτισηςΤάση V: 355,2III.        Αριθμός στοιχείων: 96

Χωρητικότητα Ah: 51,1Χωρητικότητα KWh: 18,1Θέση: στο πάτωμα του αμαξώματοςΕνσωματωμένος φορτιστής _On – Board Charger 

Η μπαταρία υψηλής τάσης του ACROSS μπορεί να φορτιστεί μέσω οικιακού AC ή κοινόχρηστου φορτιστή AC.

Η φόρτιση από οικιακό φορτιστή ονομάζεται φόρτιση Mode 2 και απαιτεί καλώδιο φόρτισης με ενσωματωμένο Charging Circuit Interuptor Device (CCID). Το CCID πραγματοποιεί έλεγχο διαρροής κατά τη φόρτιση η οποία φτάνει τα 10Α, γεγονός που σημαίνει ότι απαιτούνται περίπου 7,5 ώρες για πλήρη φόρτιση.

Η φόρτιση του ACROSS σε κοινόχρηστο σημείο φόρτισης ονομάζεται φόρτιση Mode 3 και απαιτεί καλώδιο φόρτισης τύπου 2, με κάθε άκρο ένα βύσμα Mennekes. Η φόρτιση της λειτουργίας 3 σε κοινόχρηστο σημείο φόρτισης μπορεί να φτάσει τα 16Α, μειώνοντας το χρόνο φόρτισης σε περίπου 5 ώρες.

Και στις δύο περιπτώσεις, η μονοφασική ισχύς AC παρέχεται στον ενσωματωμένο φορτιστή (On Board Charger), ο οποίος μετατρέπει την ισχύ εναλλασσόμενου ρεύματος σε συνεχές, φορτίζοντας την μπαταρία. Ο ενσωματωμένος αερόψυκτος φορτιστής βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα και έχει μέγιστη ισχύ 3,3kW.

Κατά τη φόρτιση, μέρος του συστήματος 12V θα είναι ενεργό. Επομένως, ο ενσωματωμένος φορτιστής διαθέτει έναν ενσωματωμένο μετατροπέα DC / DC για τροφοδοσία μόνο των εξαρτημάτων 12V που απαιτούνται κατά τη φόρτιση. 

Power Control Unit – Μονάδα ελέγχου ισχύος 

Για τον έλεγχο των ηλεκτροκινητήρων απαιτούνται οι μετατροπείς ενέργειας. Το ACROSS έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες με τους απαραίτητους μετατροπείς να έχουν ενσωματωθεί σε μια υδρόψυκτη μονάδα ελέγχου ισχύος (Power Control Unit).

Αυτή η μονάδα ελέγχου ισχύος βρίσκεται πάνω από τη μονάδα μετάδοσης e-CVT και ελέγχει τους ηλεκτροκινητήρες MG1, MG2 και MGR. Για υψηλή απόδοση, η μονάδα ελέγχου ισχύος περιλαμβάνει ενισχυτή τάσης ο οποίος ενισχύει την τάση έως και 650V μειώνοντας το απαιτούμενο ρεύμα για παροχή ισχύος στους ηλεκτροκινητήρες.

Η μονάδα ελέγχου ισχύος κατανέμει επίσης την ισχύ από και προς την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. 

Κύκλος Οδήγησης 

Ο Κύκλος Οδήγησης του Plug-in SUZUKI ACROSS περιγράφεται στο παρακάτω σχήμα και επεξηγείται στα σημεία:

Ακινητοποίηση: Όλες οι μονάδες σταματούν να λειτουργούν για εξοικονόμηση ενέργειας.
Εκκίνηση: Το όχημα κινείται αθόρυβα κι ομαλά από τον ηλεκτροκινητήρα (MG2).
Σε χαμηλές ταχύτητες: Το όχημα κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα (MG2) χωρίς χρήση του κινητήρα.
Σε επιτάχυνση: Το όχημα κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα (MG2) ο οποίος δέχεται επιπλέον ισχύ από την ηλεκτρογεννήτρια (MG1).
Κανονική οδήγηση: Το όχημα εξακολουθεί να κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα (MG2) χωρίς χρήση του κινητήρα.
Οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες: Το όχημα εξακολουθεί να κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα και εφόσον απαιτείται χρησιμοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) για επιπρόσθετη ισχύ.
Επιβράδυνση: Η ηλεκτρογεννήτρια χρησιμοποιεί την περιστροφή των τροχών για τη δημιουργία ηλεκτρικής ενέργειας και για τη φόρτιση της μπαταρίας 
Λειτουργίες Συστήματος Plug-In Hybrid

Το Plug-In Hybrid σύστημα του ACROSS περιλαμβάνει 4 λειτουργίες οδήγησης. 

Λειτουργία Ηλεκτροκίνησης (EV)Στη λειτουργία EV το όχημα οδηγείται εξ ολοκλήρου από τον ηλεκτροκινητήρα ακόμα και όταν επιταχύνεται πλήρως. Αυτή η προεπιλεγμένη λειτουργία θα ενεργοποιηθεί επίσης αυτόματα όταν η μπαταρία φορτιστεί πλήρως.

Το SUZUKI ACROSS με πλήρως φορτισμένη μπαταρία μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 75 χιλιόμετρα και να αναπτύξει ταχύτητα 135 χλμ/ώρα. Η αυτονομία των 75 χιλιομέτρων είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτονομίες αυτοκινήτων της κατηγορίας του ACROSS.

Σε συνθήκες στεγνού οδοστρώματος, με τον επιλογέα ταχυτήτων στη θέση S και sport mode, το ACROSS επιταχύνει αθόρυβα και οικολογικά σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα

Λειτουργία αυτόματης εναλλαγής από Ηλεκτροκίνηση σε Υβριδική Κίνηση (AUTO EV / HV)Ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις οδήγησης επιλέγεται αυτόματα η εναλλαγή από ηλεκτρική σε υβριδική κίνηση.

Υβριδική κίνηση (HV)Το ACROSS κινείται υβριδικά

Λειτουργία φόρτισης Υβριδικής Μπαταρίας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (CHG)Ιδανική λειτουργία για φόρτιση της μπαταρίας πριν την είσοδο σε περιοχή όπου απαγορεύεται η κίνηση στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Κινητήρας 2,5 λίτρων 

Ο βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων φορτίζει την μπαταρία και ενισχύει την ισχύ του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, η χρήση εναλλάσσεται μεταξύ άμεσου κι έμμεσου ψεκασμού για την επίτευξη βέλτιστης καύσης, εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές. 

Περιβαλλοντικές Επιδόσεις – Τέλη Κυκλοφορίας 

Με εκπομπές CO2 μόλις 22 γραμ./χλμ. και μέση σταθμισμένη κατανάλωση 1 λίτρο/100χλμ, το SUZUKI ACROSS είναι ένα απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο με παράλληλα υψηλές επιδόσεις. 

Κιβώτιο Ταχυτήτων – Μετάδοση 

Η μετάδοση στο ACROSS πραγματοποιείται με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT.

Στο ACROSS υπάρχουν 4 πηγές ισχύος. Πρώτα έχουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), που υποστηρίζεται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες: MG1, MG2 και MGR. Ο MGR χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι ενεργό το σύστημα E-Four Integrated 4WD ή Trail Mode και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Ο MG2 είναι ο κύριος ηλεκτροκινητήρας και χρησιμοποιείται για ηλεκτρική οδήγηση έως και 135km/h. Στην άλλη πλευρά του γραναζιού η συσκευή Power Split Device συνδέεται με τον άλλο ηλεκτρικό κινητήρα (MG1) και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στον στροφαλοφόρο υπάρχει ένας συμπλέκτης. Αυτός ο συμπλέκτης επιτρέπει στον κινητήρα MG1 να υποστηρίζει τον κινητήρα MG2 υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

Σε ταχύτητες άνω των 135km/h, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα ξεκινήσει και θα υποστηρίξει την κίνηση του οχήματος. 

Έξυπνα συστήματα ασφαλείας. Οδήγηση με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Τα έξυπνα συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support, με τα οποία είναι εξοπλισμένα όλα τα αυτοκίνητα της γκάμας εξασφαλίζουν ασφαλή οδήγηση χωρίς άγχος, γνωρίζοντας ο οδηγός ότι οι προηγμένες λειτουργίες ασφαλείας προστατεύουν αυτόν και τους συνεπιβάτες του.

Αναλυτικότερα το  Suzuki ACROSS περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας, οι οποίεςπροσφέρουν την προστασία που κάθε οδηγός χρειάζεται για να απολαμβάνει με τους συνεπιβάτες του τη διαδρομή, όποιος κι εάν είναι ο προορισμός. Τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει στο έπακρο την απόλυτη οδηγική εμπειρία.

Σύστημα αυτόματης πέδησης (Pre-Collision System, PCS) 

Το σύστημα PCS συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας το δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων (laser) και μια κάμερα. Το σύστημα αυτό ειδοποιεί όταν υπάρχει κίνδυνος πρόσκρουσης και ενεργοποιεί τη λειτουργία πέδησης, εάν ο κίνδυνος αυξηθεί.

Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Road Sign Assist, RSA) 

Η αλλαγή λωρίδας γίνεται πιο ασφαλής ανιχνεύοντας οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος χάρη στο σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου.

Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται, ανάβει η σχετική ένδειξη LED στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη. Εάν ο οδηγός επιλέξει να αλλάξει λωρίδα, η ένδειξη LED αναβοσβήνει και συνοδεύεται από μια ηχητική ειδοποίηση. 

Adaptive Cruise Control – Dynamic Radar Cruise Control 

Το Adaptive Cruise Control – Dynamic Radar Cruise Control είναι σχεδιασμένο για τη διατήρηση οποιασδήποτε καθορισμένης ταχύτητας κατά την οδήγηση όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, ενώ διατηρεί επαρκή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Επίσης διατηρεί τη μέγιστη προκαθορισμένη ταχύτητα την οποία αναπροσαρμόζει ανάλογα με την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος.

Περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία ακινητοποίησης του οχήματος όταν το προπορευόμενο όχημα σταματά και επιταχύνει πάλι κατά την επανεκκίνησή του.

Τέλος, η ρύθμιση ταχύτητας οχήματος μπορεί να επαναρυθμιστεί γρήγορα σύμφωνα με τις πληροφορίες για το όριο ταχύτητας που αναγνωρίζονται από το σύστημα Road Sign Assist. 

Σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Trace Assist, LTA)

Το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης αποτρέπει την ακούσια αναχώρηση από τη λωρίδα ή το δρόμο παρεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το «κεντράρισμα» της λωρίδας θα διατηρεί συνεχώς το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο το Adaptive Cruise Control είναι ενεργοποιημένο.

Το σύστημα Υποβοήθησης Διεύθυνσης περιλαμβάνει τις λειτουργίες:

α. Λειτουργία προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας

β. Λειτουργία αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας

γ. Λειτουργία προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου

δ. Λειτουργία «κεντραρίσματος»

Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Automatic High Beam, AHB)

Το σύστημα AHB πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των διερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας.

Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind spot monitor, BSM) 

Το σύστημα BSM ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη. 

Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Crossing Traffic Alert, RCTA) 

 Το σύστημα RCTA βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την αναχώρηση από χώρους στάθμευσης.Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ενεργοποιείται ηχητική ειδοποίηση από βομβητή και αναβοσβήνει η LED ένδειξη στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό.

Σύστημα αυτόματης πέδησης κατά τη διαδικασία στάθμευσης

Το ACROSS επιπλέον της κάμερας οπισθοπορείας και των 8 αισθητήρων παρκαρίσματος διαθέτει και την τεχνολογία της αυτόματης πέδησης κατά το παρκάρισμα.

Όταν η πιθανότητα σύγκρουσης με ένα ανιχνευμένο αντικείμενο είναι υψηλή κατά τη στάθμευση του οχήματος, ενεργοποιείται αρχικά μια ηχητική  προειδοποίηση. Εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η πιθανότητα σύγκρουσης είναι εξαιρετικά υψηλή, η πέδηση εφαρμόζεται αυτόματα για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η επίδραση της σύγκρουσης.

Αυτή η λειτουργία δεν ενεργοποιείται μόνο σε στατικά αντικείμενα αλλά παρεμβαίνει ακόμη και όταν ανιχνεύει οχήματα που διασχίζουν το πίσω μέρος. 

eCall 

Εάν το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, το σύστημα eCall ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει ακριβή τοποθεσία του οχήματος. Το μήνυμα δημιουργείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν σύγκρουση. Μπορεί επίσης να σταλεί χειροκίνητα από τον οδηγό ή οποιονδήποτε επιβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού. Πραγματοποιείται επίσης τηλεφωνική κλήση με τις τοπικές αρχές έκτακτης ανάγκης μειώνοντας δραστικά τον χρόνο άφιξης των υπηρεσιών για παροχή βοήθειας.  

Διαστάσεις 

Το 4,64 μέτρων αμάξωμα και το μακρύ μεταξόνιο 2,69 μέτρων προσφέρουν άνεση και παράλληλα σπουδαία οδηγική συμπεριφορά. Ενώ παράλληλα, τα 190mm απόσταση από το έδαφος σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες

Κινητήρες – Επιδόσεις 

Το νέο Suzuki ACROSS εξοπλίζεται με το νέο κινητήρα Α25Α – FXS χωρητικότητας 2.487 κυβικών εκατοστών με σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Έμμεσου και Άμεσου Ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 185 hp στις 6.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 227 Νm στις 3.600 σ.α.λ.. Αξίζει να σημειωθεί πως η θερμική απόδοση του κινητήρα είναι 41% όταν ένας μέσος κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν ξεπερνάει το 35%.

Διαθέτει παράλληλα 2 ηλεκτροκινητήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι αποδίδουν 182 ίππους με ροπή 270 Nm και 54 ίππους με ροπή 121 Nm αντίστοιχα.

Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 306 hp στις 6.000 σ.α.λ. με τη μέγιστη  ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα. Το ACROSS διαθέτει ισχύς και Επιδόσεις αντίστοιχες με ενός SUPERCAR!!!

Τιμή 

Όπως έχει προαναφερθεί το SUZUKI ACROSS παράγεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού, την έκδοση GLX. Διαθέτει τεχνολογία Plug-In Hybrid, τετρακίνηση E-Four και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο e-CVT με paddles (ή χειριστήρια) στο τιμόνι.

Ο πελάτης απολαμβάνει ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού το οποίο περιλαμβάνει ενδεικτικά:

Ζάντες αλουμινίου 19’’, 7 Αερόσακους,  Συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support με 8 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω και Θερμαινόμενο τιμόνι, Καθίσματα με επένδυση δέρμα-ύφασμα, Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού 8 θέσεων, Αυτόματα φώτα Bi-LED, Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, Έγχρωμη οθόνη LCD 7” στον πίνακα οργάνων, Οθόνη αφής 9″ με Smartphone Linkage και κάμερα οπισθοπορείας, Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με λειτουργία S-FLOW.

Η Ανώτατη Λιανική Τιμή του Suzuki ACROSS ανέρχεται στις 56.280€.

: Drive & Travel

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό