30.7 C
Athens
Πέμπτη, 18 Ιουλίου, 2024

H εταιρία του πρώτου αυτόνομου delivery οχήματος παρουσιάζει την τρίτη γενιά του

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Nuro μας συστήθηκε τον Ιανουάριο του 2018 και είναι μια ακόμη startup εταιρία με έδρα την Silicon Valley. Η εταιρία ιδρύθηκε από δύο πρώην μηχανικούς της Google, τους Dave Ferguson και Jiajun Zhu, και τον Δεκέμβριο του 2018 έβγαλε στην αγορά το R1.
Αυτό είναι ένα αυτόνομο όχημα με το μισό πλάτος ενός παραδοσιακού επιβατικού σεντάν και διαθέτει χώρους αποκλειστικά για την μεταφορά αντικειμένων, με το τιμόνι, τον οδηγό και τα καθίσματα να λάμπουν δια της απουσίας τους.

Τον Φεβρουάριο του 2020, η Nuro ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει τις δοκιμές του R2, της δεύτερης γενιάς του αυτοκινούμενου οχήματος της, στο Χιούστον του Τέξας. Τον Απρίλιο του 2020, η Nuro έκανε γνωστό ότι το R2 χρησιμοποιείται για τη μεταφορά ιατρικών προμηθειών γύρω από ιατρικές εγκαταστάσεις στην Καλιφόρνια, ενώ τον περασμένο Νοέμβριο εξασφάλισε χρηματοδότηση μισού δισ. δολαριών. Τον Νοέμβριο του 2021 η Nuro εξασφάλισε επιπλέον 600 εκατ. δολάρια στον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

Χθες, η πολλά υποσχόμενη startup αυτόνομης παράδοσης αποκάλυψε το όχημα τρίτης γενιάς. Η Nuro δεν εμβαθύνει σε πολλές λεπτομέρειες για το R3, αλλά αναφέρει ότι αυτό είναι έτοιμο να παραχθεί σε κλίμακα. Αισθητικά, το μικρό ηλεκτρικό όχημα είναι πολύ πιο χαριτωμένο από τον προκάτοχό του, καθώς διαθέτει πιο κομψό στυλ και φιλικό “πρόσωπο” με κυκλικούς προβολείς.

Η Nuro αναφέρει ότι ο χώρος φόρτωσης του R3 είναι διπλάσια σε σχέση με το R2, και πιο συγκεκριμένα φτάνει τα 765 λίτρα, νούμερο που είναι αρκετό για να χωρέσει περίπου 24 σακούλες σούπερ μάρκετ. Το R3 μπορεί να μεταφέρει 227 κιλά φορτίου και διαθέτει αρθρωτά ένθετα αποθήκευσης καθώς και δυνατότητα θέρμανσης ή ψύξης αντικειμένων.

Ως αποτέλεσμα, το ένα διαμέρισμα θα μπορούσε να μεταφέρει πίτσες σε θερμοκρασίες έως και 46 βαθμών Κελσίου, ενώ το άλλο διαμέρισμα μπορεί να διαθέτει ποτά ή παγωμένες λιχουδιές, σε θερμοκρασίες έως και -5,5 βαθμών Κελσίου. Το μοντέλο είναι επίσης πιο ικανό από τον προκάτοχό του, καθώς η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί από τα 40 χλμ/ώρα στα 72 χλμ/ώρα. Αυτό βελτιώνει δραστικά τη χρησιμότητά του, καθώς το όχημα παράδοσης τρίτης γενιάς θα μπορεί να εξυπηρετεί περισσότερους πελάτες και να λειτουργεί σε μεγαλύτερη ποικιλία δρόμων.
Το R3 διαθέτει μια σουίτα αισθητήρων πολλαπλών χρήσεων, που αποτελείται από κάμερες, θερμικές κάμερες, αισθητήρες LiDAR και ραντάρ. Αυτές δημιουργούν μια περιμετρική (360 μοιρών) άποψη του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος, με το νέο μοντέλο να έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί σε διάφορες καιρικές συνθήκες, καθώς έχει εξοπλιστεί με τη δυνατότητα να καθαρίζει τους δικούς του αισθητήρες.

Ωστόσο, το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό ασφαλείας είναι ο νέος εξωτερικός αερόσακος, ο οποίος διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό, και ανοίγει σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζούς ή ποδηλάτες. Η παραγωγή του R3 θα γίνεται από την BYD North America, με την συναρμολόγηση να ολοκληρώνεται στις εγκαταστάσεις της Nuro στη νότια Νεβάδα.
Η εταιρεία ανέφερε ότι οι εγκαταστάσεις της έχουν την ικανότητα να κατασκευάζουν και να δοκιμάζουν δεκάδες χιλιάδες οχήματα παράδοσης ετησίως, κάτι που υποδηλώνει τις φιλοδοξίες της στην αναπτυσσόμενη αγορά αυτόνομης παράδοσης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό