28 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

Giannini Automobili Spettacolo – Ένα πραγματικό θέαμα €130.000!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Giannini Automobili είναι ένας βελτιωτής από την Ιταλία με πλούσια ιστορία στην αναβάθμιση διάφορων μοντέλων της Fiat και την συμμετοχή σε αγώνες διάφορων μορφών με αυτά μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’80 περίπου. Η εταιρία ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1920 και μέχρι την δεκαετία του ’60 περίπου έχτισε το όνομα της, το κοινό της και απόλαυσε αρκετές επιτυχίες αλλά η κρίση της επόμενης δεκαετίας πλήγωσε την ιταλική εταιρία. Αυτό δεν σημαίνει ότι διέκοψε τις δραστηριότητες της αλλά το ’70, το ’80 και το ’90 άλλαξε την κατεύθυνση και τον προσανατολισμό της. Τώρα η μάρκα κάνει ένα comeback μέσω μίας κοινοπραξίας που περιλαμβάνει την Impero και την Grupo Maestri και το μοντέλο με το οποίο επιστρέφει στο προσκήνιο ονομάζεται “Spettacolo”. Θέαμα δηλαδή. Δύσκολα θα μπορούσε ένα όνομα να ταιριάζει περισσότερο σε ένα αυτοκίνητο.
Ως βάση για το Giannini Spettacolo χρησιμοποιείται το 595/695 αλλά λίγα πράγματα έχουν μείνει όπως τα σχεδίασε η Abarth. Το εμπρός μέρος κοσμείται από μία ολοκαίνουρια μάσκα με νέο προφυλακτήρα, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ένα επιθετικό splitter και το ολοκαίνουριο καπό που ενσωματώνει τα “φρύδια” τα οποία καλύπτουν μέρος των φωτιστικών σωμάτων και χαρίζουν στο Spettacolo μία πολύ αγριεμένη όψη. Στα πλαϊνά ξεχωρίζουμε τα φαρδιά μαρσπιέ που καταλήγουν σε πτερύγια μπροστά από τους πίσω τροχούς ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στους aerodiscs που καλύπτουν τους τροχούς και δίνουν μία πιο… αγωνιστική νότα στο μικρό hatchback. Πίσω δε, την παράσταση κλέβει ο τεράστιος διαχύτης που συνδυάζεται με μία εξίσου μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής ενώ οι γιγαντιαίες απολήξεις της εξάτμισης καταλήγουν ψηλά, στο κέντρο του προφυλακτήρα, πάνω από τον διαχύτη και κάτω από την πίσω πόρτα. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Giannini αντικατέστησε τις πόρτες με νέες που ανοίγουν προς τα πάνω…

Όσον αφορά στα μηχανικά, ο βελτιωτής από την Ιταλία δεν έχει αλλάξει τον κλασικό 1400άρη T-Jet βενζινοκινητήρα αλλά τον έχει αναβαθμίσει με αποτέλεσμα αυτός να παράγει πλέον 250 ίππους και 360 Nm ροπής. Η ισχύς εξακολουθεί να περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός αυτοματοποιημένου, μηχανικού κιβωτίου (είναι διαθέσιμο και ένα παραδοσιακό χειροκίνητο) ενώ η μείωση του βάρους στα 965 κιλά σε συνδυασμό με την αύξηση της ιπποδύναμης έχουν θετικό αντίκτυπο στις επιδόσεις με τον χρόνο που απαιτείται για το σπριντ στα 100 km/h, 5 δευτερόλεπτα, να είναι ενδεικτικός των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Το κακό στην όλη υπόθεση είναι ότι η χειροποίητη φύση του μοντέλου και η περιορισμένη παραγωγή του αντικατοπτρίζονται στην τιμή του με αποτέλεσμα αυτή να ξεκινά από τα €133.000! Είμαι υπέρ της διαφορετικότητας, της εκκεντρικότητας και της υπερβολής αλλά €133.000 για ένα παιχνίδι είναι πάρα, μα πάρα πολύ χρήματα. Ευχόμαστε στην Giannini Automobili τα καλύτερα αλλά δεν θα πάρουμε…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό