24.8 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ford Maverick. Μικρότερο από το Ranger αλλά πολύ ικανό!

Ειδήσεις Ελλάδα

Όταν η Ford ανακοίνωσε την πρόθεση της να καταργήσει τα sedans και τα hatchbacks από την γκάμα της στη Β. Αμερική, πολλοί εξέφρασαν τις ενστάσεις τους. Γενικώς, εκείνη την εποχή είχε ξεκινήσει μία ολόκληρη συζήτηση σχετικά με την ορθότητα της απόφασης της Ford αλλά όπως συνηθίζεται, η συζήτηση ήταν περισσότερο φιλοσοφική απ’ οτιδήποτε άλλο καθώς δεν γνωρίζαμε τα δεδομένα. Η Ford είχε σχέδιο και σιγά-σιγά, το σχέδιο αυτό αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά. Το τελευταίο κομμάτι του παζλ είναι ένα ολοκαίνουριο pickup που τοποθετείται κάτω ακόμα και από το Ranger. Το Ford Maverick.Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρία, το Maverick είναι το πρώτο standard full-hybrid pickup στις Η.Π.Α. και είναι και το πλέον οικονομικό όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου καθώς απαιτεί μόλις 5.9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στην πόλη. Το μήκος του μετά βίας υπερβαίνει τα 5 μέτρα την στιγμή που το Ranger αγγίζει τα 5.28 μέτρα και το ύψος του φτάνει τα 1.74 μέτρα που σημαίνει ότι το Ranger είναι 71 χιλιοστά ψηλότερο!“Το Maverick ως πρόταση είναι μοναδικό στην αγορά. Είναι ένα όμορφο pickup με 4 πόρτες και χώρους για 5 ενήλικες, ένα standard full-υβριδικό κινητήριο σύνολο με εξαιρετική οικονομία καυσίμου, καλύτερη από ένα Honda Civic, ικανότητες ρυμούλκησης και φόρτωσης που καλύπτουν ένα ταξίδι ή ένα DIY project και τιμή που ξεκινά κάτω από τα $20.000.Το Maverick προκαλεί το status quo και τα στερεότυπα που αφορούν στα pickups.“Δήλωσε ο Todd Eckert της Ford αποκαλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο το… ριψοκίνδυνο πλάνο της εταιρίας. Η βασική έκδοση του Maverick κινείται χάρη σε έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για αθροιστική ιπποδύναμη της τάξης των 191 ίππων ενώ το κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) στέλνει την δύναμη αποκλειστικά στους τροχούς του εμπρός άξονα. Με αυτό το setup, το Maverick μπορεί να διανύσει έως και 805 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου, προσφέρει ωφέλιμο φορτίο 680 κιλών και την δυνατότητα ρυμούλκησης έως 907 κιλά. Όποιος επιθυμεί το κάτι παραπάνω, η Ford έχει διαθέσιμη και μία έκδοση με τον δίλιτρο, Ecoboost βενζινοκινητήρα που παράγει 250 ίππους και 375 Nm ροπής, συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και ενώ στην standard έκδοση στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης.Εμφανισιακά, το νέο μικρό pickup της Ford υιοθετεί το χαρακτηριστικό design ενός τέτοιου οχήματος (σε αντίθεση με το Hyundai Santa Cruz για παράδειγμα) με την κάθετη μάσκα να φιλοξενεί μία μεγάλη γρίλια και τα LED φωτιστικά σώματα που θυμίζουν έντονα αυτά του F-150. Πίσω δε, το Maverick θυμίζει περισσότερο το Ranger με τα μεγάλα φανάρια και την εντυπωμένη με το όνομα του μοντέλου, πίσω πόρτα. Ανοίγοντας την πόρτα, οι υποψήφιοι αγοραστές θα αντικρύσουν μία γνώριμη εικόνα με κάποιες ενδιαφέρουσες πινελιές όπως οι λεπτομέρειες διαφορετικού χρώματος σε διάφορα σημεία στην καμπίνα , η οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό και ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων με την μικρή πολυλειτουργική οθόνη. Είναι προφανές το γεγονός ότι βασικό μέλημα της Ford ήταν ο περιορισμός του κόστους και αυτό αντικατοπτρίζεται στα υλικά που χρησιμοποιούνται αλλά οι προσπάθειες απέδωσαν με το Maverick να ξεκινά κάτω από τα 20.000 δολάρια στην Αμερική και να προσφέρει μία οθόνη 8 ιντσών με το SYNC4 σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto και την Co-Pilot360 σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης στον standard εξοπλισμό. Φυσικά υπάρχουν και ακριβότερες εκδόσεις, με πλουσιότερο εξοπλισμό  αλλά δυστυχώς, δεν νομίζω πως θα μας απασχολήσουν άμεσα όλα αυτά καθώς η Ford δεν έχει ανακοινώσει διαθεσιμότητα πέραν της αγοράς της Β. Αμερικής…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό