29.7 C
Athens
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου, 2024

Ford – Ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής στο Le Mans

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Ford απέχει από την κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής από τότε που αποσύρθηκε το GT40 στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Συμμετέχει σε μικρότερες κατηγορίες όπως για παράδειγμα η GT3 με την Mustang αλλά όχι στην Hypercar όπου ο ανταγωνισμός τα τελευταία χρόνια έχει εκτοξευθεί και έχει συμπαρασύρει την θεαματικότητα, ειδικά αν μιλάμε για τις 24 ώρες του Le Mans. Συμμετέχει επίσης σε “περισσότερες μορφές motorsports από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή”, όπως δηλώνει ο επικεφαλής της Ford Performance, Mark Rushbrook. Συγκεκριμένα, λαμβάνει μέρος στο World Endurance Championship, στο Dakar Rally, το World Rally Championship, το Nascar, το πρωτάθλημα Supercars στην Αυστραλία και το Pikes Peak ενώ ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Formula 1 με την Red Bull το 2026. Γιατί όχι και ένα Hypercar λοιπόν; Ένα πρωτότυπο που θα διεκδικήσει τη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans και το World Endurance Championship στο υψηλότερο επίπεδο;

Φυσικά, ο Rushbrook δεν δήλωσε από τώρα ποιον δρόμο θα επιλέξει η Ford αν αποφασίσει να εξελίξει ένα πρωτότυπο αγωνιστικό. Να θυμίσουμε ότι υπάρχει ο LMDh δρόμος που απαιτεί υψηλότερο ποσοστό έτοιμων εξαρτημάτων συμπεριλαμβανομένου ενός spec ηλεκτροκινητήρα και ενός πλαισίου που θα προέρχεται από έναν εκ τεσσάρων εγκεκριμένων κατασκευαστών και ο LMH δρόμος που απαιτεί έναν σημαντικά υψηλότερο βαθμό ελευθερίας. Όλα αυτά είναι συζητήσεις που θα γίνουν (δημόσια τουλάχιστον) σε δεύτερο χρόνο. Το καλό είναι ότι ο επικεφαλής της Ford είναι γνωστός λάτρεις των motorsports και αρκετά ικανός οδηγός να σημειώσουμε, οπότε είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα οφέλη που προκύπτουν από την συμμετοχή σε τέτοιου είδους δραστηριότητες τόσο σε εμπορικό όσο και σε μηχανολογικό επίπεδο. Αυτό δεν σημαίνει ότι η όποια απόφαση, θετική ή αρνητική, λαμβάνεται εν θερμώ ή ελαφρά τη καρδία. Ο ίδιος ο Jim Farley έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι για να ξεκινήσει κάποιο αγωνιστικό project θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα εμπορικά βιώσιμο.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η Ford δεν “τρέχει” αγωνιστικές ομάδες. Σχεδιάζει, εξελίσσει και κατασκευάζει τα αγωνιστικά αλλά από εκεί και πέρα εμπιστεύεται τους ειδικούς για να οργανώσουν την όποια προσπάθεια και από ότι φαίνεται, αυτή η πελατειακή σχέση στην οποία στηρίζει τις αγωνιστικές προσπάθειες της παράγει αποτελέσματα χωρίς να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι ενώ ο Rushbrook φαίνεται ανοιχτός στην προοπτική ενός υβριδικού hypercar για το Le Mans, δεν είναι ιδιαίτερα ανοιχτός για κάποια αποκλειστικά ηλεκτρική μορφή motorsports, άσχετα που με τα Supervan, F-150 Lightning Supertruck και Mustang Mach-E 1400 έχει αποδείξει ότι δεν έχει πρόβλημα να πειραματιστεί και προς αυτή την κατεύθυνση. Για να δούμε λοιπόν, μπορεί ή μάλλον, θέλει η Ford να κάνει το World Endurance Championship ακόμα πιο πικάντικο; Μακάρι. Εμείς κερδισμένοι θα βγούμε!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό