22.5 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Ferrari Roma Spider – Dolce vita με αέρα στα μαλλιά

Ειδήσεις Ελλάδα

Αν θέλεις να δεις πού βρίσκεται ο πήχης για την Ferrari, αρκεί να δεις την Roma και να εκπλαγείς από το γεγονός ότι για την ιταλική εταιρία “entry-level” θεωρείται ένα εντυπωσιακό 4-θέσιο που εξοπλίζεται με έναν twin-turbo V8 βενζινοκινητήρα 3.9 λίτρων ο οποίος παράγει 620 ίππους από τις 5.750 έως τις 7.500 σ.α.λ. και 761 Nm ροπής από τις 3.000 έως τις 5.750 σ.α.λ.! Αυτά τα νούμερα ακριβώς προσφέρει και το νέο entry-level cabriolet της Ferrari, η Roma Spider που παρουσιάστηκε αργά εχθές το βράδυ ως το πρώτο ανοιχτό μοντέλο της με υφασμάτινη οροφή και τον κινητήρα στο εμπρός μέρος από την 365 GTS4 του 1969!

Όπως συμβαίνει συνήθως στα coupe που μετατρέπονται σε cabrio, το εμπρός μέρος δεν περιλαμβάνει κάποια ουσιαστική αλλαγή. Έχει μείνει ανεπηρέαστο από την… μεταμόρφωση κάτι που δεν μπορούμε να πούμε για το πίσω μέρος όπου λογικά και αναμενόμενα οι σχεδιαστές αναγκάστηκαν να τροποποιήσουν τόσο το σχήμα του παραθύρου όσο και το μέρος του οχήματος που λειτουργεί ως κάλυμμα για την οροφή όταν αυτή αποθηκεύεται. Η Ferrari ενσωμάτωσε στην Roma και το πατενταρισμένο σύστημα ελαχιστοποίησης του αέρα που μπαίνει στην καμπίνα γιατί κανείς δεν θέλει να χαλάσει την κόμμωση του/της ή να φωνάζει για να ακουστεί από τους συνεπιβάτες μέσα στο πανάκριβο spider του ενώ η οροφή καθεαυτή αποτελείται από 5 στρώσεις, περιλαμβάνει παρόμοια ηχομόνωση με την Roma Coupe και υπόσχεται οφέλη στον τομέα του βάρους. Το άνοιγμα και το κλείσιμο της διαρκεί μόλις 13.5 δευτερόλεπτα και μπορούν να γίνουν ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 60 km/h.

Στα στοιχεία που έχουν αλλάξει συνεχίζουμε με το βάρος της Roma Spider που αναπόφευκτα είναι αυξημένο κατά 84 κιλά σε σύγκριση με την Roma coupe των 1.570 kg, από την άλλη όμως η Ferrari αναφέρει πως δεν έχει αλλάξει δραματικά η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (255 λίτρα) αν και η εταιρία δεν αναφέρει ακριβώς πόσο έχει αλλάξει. Πανομοιότυπες με αυτές της coupe είναι και οι επιδόσεις της Roma Spider που παρά το αυξημένο βάρος και την χειρότερη αεροδυναμική, είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h σε 3.4 δευτερόλεπτα και να συνεχίζει μέχρι την τελική ταχύτητα των 320 km/h. Αυτό που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι η τιμή της νέας Ferrari αν και η γνώση αυτή δεν έχει ιδιαίτερο νόημα αφού αφενός, οι πελάτες της Ferrari δεν επιλέγουν τα μοντέλα της με βάση την τιμή τους και αφετέρου, η αρχική τιμή δεν έχει καμία σημασία λόγω των ανεξάντλητων επιλογών εξατομίκευσης που τις περισσότερες φορές προτιμούν οι πελάτες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η Ferrari Roma Spider θα είναι ακριβότερη από την coupe αδερφή της.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό