16.4 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

E-Legend EL1. Ερωτική εξομολόγηση 816 ίππων στο Audi Quattro.

Ειδήσεις Ελλάδα

Στην έκθεση του Μονάχου δεν ήταν μονάχα οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που παρουσίασαν τα νέα μοντέλα τους. Είναι και κάποιες μικρότερες εταιρίες οι οποίες διεκδικούν την προσοχή μας με εντυπωσιακές δημιουργίες και μία από αυτές, είναι το EL1 της γερμανικής E-Legend. Ένα μοντέλο-φόρος τιμής στο Audi Quattro που έρχεται να καταθέσει τα διαπιστευτήρια του προσφέροντας εντυπωσιακά νούμερα αλλά και μία εξίσου εντυπωσιακή τιμή.Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρεις για το EL1 είναι ότι είναι αμιγώς ηλεκτρικό και βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο. Η μπαταρία των 90 kWh είναι τοποθετημένη σε σχήμα “T” στο πάτωμα του αυτοκινήτου ώστε να διατηρηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους ενώ για την κίνηση φροντίζουν ένας ηλεκτροκινητήρας 204 ίππων στον εμπρός άξονα και δύο 306 ίππων έκαστος, στον πίσω. Συνδυαστικά, αυτοί παράγουν 816 άλογα και εκτοξεύουν το ρετρο-φουτουριστικό μοντέλο στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την E-Legend δε, η μπαταρία παρέχει αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων και δυνατότητες ταχείας φόρτισης ενώ για τους πλέον σκληροπυρηνικούς πελάτες, αναφέρεται ότι το EL1 μπορεί να κάνει δύο ολόκληρους γύρους στην Nordschleife του Nurburgring με το… ενεργοβόρο “Sport Plus” mode. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο 1.680 κιλών.Όσον αφορά στο design, δεν χρειάζεται να αναλύσουμε κάτι περισσότερο από αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες. Είναι σαφές ότι πηγή έμπνευσης για το EL1 είναι το θρυλικό Audi Quattro και τολμώ να πω ότι το σχεδιαστικό τμήμα της E-Legend έκανε εξαιρετική δουλειά δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που είναι πιστό στο πρωτότυπο και ταυτόχρονα αρκετά μοντέρνο και εκσυγχρονισμένο. Ο σχεδιασμός της καμπίνας δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα αλλά ακόμα και αυτό το έργο “υπό κατασκευή” ακολουθεί σε ύφος και ποιότητα το υπόλοιπο όχημα όπως βλέπουμε και στην εικόνα που παρέχεται. Το… κακό στο E-Legend EL1 είναι ότι θα γίνει διαθέσιμο στην αγορά σε μόλις 30 παραδείγματα με το κάθε ένα να κοστίζει τουλάχιστον €890.000. Με φόρους και κάποια extras λοιπόν, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει πάνω από €1.000.000! Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η εταιρία ετοιμάζει και άλλα δύο μοντέλα ίδιας φιλοσοφίας για το μέλλον, οπότε περιμένουμε να δούμε τι άλλο έχει να μας δώσει. Έρευνα: Η τιμή του μέσου hatchback αυξήθηκε κατά 63% από το 2002.Η Volkswagen επιβεβαιώνει το καυτό ID.3 GTX!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό