21.1 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Downsized και plug-in και η επόμενη Mercedes-AMG E63!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Mercedes-AMG κατάφερε να προκαλέσει… σεισμό στο παγκόσμιο στερέωμα όταν τον περασμένο Σεπτέμβριο αποκάλυψε την ολοκαίνουρια C63 S E Performance. Όχι επειδή το όνομα μετά βίας χωρούσε στο αμάξωμα αλλά επειδή για πρώτη αλλά σίγουρα όχι τελευταία φορά, γυρνούσε την πλάτη στον θρυλικό twin-turbo V8 ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια κατάφερε να γίνει συνώνυμος των επιδόσεων δια χειρός Affalterbach. Αντί λοιπόν να βρίσκεται αυτός ο V8 κάτω από το καπό της κορυφαίας C-Class, βρισκόταν ένας δίλιτρος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος και εξηλεκτρισμένος βενζινοκινητήρας κάνοντας την χάρη στους νομοθέτες και την απαίτηση τους για δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων. Το εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο είναι σε θέση να παράγει 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής αλλά σε αυτές τις πολύ ειδικές κατηγορίες, το παιχνίδι δεν είναι υπερ-ατού να κρίνεται αποκλειστικά από τα νούμερα. Σε κάθε περίπτωση, τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσει απ’ ότι φαίνεται και η επόμενη Mercedes-AMG E63…

Σύμφωνα με πληροφορίες που μας έρχονται από το… νησί, η επόμενη E63 δεν πρόκειται να μοιράζεται το κινητήριο σύνολο της με την C63 S E Performance. Θα είναι εξηλεκτρισμένο, αλλά στην θέση του turbo δίλιτρου θα βρίσκεται ένας turbo εξακύλινδρος εν σειρά με αυξημένη χωρητικότητα, αυξημένη απόδοση και αν μου επιτρέπεις, πολύ καλύτερο ήχο. V8 δεν θα είναι, αλλά από τον τετρακύλινδρο σχεδόν οτιδήποτε καλύτερο είναι. Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι ο 3-λιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας θα μοιράζεται αρκετά χαρακτηριστικά με τον M139L της C63 S E Performance, όπως για παράδειγμα την διάμετρο κυλίνδρου των 83 χιλιοστών και το μεσοδιάστημα (από κέντρο σε κέντρο) των 90 χιλιοστών ανάμεσα στους κυλίνδρους ενώ παρόμοιος θα είναι και ο ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας που θα παρέχει την υποβοήθηση. Αν επιβεβαιωθούν οι φήμες, η επόμενη Mercedes-AMG E63 θα είναι σε θέση να παρέχει αρκετά περισσότερα από 700 άλογα τοποθετώντας το εξηλεκτρισμένο super-sedan ανάμεσα στην C63 των 680 ίππων και την GT63 των 843 ίππων – όπως καταλαβαίνεις, οι ιπποδυνάμεις έχουν ξεφύγει για τα καλά…

Τα νούμερα αυτά γίνονται εφικτά από το γεγονός ότι η ιπποδύναμη και η ροπή δεν περιορίζονται πλέον από την αντοχή του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς τα αποθέματα του ηλεκτροκινητήρα κατευθύνονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 2 σχέσεων και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ ο βενζινοκινητήρας κινεί και τους δύο άξονες μέσω ενός 9-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου. Όλα αυτά έχουν αντίκτυπο βεβαίως στις επιδόσεις, με τις φήμες να λένε πως μπορούμε να περιμένουμε ένα 0-100 km/h της τάξης των 3.4 δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα που θα αγγίζει τα 300 km/h με το προαιρετικό AMG Driver’s Package, παρά την σημαντική αύξηση στο βάρος λόγω του επιπλέον hardware (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία κλπ). Για όποιον θεωρεί ότι όλα αυτά είναι απλά… too much, η AMG θα προσφέρει και την λιγότερο καυτή E53 που θα χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο (σε γενικές γραμμές) με την S580e, όπου είναι ικανό για σχεδόν 520 ίππους και 750 Nm ροπής. Περισσότερα λέγεται πως θα γνωρίζουμε κάποια στιγμή εντός του 2024, αφού η πρεμιέρα της plug-in υβριδικής super E-Class δεν πρόκειται να συμβεί σε λιγότερο από 12 μήνες. 

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό