27.5 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

Citroen – Τα αυτοκίνητα μας δεν είναι Χριστουγεννιάτικα δέντρα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Citroen ανανεώνει την γκάμα της. Μετά το ë-C3 θα ακολουθήσουν τα “μικρά” Aircross, με το ë-C3 Aircross να ακούγεται πως θα κάνει την έκπληξη όντας 7-θέσιο παρά την εξαιρετικά προσιτή τιμή και το μικρό μέγεθος του ενώ το 2025 θα έρθει το ανανεωμένο C4, διαθέσιμο ως ήπια υβριδικό, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό και το ολοκαίνουριο C5 Aircross που θα προσφέρει τις ίδιες επιλογές σε μία κατηγορία με πολύ μεγάλη σημασία για την Citroen. Γνωρίζουμε ότι στη νέα εποχή της γαλλικής μάρκας δεν θα υπάρχουν πολύ μικρά και δεν θα υπάρχουν πολύ μεγάλα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Citroen θα πάψει να… προκαλεί το κατεστημένο με εκκεντρικές προτάσεις. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της, Thierry Koskas, η Citroen θα συνεχίσει να τολμά και θα συνεχίσει να προσφέρει καινοτόμα μοντέλα έστω και αν ακόμα είναι πολύ νωρίς για να αποκαλύψει οτιδήποτε περισσότερο σχετικά αλλά ενδεχομένως πιο σημαντική από τα μεμονωμένα μοντέλα είναι η φιλοσοφία της εταιρίας. Μία φιλοσοφία που είναι ήδη εμφανής στο ë-C3 και θα την δούμε και στο μέλλον.
“Ενσωματώνουμε στοιχεία που χρειάζονται οι πελάτες αλλά τα αυτοκίνητα μας δεν είναι τεχνολογικά Χριστουγεννιάτικα δέντρα. Δεν συμμετέχουμε σε κάποιον αγώνα τεχνολογίας οπότε δεν έχουμε οθόνες 50 ιντσών. Έχουμε να κάνουμε με την απλότητα και αυτό περιλαμβάνει την ευχρηστία.”
Δήλωσε ο Koskas. Ο ίδιος, αξίζει να θυμίσουμε, είχε δηλώσει πριν από λίγους μήνες ότι η σύγκριση της Citroen με την Dacia “δεν είναι taboo” και εμείς από την πλευρά μας, δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε περισσότερο. Στο κάτω-κάτω τα στοιχεία υπογραμμίζουν την επιτυχία της Dacia και της νοοτροπίας της. Η Citroen έχει ως σύμμαχο στην προσπάθεια της τον όμιλο Stellantis και το… οπλοστάσιο προσιτών λύσεων που προσφέρει, όπως για παράδειγμα η Smart Car αρχιτεκτονική που ήδη χρησιμοποιείται στο ë-C3 και σύμφωνα με τον Koskas, μπορεί να “μεγαλώσει” ακόμα και πέρα από το C3 Aircross ή να μικρύνει. Σύμμαχος είναι και η τεχνολογία που προσφέρει προσιτές λύσεις και όσον αφορά στις μπαταρίες με την LFP χημεία που μειώνει δραστικά το κόστος σε ένα από τα ακριβότερα εξαρτήματα ενός νέου αυτοκινήτου.

Η απλότητα όμως μεταφέρεται και στον πελάτη. Η Citroen θα σταματήσει να παίζει το παιχνίδι των εκπτώσεων με τελικό ωφελούμενο τον πελάτη ενώ απλοποιεί δραστικά και τις εκδόσεις των μοντέλων της που οδηγεί σε απλούστευση των logistics στην παραγωγή με ότι αυτό συνεπάγεται. Με αυτούς τους τρόπους (μεταξύ άλλων), η Citroen πιστεύει ότι (θα) βρίσκεται σε καλή θέση για να αντισταθεί στην επέλαση των Κινέζων αλλά και στις όποιες αλλαγές στη νομοθεσία και την αγορά της Ευρώπης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό