35 C
Athens
Πέμπτη, 20 Ιουνίου, 2024

Citroen – Δεν είναι taboo η σύγκριση με την Dacia

Ειδήσεις Ελλάδα

Πριν από 20 ή περισσότερα χρόνια η σύγκριση μίας mainstream ευρωπαϊκής εταιρίας με την Dacia θα μπορούσε να είναι υποτιμητική αλλά οι εποχές έχουν αλλάξει. Η Dacia εδώ και αρκετό καιρό κυματίζει περήφανα την σημαία του “value-for-money”, ο κόσμος εκτιμά και προτιμά τα μοντέλα της και η φιλοσοφία της έχει αρχίσει να αποκτά ακόλουθους καθώς τα αποτελέσματα δείχνουν ότι έχει απήχηση. Πολλοί είναι αυτοί που εξετάζουν την περίπτωση της Dacia και αναγνωρίζουν την εξέλιξη της αλλά λίγοι το παραδέχονται με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να είναι αυτό της Citroen που μέσω του CEO της, Thierry Koskas, δηλώνει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα να συγκριθεί με την Dacia. Να θυμίσουμε ότι ο Koskas που εκτελεί καθήκοντα επικεφαλής πωλήσεων και marketing στον όμιλο Stellantis, ηγείται της Citroen από τον Φεβρουάριο του 2023 με πρωταρχικό στόχο την επαναφορά της γαλλικής εταιρίας στα υψηλότερα επίπεδα των περασμένων ετών.
“Είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι είμαστε δημοφιλείς, που σημαίνει την παραγωγή προσιτών, απλών μοντέλων που καλύπτουν μία πραγματική ανάγκη.”
Δήλωσε ο Koskas για να συμπληρώσει ότι ενώ η σύγκριση με άλλες μάρκες χαμηλού κόστους ήταν taboo στο παρελθόν, δεν έχει πρόβλημα να πει ότι το C3 θα είναι αντιμέτωπο με το αντίστοιχο Dacia για παράδειγμα. Η Citroen εστιάζει σε άνετα, πρακτικά και προσιτά μοντέλα τα οποία έχουν μία μικρή δόση καλώς εννοούμενης “τρέλας” και τα νούμερα δείχνουν ότι η αγορά ανταποκρίνεται καθώς τα στοιχεία που αφορούν στις πωλήσεις στην Ευρώπη από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Απρίλιο δείχνουν ότι η αύξηση που παρουσιάζει η γαλλική εταιρία υπερβαίνει τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς. Απώτερος στόχος για τον Koskas πάντως παραμένει ένα μερίδιο της τάξης του 5% αν και η επίτευξη του δεν θα είναι εύκολη υπόθεση δεδομένου ότι το ποσοστό που κατέχει η Citroen αυτή τη στιγμή δεν υπερβαίνει το 3.3%.

Ωστόσο η εταιρία έχει κάποια καλά βέλη στην φαρέτρα της. Από τη μία, έχει τα νέα επιβατικά που σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά και από την άλλη, τα ελαφριά επαγγελματικά που ανέκαθεν αποτελούσαν ένα από τα δυνατά χαρτιά της. Ειδικότερα σε αυτή την κατηγορία, ο Koskas προβλέπει μία ισχυρή ανάκαμψη με την επαναφορά των θερμικών εκδόσεων των μοντέλων της ωστόσο υπάρχει και μία κατηγορία που σε αυτό το σημείο τουλάχιστον, η Citroen θα αποφύγει καθώς δεν βγάζει νόημα επιχειρηματικά. Ο λόγος για την κατηγορία των minicars όπου η μάρκα δεν έχει εκπρόσωπο μετά την κατάργηση του C1. Ο Koskas δήλωσε ότι η… σμίκρυνση της Small Car αρχιτεκτονικής για ένα τέτοιο μοντέλο δεν βγάζει νόημα καθώς “η κατασκευή του θα κόστιζε περίπου το ίδιο με ένα μεγαλύτερο μοντέλο αλλά θα έπρεπε να πωλείται φθηνότερα”.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό