16.6 C
Athens
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου, 2022

Citroen: Με νέο λογότυπο στη νέα εποχή!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Citroen είναι επισήμως η τελευταία σε μία σειρά κατασκευαστών που αποφάσισαν να αλλάξουν λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα τους για να σηματοδοτήσουν την είσοδο στη νέα εποχή της βιομηχανίας αυτοκινήτου. Στην ψηφιακή εποχή, την εποχή της ηλεκτροκίνησης, της συνδεσιμότητας και της βιωσιμότητας, με το νέο σήμα της Citroen να αποτελεί μία οπτική σύνδεση του παρελθόντος της εταιρίας με το μέλλον της και να γίνεται μία δήλωση μετάβασης και εξέλιξης για την γαλλική μάρκα που έχει ξεπεράσει έναν αιώνα ζωής και συνεχίζει ακάθεκτη.

Το νέο σήμα θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε ένα “σημαντικό concept οικογενειακού οχήματος” που θα παρουσιαστεί στο τέλος του Σεπτεμβρίου και σταδιακά, θα τοποθετηθεί σε ολοένα και περισσότερα μοντέλα της Citroen από τα μέσα του 2023 και έπειτα. Περισσότερες πληροφορίες για το πρωτότυπο που θα δούμε σε μερικές ημέρες δεν έχουμε αλλά μπορούμε να πούμε ότι αυτή είναι η 10η φορά που η Citroen “φρεσκάρει” το σήμα και την εταιρική της ταυτότητα στα 103 χρόνια της ιστορίας της και η πρώτη φορά που επιστρέφει με τόσο έντονο τρόπο στις ρίζες της καθώς μία ματιά στην ιστορία του σήματος είναι αρκετή για να φανεί η ομοιότητα του νέου σήματος με το πρώτο, του 1919!

Καταρχάς, επιστρέφει το οβάλ περίγραμμα που σύμφωνα με τη Citroen “θα εκκινήσει μία νέα κατεύθυνση στην σχεδιαστική γλώσσα των προϊόντων στην οποία το οπτικά τονισμένα σήμα θα γίνει ένα άμεσα αναγνωρίσιμο χαρακτηριστικό στοιχείο όλων των μοντέλων”. Εντονότερο όμως είναι και το διπλό μοτίβο μέσα στο οβάλ, τα κλασικά διπλά chevrons ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η νέα ταυτότητα της Citroen περιλαμβάνει ως υπογραφή το μότο “Nothing Moves Us Like Citroen” που θα ξεκινήσει να χρησιμοποιείται επιλεκτικά στις επικοινωνίες και της δραστηριότητες της εταιρίας στο προσεχές μέλλον. Το facelift της εικόνας της Citroen είναι “ένα κομψό σύμβολο προόδου” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της εταιρίας, Vincent Cobee, συμπληρώνοντας ότι βασικός πυλώνας στο οικοδόμημα της είναι, όπως ήταν πάντα, η εξασφάλιση προσιτής, άνετης και διασκεδαστικής κινητικότητας και η κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών των πελατών – μία φιλοσοφία που γίνεται ακόμα πιο σημαντική την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό