12.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

C. Tavares: Πολιτική η επιλογή για τον εξηλεκτρισμό.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Stellantis μπορεί να έχει εκπονήσει και ανακοινώσει ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο ύψους 30 δισεκατομμυρίων ευρώ για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των εταιριών που την απαρτίζουν αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να ασκήσει κριτική στην κατεύθυνση προς την οποία κινείται η βιομηχανία του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια, όχι αποκλειστικά στην κατεύθυνση, αλλά στον ρυθμό με τον οποίο κινείται προς αυτή την κατεύθυνση και στην επιβολή της κατεύθυνσης αυτής. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής του group, Carlos Tavares:“Αυτό που είναι σαφές είναι πως η ηλεκτροκίνηση είναι μία τεχνολογία που επιλέχθηκε από πολιτικούς και όχι από την βιομηχανία.“Ο Tavares συμπλήρωσε πως υπάρχουν λιγότερο ακριβοί, λιγότερο παρεμβατικοί και ταχύτεροι τρόποι για να μειωθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι από τα αυτοκίνητα.“Δεδομένου του ευρωπαϊκού μείγματος ενέργειας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να διανύσει 70.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει το αποτύπωμα άνθρακα της παραγωγής της μπαταρίας και να φτάσει ένα υβριδικό όχημα που κοστίζει τα μισά χρήματα.“Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση έχει βαθύτερες επιπτώσεις όμως και ο Tavares προειδοποιεί και σε αυτό το επίπεδο δηλώνοντας πως “η βιαιότητα αυτής της αλλαγής δημιουργεί κοινωνικούς κινδύνους”. Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας της Stellantis τόνισε ότι δεν έχει πρόθεση να κλείσει εργοστάσια στην Ευρώπη “αλλά πρέπει να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί” και υπογράμμισε ότι το κόστος της παραγωγής στην Ιταλία είναι “σημαντικά υψηλότερο” σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες κυρίως λόγω των υπερβολικά υψηλών τιμών της ενέργειας. Jeep Renegade και Compass e-Hybrid. Ο εξηλεκτρισμός συνεχίζεται!Νέο Volkswagen Amarok για μία ακόμα φορά!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό