25.8 C
Athens
Δευτέρα, 17 Ιουνίου, 2024

Bugatti με δώρο βενζινάδικο – Αυτό είναι το μέλλον;

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Bugatti δραστηριοποιείται σε έναν χώρο που οι περισσότεροι από εμάς δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε. Το πελατολόγιο της αποτελείται από ανθρώπους που όταν πρόκειται να αναζητήσουν λύση για κάποιο από τα προβλήματα τους, δεν ρωτάνε πόσο κοστίζει. Όταν τα χρήματα λοιπόν δεν αποτελούν θέμα, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά και το μοναδικό όριο είναι η φαντασία. Η Bugatti λοιπόν, δεν είναι διατεθειμένη να στραφεί ολοκληρωτικά και κατ’ αποκλειστικότητα στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης σε αυτό το χρονικό σημείο. Η γαλλική μάρκα έχει ήδη παρουσιάσει έναν ολοκαίνουριο και στα χαρτιά τουλάχιστον, άκρως εντυπωσιακό V16, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα ο οποίος μοιάζει να αδιαφορεί παντελώς για οποιονδήποτε κανονισμό εκπομπών ρύπων και θα τοποθετηθεί στο νέο hypercar της όταν αυτό παρουσιαστεί γύρω στα μέσα του Ιουνίου.
Η διάρκεια ζωής του εν λόγω hypercar και κατά συνέπεια, του V16 βενζινοκινητήρα αναμένεται να εκτείνεται πέρα από το 2035, όταν και θα τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων μη-μηδενικών ρύπων στην Ευρώπη, όμως το παραθυράκι στην συγκεκριμένη απαγόρευση έχει ήδη ανοίξει και λέγεται “συνθετικά καύσιμα”. Η Γερμανία κατά κύριο λόγο αλλά όχι άνευ συμμάχων κατάφερε να συμπεριλάβει την εν λόγω εξαίρεση που σημαίνει ότι εφόσον ένα νέο μοντέλο καταναλώνει συνθετικά καύσιμα μπορεί να συνεχίσει να πωλείται στην ευρωπαϊκή επικράτεια και μάντεψε ποιος έχει επενδύσει και θα συνεχίσει να επενδύσει σε αυτή την τεχνολογία… Αν μάντεψες η Bugatti, έκανες λάθος. Η Porsche είναι αυτή που παράγει πιλοτικά συνθετικά καύσιμα από τον Δεκέμβριο του ’22 σε εγκαταστάσεις που διατηρεί στην Χιλή και έχει ανακοινώσει ότι στόχος της είναι η παραγωγή 55 εκατομμυρίων λίτρων ετησίως μέχρι τα μέσα της δεκαετίας με προοπτική να αυξηθεί στα 550 εκατομμύρια λίτρα μέχρι το 2027 και μάντεψε σε ποια εταιρία διατηρεί ποσοστό της τάξης του 45% η Porsche… Τώρα σωστά μάντεψες: στην Bugatti. Μεταξύ σοβαρού και αστείου λοιπόν, ο επικεφαλής της μητρικής εταιρίας της Bugatti, Rimac, Mate Rimac, δήλωσε:

“Θα μπορούσαμε να κάνουμε και κάποιους όμορφους σταθμούς ανεφοδιασμού για τα σπίτια των ιδιοκτητών χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα.“

Από εκεί και πέρα, ο Mate Rimac έχει ξεκαθαρίσει ότι ο διάδοχος της Chiron δεν θα μοιράζεται ούτε ένα κοινό στοιχείο ή εξάρτημα ούτε με τον πρόγονο του, ούτε με το αμιγώς ηλεκτρικό Rimac Nevera. Αντιθέτως, θα είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό ενώ επανέλαβε την αναλογία που είχε κάνει στο παρελθόν αναφέροντας ότι η Bugatti μοιράζεται περισσότερα σε φιλοσοφία με την βιομηχανία ορολογοποιίας παρά με αυτή του αυτοκινήτου. Δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά ότι “ακόμα και αν κάποια ρολόγια δεν έχουν διάφανο κάλυμμα στο πίσω μέρος, ξέρεις ότι όταν τα ανοίξεις όλα θα είναι πανέμορφα επειδή οι άνθρωποι που τα κατασκευάζουν νοιάζονται. Οι άνθρωποι κάνουν ξεκάθαρο το γεγονός ότι δουλεύουν με ακρίβεια και ποιότητα ακόμα και όταν δεν είναι εμφανές. Αυτό ήθελα να κάνω με τη νέα Bugatti – ό, τι έχει να κάνει με αυτήν, κάθε μικρό κομμάτι ακόμα και αν δεν το βλέπεις, είναι στο ανώτατο επίπεδο”. Τώρα το μόνο που μένει είναι να δούμε πώς μεταφράζεται αυτή η αναλογία στην πράξη. Το πρώτο βήμα έγινε με την ανακοίνωση του V16, ατμοσφαιρικού κινητήρα που δείχνει ξεκάθαρα μία αλλαγή πλεύσης για την γαλλική εταιρία. Όμως αυτό είναι μονάχα ένα κομμάτι. Σημαντικό μεν, ένα δε. Όταν δούμε και τα υπόλοιπα κομμάτια του παζλ, θα μπορούμε να έχουμε κυριολεκτικά και μεταφορικά, πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό