2.8 C
Athens
Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου, 2022

BMW Concept XM. Ένας τιτάνας 750 υβριδικών ίππων.

Ειδήσεις Ελλάδα

Το 2022 θα είναι μία σημαντική χρονιά για την BMW M BmbH καθώς η γερμανική εταιρία γιορτάζει 50 χρόνια ζωής και με την ευκαιρία, θα παρουσιάσει το δεύτερο αποκλειστικό μοντέλο στην ιστορία της μετά την θρυλική M1 του 1978: αυτό είναι το Concept XM, που παίρνει τη μορφή ενός μεγάλου SUV με coupe επιρροές και θα τοποθετηθεί, όταν περάσει στην παραγωγή, στην κορυφή της γκάμας και απέναντι από προτάσεις σαν το Audi RS Q8, η Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid και το Range Rover Sport SVR. Επί της ουσίας, είναι μία υποθετική BMW X8 αλλά όπως τονίζεται στην παρουσίαση, η έκδοση παραγωγής του Concept XM ανήκει αποκλειστικά στην BMW M.Για το design, η M GmbH φαίνεται πως έχει επιλέξει τον δρόμο των γωνιών και της εκκεντρικότητας καθώς το Concept XM διαθέτει και τα δύο σε υπερθετικό βαθμό. Στο αμάξωμα επικρατούν οι γωνίες και οι ευθείες γραμμές ενώ δύσκολα θα βρεις ένα μέρος του αυτοκινήτου που να μην προσφέρεται για κάποιου είδους highlight. Η μάσκα για παράδειγμα, κυριαρχείται από την μεγαλύτερη εκδοχή της “kidney” γρίλιας που έχουμε δει ποτέ. Στις άκρες της έχουν τοποθετηθεί τα διπλά LED φωτιστικά σώματα με τα φώτα ημέρας ψηλά και τα κυρίως φανάρια λίγο χαμηλά ενώ στην μπροστά άκρη της οροφής, δύο λεπτές LED λωρίδες προσθέτουν για αδιευκρίνιστο ρόλο μία μιλιταριστική πινελιά. Στα πλαϊνά, ξεχωρίζουμε τους τετραγωνισμένους θόλους που φιλοξενούν τους τροχούς 23 ιντσών και τις περίπλοκες επιφάνειες που διαφοροποιούν αισθητά το Concept XM από τον ανταγωνισμό ενώ πιο πίσω, παρατηρούμε τις οριζόντια τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης που κάνουν σαφές ότι το ολοκαίνουριο πρωτότυπο δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικό.Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει ο διαχύτης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τα LED φωτιστικά σώματα που μπορεί να μην έχουν ιδιαίτερο όγκο αλλά ο τρόπος με τον οποίο εκτείνονται στα πλαϊνά χαρίζει επιπλέον πλάτος στο αυτοκίνητο. Όπως δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην ιδιαίτερη οροφή της οποίας το κεντρικό τμήμα έχει μεγαλύτερη κλίση από τις άκρες της επιβάλλοντας ένα περίεργο σχήμα στο πίσω τζάμι που με την σειρά του, φιλοξενεί δύο “προπέλες” ως φόρο τιμής στην BMW M1. Σύμφωνα με την γερμανική μάρκα, το Concept XM είναι πολύ κοντά σχεδιαστικά στο μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή με το ποσοστό να υπερβαίνει το 90% – κάποιες λεπτομέρειες είναι σίγουρο ότι δεν μπορούν να ομολογκαριστούν για χρήση σε δημόσιους δρόμους.Η καμπίνα δε, αποτελεί μία μίξη στοιχείων που έχουμε δει σε πρωτότυπα της BMW στο παρελθόν και χαρακτηριστικών που προέρχονται από διάφορα μοντέλα παραγωγής. Στο ταμπλό υπάρχει ένα πολύ μεγάλο πάνελ το οποίο φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ ολόκληρο το εσωτερικό είναι επενδυμένο με υλικά πολυτελείας όπως το δέρμα, το βελούδο και τα ανθρακονήματα.Όσον αφορά στα μηχανικά, η BMW M δεν παρέχει πολλές πληροφορίες αλλά δηλώνει με υπερηφάνεια πως το Concept XM δεν είναι μόνο το δεύτερο αποκλειστικό μοντέλο στην ιστορία της αλλά και το πρώτο plug-in υβριδικό. Κάτω από το τεράστιο, επίπεδο καπό με τους δύο διακριτικούς αεραγωγούς υπάρχει ένας V8 βενζινοκινητήρας ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για να παρέχει 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής και όχι μόνο επιταχύνει το γιγαντιαίο SUV στα 100 km/h σε… λίγα δευτερόλεπτα αλλά χαρίζει και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 80 χιλιόμετρα. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε εντός του ’22, όταν και παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του Concept XM αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι το επερχόμενο μοντέλο θα συζητηθεί εκτενώς. Η BMW δεν φοβάται την πόλωση και σίγουρα τολμά στο design της. Είτε σου αρέσει, είτε όχι κανείς δεν μπορεί να πει ότι το Concept XM είναι… βαρετό.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό