16.6 C
Athens
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου, 2022

BMW 3.0 CSL – Για λίγους…οδηγούς!!!

Ειδήσεις Ελλάδα

Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα τα οποία κατασκευάζονται για λίγους, πολύ λίγους. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε στο ότι είναι πολύ ακριβά, είτε στο ότι βγαίνουν σε περιορισμένο αριθμό, είτε διότι προορίζονται να εκτιμηθούν μόνο από όσους λατρεύουν με πάθος την οδήγηση. Ένα τέτοιο είναι και η BMW 3.0 CSL η οποία συνδυάζει και τα τρία παραπάνω χαρακτηριστικά. Θα παραχθεί σε μόλις 50 αντίτυπα, κοστίζει πάνω από 500 χιλιάδες Ευρώ αλλά κυρίως για να την οδηγήσεις όπως της πρέπει, οφείλεις να γνωρίζεις και να εκτιμάς.

Επί της ουσίας πρόκειται για μία δημιουργία που είναι φόρος τιμής στο ομώνυμο ιστορικό μοντέλο που είχε κερδίσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού στην  πρώτη του εμφάνιση, το 1973 και στη συνέχεια το κέρδιζε για πέντε ακόμη συνεχόμενα χρόνια. Όπως είναι αναμενόμενο πολλά από τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου κατασκευάζονται στο χέρι, ένα προς ένα, προκειμένου να δίνεται η δέουσα προσοχή και στη παραμικρή λεπτομέρεια.

Εξωτερικά θυμίζει σε αρκετά σημεία την κλασική έκδοση της δεκαετίας του 70, με ένα πολύ έντονο αεροδυναμικό πακέτο και βέβαια την τεράστια πίσω αεροτομή που αποτελεί σήμα κατατεθέν της έκδοσης. Υπάρχουν επίσης μεγάλες εισαγωγές στο εμπρός μέρος που θυμίζουν το αρχικό 3.0 CSL για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ δεν λείπουν και κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία φερμένα από την δεκαετία του 70, όπως είναι τα μικρά πτερύγια που διατρέχουν το εμπρός καπό. Η χαρακτηριστική μάσκα της εταιρίας τονίζεται ακόμα περισσότερο από τα δυναμικά φωτιστικά σώματα, ενώ οι τονισμένοι θόλοι και τα φουσκωμένα φτερά θυμίζουν έντονα τα σύγχρονα αγωνιστικά μοντέλα της εταιρίας.

Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στην βαφή του αυτοκινήτου ώστε να αντανακλά το πνεύμα των 50 χρόνων της ιστορίας του Μ Division σε μία μοντέρνα όμως εκδοχή του. Το λευκό χρώμα και οι χαρακτηριστικές χρωματιστές λωρίδες της μάρκας δίνουν τον ξεχωριστό τόνο στην 3.0 CSL ενώ ενδεικτικό της προσοχής που έχει δοθεί στην δημιουργία της έκδοσης είναι ότι έχουν ακολουθηθεί ειδικές μέθοδοι επεξεργασίας και βαφής που να αντανακλούν την “χειροποίητη” κατασκευή του.

Όπως είναι φυσικό το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας του, ο οποίος είναι εξακύλινδρος σε σειρά τριών λίτρων με 560 ίππους και ροπή που φτάνει τα 550 Nm. Συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ο οποίος μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα όπου υπάρχει και το μπλοκέ διαφορικό Active M Differential. Εξελιγμένη κατά τα πρότυπα του DTM είναι και η ανάρτηση για ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά, ενώ τα φρένα είναι κεραμικά με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός.

Στο εσωτερικό είναι χαρακτηριστική η απουσία πίσω καθισμάτων, όπως και η εκτεταμένη χρήση carbon fiber αλλά και πολυτελών υλικών όπως δέρμα Αλκαντάρα. Κάθε αυτοκίνητο περνά από όχι λιγότερους από οκτώ κύκλους συναρμολόγησης, με πολλά τμήματα να κατασκευάζονται και να ρυθμίζονται στο χέρι, με την όλη διαδικασία ολοκλήρωσής του να διαρκεί έως και 10 ημέρες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό