12 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

BMW: Τα ηλεκτρικά δεν χρειάζονται πάνω από 600 χιλιόμετρα αυτονομία.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη με περισσότερα μοντέλα να γίνονται διαθέσιμα από περισσότερους κατασκευαστές για περισσότερους ανθρώπους. Το φαινόμενο του “range anxiety” δεν έχει εξαλειφθεί από το αγοραστικό κοινό όμως και γι’ αυτό οι περισσότεροι κατασκευαστές προσπαθούν να προσφέρουν την μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία με τις μπαταρίες σε ορισμένες περιπτώσεις να αρκούν για έως και 1.000 χιλιόμετρα. Αυτό το νούμερο όμως δεν αποτελεί στόχο για την BMW.“Τα 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας δεν είναι ένας στόχος για τα δικά μας αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εμείς στοχεύουμε στα 600 χιλιόμετρα με τα αμιγώς ηλεκτρικά μας και στα 100 χιλιόμετρα για τα plug-in υβριδικά.“Δήλωσε ο επικεφαλής του project BMW i4, Da Ferrufino. Ενός i4 που σημειωτέον, μπορεί να διανύσει έως 590 χιλιόμετρα με μία φόρτιση και να φορτίσει τις μπαταρίες του από το 10%, στο 80% σε 31 λεπτά με έναν ταχυφορτιστή 200 kW.“Δεν έχουμε μονάχα τις προόδους στην τεχνολογία των μπαταριών αλλά και το δημόσιο δίκτυο φόρτισης που μεγαλώνει με ταχείς ρυθμούς. Ένα cross-country ταξίδι στην Ευρώπη, από την Νορβηγία στην Ιταλία είναι ήδη μία απολαυστική εμπειρία με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.“Αυτό που λέει ο Ferrufino λοιπόν είναι ότι δεν χρειάζεται να επιβαρύνεται το αυτοκίνητο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με τεράστιες μπαταρίες καθώς τα 600 χιλιόμετρα είναι μία επαρκέστατη αυτονομία ακόμα και για τα μεγαλύτερα ταξίδια. Στο κάτω-κάτω, μετά από 600 χιλιόμετρα οδήγησης ένα διάλλειμα 30 λεπτών είναι καλοδεχούμενο, αν όχι απαραίτητο. Το θέμα είναι αυτά τα 600 χιλιόμετρα να είναι πραγματικά και όχι… εργαστηριακά. Τότε ναι, είναι επαρκή δεδομένης της βελτίωσης στις υποδομές (ταχείας) φόρτισης τουλάχιστον στο κεντρικό οδικό δίκτυο της Ευρώπης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό