21.2 C
Athens
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου, 2024

Bentley – O W12 πέθανε, ο νέος υβριδικός V8 ήρθε!!!

Ειδήσεις Ελλάδα

Όπως είχε ανακοινώσει ήδη από τις αρχές του 2023, η Bentley έριξε την αυλαία στον εμβληματικό W12 βενζινοκινητήρα της τον μήνα που μας πέρασε. Ένας κινητήρας γεμάτος δύναμη καθώς στην ισχυρότερη εκδοχή του είναι ικανός για 740 ίππους και 1.000 Nm ροπής αλλά και χαρακτήρα μας αποχαιρετά. Ένας ευγενικός γίγαντας με χωρητικότητα 6.0 λίτρων και δύο turbo που είχε την δυνατότητα να κινήσει αβίαστα οποιοδήποτε αμάξωμα με ταχύτατους ρυθμούς αλλά η αγγλική εταιρία έχει ήδη έτοιμο τον αντικαταστάτη του. Έναν νέο βενζινοκινητήρα με όνομα “Ultra Performance Hybrid” ο οποίος ενσωματώνει όλες τις τάσεις που επικρατούν τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία αυτοκινήτου, υπερτροφοδότηση, downsizing και εξηλεκτρισμός για να γίνει άμεσα το ισχυρότερο, πιο δυναμικό και πιο αποδοτικό κινητήριο σύνολο στην ιστορία της Bentley.

Παρότι έχει 4 λιγότερους κυλίνδρους και σίγουρα χαμηλότερη χωρητικότητα, ο Ultra Performance Hybrid V8 της Bentley παράγει 750 ίππους και παρότι η εταιρία δεν ανακοινώνει σε αυτό το σημείο την μέγιστη ροπή, αυτή σίγουρα θα είναι… τετραψήφια χάρη στα οφέλη της υπερτροφοδότησης αλλά και του υβριδικού συστήματος. Ενός υβριδικού συστήματος παρεμπιπτόντως, το οποίο θα προσφέρει 80 χιλιόμετρα αυτονομίας μηδενικών εκπομπών ρύπων και θα μειώνει δραστικά τις εκπομπές ρύπων στο πρότυπο WLTP, με την Bentley να δηλώνει ότι δεν θα υπερβαίνουν τα 50 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο!
Φυσικά, ο “Ultra Performance Hybrid” V8 δεν είναι το μοναδικό εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο στην γκάμα της Bentley καθώς ο υβριδικός V6 των 2.9 λίτρων αποτελεί μία βιώσιμη επιλογή εδώ και αρκετά χρόνια προσφέροντας 544 ίππους και 750 Nm ροπής ενώ σε συνδυασμό με μία μπαταρία 18 kWh, μπορεί να διανύσει έως 40 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Το… δείγμα ενδεχομένως να μην είναι αντιπροσωπευτικό λοιπόν, αλλά μας δίνει μία τάξη μεγέθους για τις ικανότητες του νέου, plug-in υβριδικού βενζινοκινητήρα της Bentley. Ενός κινητήρα που παρουσιάζεται λίγο μετά την αναθεώρηση των πλάνων της μάρκας όσον αφορά στον ρυθμό με τον οποίο θα κινηθεί προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό καθώς η αξιολόγηση της πορείας της αγοράς υποχρέωσε την Bentley να καθυστερήσει το λανσάρισμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της και να εστιάσει λίγο περισσότερο στα εξηλεκτρισμένα και λίγο λιγότερο στα αμιγώς ηλεκτρικά.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον νέο, θηριώδη αλλά με οικολογική συνείδηση κινητήρα της Bentley θα δημοσιευτούν τις ερχόμενες εβδομάδες αλλά εν τω μεταξύ, η αγγλική μάρκα δηλώνει ότι ο “Ultra Performance Hybrid” V8 θα χρησιμοποιηθεί στη νέα οικογένεια των υπερπολυτελών μοντέλων επιδόσεων της. Μέχρι να συμβεί αυτό, οι πελάτες της θα μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τους τελευταίους W12 και μη-εξηλεκτρισμένους V8 στην υπάρχουσα γκάμα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό