20.6 C
Athens
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, 2024

Audi Q6 Sportback e-tron – Το νέο αστέρι της οικογένειας!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Audi εμπλουτίζει την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της με το Q6 Sportback e-tron, ένα από τα πιο δημοφιλή αμαξώματα που αποδεικνύει το γεγονός ότι το αγοραστικό κοινό δεν πτοείται από μικρές θυσίες αν πρόκειται να αποκομίσει ένα διαφορετικό στιλ. Αντλώντας έμπνευση από την πρώτη γενιά του Audi TT Coupe, το στάνταρ Audi Q6 e-tron απέκτησε μία έντονα κεκλιμένη οροφή που τονίζει περαιτέρω τις σχεδόν άψογες αναλογίες του μοντέλου και βελτιώνει την αεροδυναμική του με ότι αυτό συνεπάγεται στην αποδοτικότητα του συνόλου.

Στην ουσία του λοιπόν, το Q6 Sportback e-tron παραμένει ένα… Q6 e-tron. Αυτό σημαίνει ότι έχει διατηρήσει τις, σχεδόν, ίδιες διαστάσεις (Μ x Π x Υ: 4.77 x  1.96 x 1.66 m) και το ίδιο σχεδόν design. Τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται στο πάνω μισό του αυτοκινήτου με την ομάδα σχεδιασμού να έχει υλοποιήσει μία εντελώς διαφορετική αψίδα οροφής ξεκινώντας από την εμπρός κολώνα, που είναι 37 χιλιοστά χαμηλότερη σε σύγκριση με το στάνταρ Q6 e-tron και συνεχίζοντας με μία πιο χαμηλή και πιο “σφιχτή” καμπύλη προς τα πίσω. Το νέο σχήμα έρχεται σε αντίθεση με τις έντονες πτυχώσεις και γωνίες του υπόλοιπου αμαξώματος ενώ το επίπεδο πίσω τζάμι καταλήγει σε μία διακριτική αεροτομή η οποία ενσωματώνει και το τρίτο φως πέδησης. Σύμφωνα με την Audi, το Q6 Sportback e-tron αναμιγνύει την σπορ κομψότητα με την δύναμη ενώ οι συσχετισμοί με την e-tron GT οικογένεια είναι αδιαμφησβήτητοι. Αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι πως με το νέο σχήμα το Q6 Sportback e-tron κάτι κερδίζει και κάτι χάνει: κερδίζει λοιπόν σε αεροδυναμική απόδοση καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd μειώνεται από το 0.28 της SUV έκδοσης στο 0.26 και αυτό προσφέρει οφέλη (και) στην αυτονομία αλλά χάνει σε διαθέσιμους χώρους αφού οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα πρέπει να ξεχάσουν τα 526 λίτρα χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ και να αρκεστούν στα 511.

Κατά τα άλλα, δεν αλλάζει τίποτα από όλα αυτά που είχαμε δει στο Q6 e-tron SUV πριν από μερικούς μήνες. Στο Sportback δεν χρειάζεται να αλλάξει ούτε η μάσκα, ούτε το πίσω μέρος, ούτε φυσικά η καμπίνα που συνεχίζει με μία κυρτή, πανοραμική οθόνη 14.5 ιντσών η οποία συνδυάζεται με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 11.9 ιντσών και παρέχει στον συνοδηγό την δική του οθόνη, 10.9 ιντσών αυτή την φορά, ώστε να έχει ευκολότερη πρόσβαση στα συστήματα κλιματισμού, ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κ.ά. Όπως συνεχίζει με το προαιρετικό head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, τον ψηφιακό βοηθό με την αναβαθμισμένη λειτουργία, τα βιώσιμα, μαλακά υλικά, τις άφθονες επιλογές συνδεσιμότητας και φυσικά, την ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

Κατά το λανσάρισμα, το Audi Q6 Sportback e-tron θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών και δύο διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Η βασική έκδοση λοιπόν διαθέτει μία μπαταρία 83 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα 251 ίππων στον πίσω άξονα και επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 7.0 δευτερόλεπτα με τη χρήση της λειτουργίας “Launch Control”. Με τον ίδιο τρόπο, το Q6 Sportback e-tron performance χρειάζεται 6.6 δευτερόλεπτα για την ολοκλήρωση της ίδιας διαδικασίας χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 306 ίππων ενώ στο Q6 Sportback e-tron quattro, ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα αυξάνει την ιπποδύναμη στα 387 άλογα και μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για το 0-100 στα 5.9 δευτερόλεπτα. Η ισχυρότερη εκδοχή του μοντέλου, το SQ6 Sportback e-tron, προσφέρει 489 ίππους με τους δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και τον πίσω άξονα και χρειάζεται μόλις 4.3 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h. Με την μπαταρία των 100 kWh δε, η βασική έκδοση διανύει έως 656 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις (545 με την μπαταρία των 83 kWh) με τα νούμερα να μεταβάλλονται ανάλογα στις διάφορες εκδόσεις. Όταν εξαντληθεί το φορτίο της μπαταρίας δε, το προηγμένο σύστημα διαχείρισης θερμικών φορτίων και η ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V επιτρέπουν στο Q6 Sportback e-tron να φορτίζει με ρυθμό έως 260-270 kW που σημαίνει ότι υπό ιδανικές συνθήκες, 10 λεπτά ταχείας φόρτισης στο Q6 Sportback e-tron performance για παράδειγμα, χαρίζουν έως 265 χιλιόμετρα αυτονομίας!

Σύμφωνα με την Audi, τα Q6 Sportback e-tron και SQ6 Sportback e-tron θα λανσαριστούν στην αγορά λίγο πριν ή λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου με τιμή που θα ξεκινά από τα €65.900 (στη Γερμανία) για την βασική έκδοση και από τα €96.200 για την κορυφαία, “S”.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό