19.4 C
Athens
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου, 2024

Alpine A110 R Ultime – Μήπως €265.000 είναι πολλά;

Ειδήσεις Ελλάδα

Ας υποθέσουμε ότι ζεις στην Γαλλία και η καθόλου παράνομη ή ανήθικη δουλειά σου είναι αρκετή για να σου παρέχει μία πολύ, πολύ, πολύ άνετη ζωή. Έχεις το διαμέρισμα σου στο Παρίσι, το εξοχικό σου στις Κάννες και διαθέσιμο εισόδημα για να αγοράσεις ένα καυτό coupe. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές στην αγορά αλλά ας υποθέσουμε ότι είσαι διχασμένος: να στηρίξεις ένα γαλλικό προϊόν με τεράστιο pedigree, χαρακτήρα και μία διαφορετική φιλοσοφία από τους υπόλοιπους ή να καταφύγεις στην ασφαλή επιλογή και να αγοράσεις μία Porsche. Από την μία λοιπόν, έχουμε την κορυφαία έκδοση της μικρής Porsche, την 718 Cayman GT4 RS με τον εξαιρετικό ατμοσφαιρικό, εξακύλινδρο boxer που προσφέρει 500 ίππους και από την άλλη, την κορυφαία έκδοση της Alpine A110 που μόλις παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού ως το κύκνειο άσμα του υπέροχου coupe.

Η Alpine A110 R Ultime όπως είναι το όνομα της, είναι το επόμενο βήμα μετά την A110 R που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της πριν από δύο χρόνια. Η μεγαλύτερη αναβάθμιση αφορά στον υπερτροφοδοτούμενο, δίλιτρο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα που είναι πλέον ικανός για 350 ίππους και 420 Nm ροπής ενώ νέο είναι και το κιβώτιο ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στα αυξημένα φορτία στα οποία υποβάλλεται λόγω της αυξημένης ροπής. Κατά τα άλλα, νέα είναι η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της AP Racing αλλά και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins που παρέχουν ακόμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος χωρίς να θυσιάζουν την ποιότητα κύλισης. Σύμφωνα με την Alpine, όλες αυτές οι αλλαγές έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του χρόνου που απαιτείται για το σπριντ στα 100 km/h από τα 3.9, στα 3.8 δευτερόλεπτα αλλά αν είμαστε ειλικρινείς, η Alpine A110 R Ultime δεν είναι φτιαγμένη για να σπριντάρει από φανάρι σε φανάρι.

Γι’ αυτό οι σχεδιαστές και οι αεροδυναμιστές της γαλλικής μάρκας την εφοδίασαν με ένα άκρως επιθετικό bodykit που παράγει 160 επιπλέον κιλά downforce στην τελική ταχύτητα του οχήματος σε σύγκριση με την A110 R Turini ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στις εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών εμπρός και 19 πίσω, που ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2. Ένας ακόμα τομέας στον οποίο υπερέχει η A110 R Ultime έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων είναι οι επιλογές εξατομίκευσης με 27 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα και 4 αποχρώσεις για τις επενδύσεις Alcantara στην καμπίνα, για να μην αναφέρουμε τις υπόλοιπες custom πινελιές. Το Atelier Sur-Mesure προσθέτει 9 επιπλέον αποχρώσεις για τις επενδύσεις Alcantara της καμπίνας και 10 αποχρώσεις δέρματος με τρία διαφορετικά φινιρίσματα.

Το μόνο πρόβλημα με την Alpine A110 R Ultime είναι η τιμή της, οπότε κάπου εδώ ξανακάνει την θριαμβευτική εμφάνιση της η Porsche 718 Cayman GT4 RS. Το γαλλικό coupe ξεκινά από τις €265.000 που αν θέλεις εσωτερική σύγκριση, είναι σχεδόν €160.000 περισσότερα από την “απλή” A110 R ενώ αν κάποιος είναι αρκετά τρελός, μπορεί να σπεύσει για να παραγγείλει μία εκ των 15 “La Bleue” που θα κατασκευαστούν έναντι €330.000! Εγώ θα πω ένα πράγμα πριν κλείσω: Η Porsche 718 Cayman GT4 RS ξεκινά από τις €165.000 και ενώ τσέκαρα σχεδόν όλα τα κουτάκια του προαιρετικού εξοπλισμού (ναι, μέχρι και το σετ αποσκευών, την κουκούλα, ειδικά χρώμα με 5-ψήφια τιμή, όλα τα πακέτα και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς), δεν κατάφερα να φτάσω τα €265.000 της A110 R Ultime. Οπότε δεν ξέρω τι ναρκωτικά κάνουν εκεί στο Dieppe της Γαλλίας αλλά μάλλον είναι από τα καλά… Η τιμή της Alpine A110 R Ultime δεν βγάζει νόημα ούτε καν ως επένδυση όταν μία Porsche 911 S/T, ένα από τα καλύτερα sports cars που έχουν κυκλοφορήσει στην ιστορία της αυτοκίνησης ξεκινά από τα €309.000 και δεν χρειάζεται ούτε ευρώ επιπλέον! Ας σοβαρευτούμε λίγο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό