22.7 C
Athens
Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου, 2024

50 χρόνια από την παραγωγή της πρώτης Countach!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το εμβληματικό supercar όχι μόνο μπήκε στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά παρέμεινε στην αγορά για 16 ολόκληρα χρόνια. Ήταν το πρώτο μοντέλο της Lamborghini που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου «in-house», με τις εσωτερικές επενδύσεις να παράγονται στο τμήμα Ταπετσαρίας της εταιρείας, κάτι που αποτέλεσε επανάσταση και, 50 χρόνια μετά, έχει καταστεί παράδοση στη Sant’Agata Bolognese.

Με αφορμή την επέτειο αυτή, η Lamborghini επανάφερε την πρώτη Countach LP 400 στη γραμμή παραγωγής στην οποία δημιουργήθηκε, για μια φωτογράφιση που συνδυάζει το παρελθόν με το παρόν. Σήμερα, στην ίδια γραμμή παραγωγής κατασκευάζεται η Lamborghini Revuelto, προσδίδοντας ένα διαχρονικό χαρακτήρα στη σχέση μεταξύ των δύο μοντέλων.

Εξέλιξη Countach

Η Lamborghini Countach LP 500 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 11 Μαρτίου 1971 ως πρωτότυπο και η άμεση επιτυχία του οδήγησε στην απόφαση να κατασκευαστεί μαζικά.

Μετά από τρία χρόνια τεχνικής εξέλιξης και εντατικών δοκιμών, η Lamborghini παρουσίασε την Countach LP 400. Η Countach αποτέλεσε μια σημαντική αλλαγή για την εταιρεία, καθώς για πρώτη φορά η παραγωγή του αμαξώματος έγινε εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο της Lamborghini.

Μέχρι τότε, τα αμαξώματα κατασκευάζονταν από εξωτερικούς κατασκευαστές και στη συνέχεια συναρμολογούνταν με τα μηχανικά μέρη στη Sant’Agata Bolognese. Η απόφαση να γίνει η παραγωγή του αμαξώματος in-house είχε άμεσο και σημαντικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη της εταιρείας.

Γραμμή παραγωγής No.1 Countach

Το εργοστάσιο της Lamborghini, όταν κατασκευάστηκε η Countach, είχε έκταση 12.000 τ.μ., με το εργοστάσιο να περιλαμβάνει γραμμές παραγωγής για τους κινητήρες και τα μηχανικά μέρη, καθώς και για τη συναρμολόγηση των αυτοκινήτων.

Η γραμμή παραγωγής της Countach ήταν απλή και μικρής κλίμακας, με όλες τις διαδικασίες να εκτελούνται χειροκίνητα. Τα πάνελ του αμαξώματος κατασκευάζονταν από αλουμίνιο και συνδυάζονταν με το πλαίσιο του αυτοκινήτου πάνω σε βιομηχανικά καρότσια που κινούνταν σε ράγες.

Το τμήμα ταπετσαρίας της Lamborghini ήταν υπεύθυνο για την εσωτερική επένδυση και το δέρμα, ενώ σταδιακά έγινε αυτόνομο και βασικό κομμάτι της εξατομίκευσης που προσφέρει σήμερα η Lamborghini μέσω του προγράμματος Ad Personam.

Συνέχεια μεταξύ Countach και Revuelto

Παρά τα 50 χρόνια που χωρίζουν η Countach από την Revuelto, υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία μεταξύ των δύο μοντέλων. Αμφότερα διαθέτουν κινητήρα V12 σε διαμήκη τοποθέτηση στο πίσω μέρος, ενώ οι διάσημες «Scissor» πόρτες, που πρωτοεμφανίστηκαν στη Countach, αποτελούν πλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα των αυτοκινήτων Lamborghini με V12 κινητήρα.

Ο σχεδιασμός τους παραμένει διαχρονικός, με τη λεγόμενη «γραμμή Countach», το γνωστό σχήμα σφήνας, να διακρίνεται από το φτερό του εμπρός μέρους μέχρι την οροφή της καμπίνας και να καταλήγει στο πίσω σπόιλερ.

Όλες οι Countach

Η πρώτη Countach, το LP 400 (1974-1978), παράχθηκε σε 152 μονάδες και χαρακτηρίστηκε από τα φτερά χωρίς προεκτάσεις και την κεντρική εγκοπή στην οροφή για τον καθρέφτη, κερδίζοντας το παρατσούκλι «Periscopio».

Η LP 400 S (1978-1982) ακολούθησε με 235 μονάδες, ενώ η 5000 S (1982-1984), με 323 μονάδες, διέθετε μεγαλύτερο κινητήρα V12 με χωρητικότητα 4,8 λίτρων. Η Countach Quattrovalvole (1985-1988), με 631 μονάδες, διέθετε κινητήρα 5,2 λίτρων με σύστημα τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο.

Η Countach 25th Anniversary (1988-1990), με 658 μονάδες, γιορτάζοντας τα 25 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας, διέθετε αεροδυναμικές αναβαθμίσεις και πάνελ από ανθρακονήματα.

Κατά τη διάρκεια των ετών, η Countach κατέληξε να κοσμεί τους τοίχους μιας ολόκληρης γενιάς, πρωταγωνίστησε σε δεκάδες ταινίες και καθιέρωσε την Lamborghini ως θρύλο στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό