16.2 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Χωρίς το κορυφαίο “Plaid+” το νέο Tesla Model S.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Tesla παρότι νεαρή σε ηλικία, έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα είδος yin και yang στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Από την μία, είναι η εταιρία στην οποία θα πιστωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό η “επανάσταση του εξηλεκτρισμού” καθώς αυτή ήταν που έφερε στο προσκήνιο την τεχνολογία, έδειξε ότι μπορεί να βρει πρακτικές εφαρμογές και μετά από αρκετά… περιπετειώδη χρόνια, να είναι βιώσιμη και κερδοφόρα. Ταυτόχρονα όμως, είναι η εταιρία που δεν συνηθίζει να τηρεί τις υποσχέσεις της, ή τα χρονοδιαγράμματα που η ίδια ορίζει και αυτά είναι χωρίς να κάνουμε την οποιαδήποτε αναφορά στην διαφαινόμενη χειραγώγηση της αγοράς που κάνει συνειδητά ή άθελα του ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk.Το πιο πρόσφατο παράδειγμα της ασυνέπειας της αμερικανικής εταιρίας αφορά στο ριζικά ανανεωμένο Model S. Όταν παρουσιάστηκε στις αρχές του έτους, η Tesla είχε ανακοινώσει ότι η γκάμα του ηλεκτρικού sedan θα εμπλουτιστεί με τις κορυφαίες, “Plaid” και “Plaid+” εκδόσεις.  Στην πρώτη, οι 3 ηλεκτροκινητήρες είναι ικανοί για περισσότερα από 1.000 άλογα που σημαίνει ότι το Model S μπορεί να ολοκληρώσει το σπριντ στα 96 km/h σε μόλις 1.99 δευτερόλεπτα ενώ με τα κατάλληλα ελαστικά η μέγιστη ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 320+ km/h. Εντυπωσιακά νούμερα, μέχρι να δεις το “Plaid+” που αυξάνει την αυτονομία στα 836 χιλιόμετρα και χάρη στα 1.100+ άλογα, μειώνει περαιτέρω τον χρόνο που απαιτείται για το 0-100.Ως τυπικός Elon Musk όμως, ανακοίνωσε ότι το Plaid+ ακυρώνεται. Συγκεκριμένα, ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος δήλωσε στο Twitter πως “δεν υπάρχει ανάγκη (για το Plaid+) αφού το Plaid είναι ήδη τόσο καλό”. Σε αυτό δεν έχω καμία αντίρρηση, αν εξαιρέσει κανείς το γεγονός ότι το Model S Plaid δεν είναι “το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής οποιουδήποτε είδους στην ιστορία”. Ο τίτλος ανήκει στο Rimac Nevera που αγγίζει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 1.85 δευτερόλεπτα. Αλλά ούτε καν αυτό έχει σημασία. Η ανακοίνωση και μετά από μερικούς μήνες ακύρωση μίας έκδοσης δεν δείχνει σοβαρότητα και είναι πραγματικά κρίμα, δεδομένου αφενός ότι το Model S Plaid είναι ήδη πολύ πιο γρήγορο απ’ όσο μπορεί να χρησιμοποιήσει ο μέσος οδηγός και αφετέρου, ότι το ανανεωμένο Model S φέρνει σωρεία αναβαθμίσεων και βελτιώσεων που ανεβάζουν περαιτέρω τον πήχη που πρέπει να ξεπεράσει ο ανταγωνισμός. Γιατί λοιπόν να εστιάσουμε σε ένα ανόητο τιμόνι που δεν είναι καν νόμιμο στην Ευρώπη και σε μία έκδοση που δεν επρόκειτο ποτέ να λανσαριστεί στην αγορά;
Η Porsche θυμάται την αριστουργηματική Mercedes 500 E.Η Mercedes S-Class κοιτά τον τάρανδο στα μάτια…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό