35.2 C
Athens
Τρίτη, 18 Ιουνίου, 2024

Φρένο στα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση

Ειδήσεις Ελλάδα

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν προχωρά όπως είχαν προβλέψει ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Πολλές εταιρείες αναβάλλουν τους στόχους τους για πλήρη ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον.

Πέρυσι, η Volkswagen εκτίμησε ότι τα ηλεκτρικά θα αντιπροσώπευαν έως και το 80% των ετήσιων πωλήσεων στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ωστόσο, η μέτρια αποδοχή των μοντέλων ID ώθησε την εταιρεία να αναθεωρήσει τη στρατηγική της.

Από τα 180 δισεκατομμύρια ευρώ που προορίζονται κυρίως για τα επόμενης γενιάς EV, η Volkswagen θα χρησιμοποιήσει το ένα τρίτο για τη συνέχιση της ανάπτυξης κινητήρων καύσης.

Ο Arno Antlitz, Οικονομικός και Λειτουργικός Διευθυντής του Ομίλου Volkswagen, δήλωσε ότι η εταιρεία θα δαπανήσει περίπου 60 δισεκατομμύρια ευρώ για να “κρατήσουμε τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης ανταγωνιστικά”.

Παρά το γεγονός ότι το μέλλον είναι ηλεκτρικό, όπως τόνισε, το παρελθόν δεν έχει τελειώσει.

Η αλλαγή αυτή αποτελεί σημαντική απόκλιση από το προηγούμενο πλάνο που ανακοινώθηκε στα τέλη του 2022 για την παραγωγή και πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη από το 2033.

Άλλες μάρκες του Ομίλου Volkswagen παρακολουθούν επίσης στενά την εξέλιξη των συνθετικών καυσίμων. Η Bugatti σκέφτεται να σχεδιάσει σταθμούς καυσίμων για εγκατάσταση στο σπίτι του ιδιοκτήτη, ενώ η Lamborghini πιστεύει ότι ο κινητήρας καύσης μπορεί να σωθεί με τη χρήση άλλων καυσίμων εκτός των ορυκτών.

Είναι προφανές ότι όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επανεξετάζουν τις στρατηγικές τους για τα ηλεκτρικά, καθώς οι καταναλωτές δεν είναι ακόμη έτοιμοι να αποχωριστούν τους κινητήρες καύσης.

Οι αυστηρότεροι κανονισμοί εκπομπών απαιτούν επενδύσεις για την καθαρότερη λειτουργία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ η ηλεκτρική επίθεση από την Κίνα αποτελεί αιτία ανησυχίας για τους παγκόσμιους παίκτες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό