15.6 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Φαβορί ο Verstappen, ποινή στον Leclerc

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Τζέντα είναι η ταχύτερη –εντός πόλης– διαδρομή της χρονιάς. Η πίστα σχεδιάστηκε πριν 3 χρόνια και βελτιώνεται συνεχώς από τότε. Φέτος υπάρχει νέα σηματοδότηση στις εξόδους διαφυγής, ενώ κάποια κερμπ είναι πιο ήπια. Μερικοί τοίχοι άλλαξαν θέση όπως αυτοί στις στροφές 8 και 10 ώστε να βελτιωθεί η ορατότητα στην είσοδο, αλλά και στη στροφή 23 για να μειωθεί η ταχύτητα διέλευσης.
Το σετάρισμα του μονοθεσίου είναι τελείως διαφορετικό από το Μπαχρέιν. Στη Τζέντα παίζει ρόλο η σταθερότητα στις γρήγορες καμπές, που είναι το χαρακτηριστικό αυτής της πίστας.
Η διαδρομή προσφέρει μεσαία επίπεδα πρόσφυσης, αλλά η άμμος που φέρνει ο αέρας από την παραλία επηρεάζει την χαμηλή τραχύτητα της ασφάλτου. Η πίστα βρίσκεται δίπλα στην Κόκκινη Θάλασσα και δεν είναι απαιτητική σε πρόσφυση στην έξοδο των στροφών ή σε σταθερότητα στο φρενάρισμα. Τα πλευρικά φορτία πιέζουν περισσότερο τα λάστιχα.
Για το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, η C2 είναι η P Zero λευκή σκληρή γόμα, η C3 είναι η P Zero κίτρινη μέση γόμα και η C4 είναι η P Zero κόκκινη μαλακή γόμα.

Όπως στο Μπαχρέιν, έτσι και εδώ ο αγώνας θα γίνει υπό το φως των προβολέων αλλά η εκκίνηση θα δοθεί δυο ώρες αργότερα στις 19:00 ώρα Ελλάδος (20:00 τοπική). Την ίδια ώρα θα διεξαχθούν οι κατατακτήριες δοκιμές αλλά και το FP2. Οι θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος αναμένονται σταθερές κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών και του αγώνα. Η πρώτη και η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών που θα διεξαχθούν αργά το απόγευμα θα έχουν θερμοκρασίες υψηλότερες κατά 10 βαθμούς Κελσίου.
Όσο για τον Leclerc η ποινή οφείλεται στο ότι στο Μπαχρέιν έγινε χρήση μίας νέας μονάδας ηλεκτρονικής διαχείρισης (CE-Control Electronics) στην SF23 όταν οι κανονισμοί προβλέπουν έως δύο ανά σεζόν.

Mario Isola – Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού: «Για την γρήγορη πίστα της Τζέντα κάναμε τις ίδιες επιλογές γομών με πέρυσι καθώς επέδειξαν πολύ καλή σταθερότητα στο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Στους δυο αγώνες που έχουν γίνει ως τώρα, εκεί, το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας αποδείχτηκε απρόβλεπτο λόγω της συχνής εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας και του μηδενισμού των διαφορών, μια εικόνα τυπική για διαδρομή εντός πόλης. Η ταχύτερη επιλογή πέρυσι ήταν η στρατηγική μιας αλλαγής. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας είχε ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι οδηγοί να αλλάξουν ελαστικά νωρίς και να τερματίσουν τον αγώνα με τη σκληρή γόμα. Οι  Max Verstappen και Charles Leclerc έδωσαν σκληρή μάχη, χάρη και στην αντοχή των ελαστικών, ακολουθώντας αυτή τη στρατηγική. Ο οδηγός της Red Bull κέρδισε με διαφορά λιγότερη του δευτερολέπτου αυτό τον σπουδαίο αγώνα. Οι ομάδες πρέπει να δουλέψουν σκληρά στο σετάρισμα γιατί έχουν μόνο τις ελεύθερες δοκιμές για να βρουν τις ρυθμίσεις με τα νέα ελαστικά. Στον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν έπαιζε καθοριστικό ρόλο η ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Αντίθετα στη Τζέντα που έχει τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά από το Σακχίρ, παίζουν κυρίαρχο ρόλο τα πλευρικά φορτία».

FORMULA 2: Ο Théo Pourchaire (ART Grand Prix), που κέρδισε στο Feature Race στο Σακχίρ είναι επικεφαλής στη βαθμολογία οδηγών της Formula 2. Ο Ralph Boschung (Campos Racing), που κέρδισε στο Sprint Race και τερμάτισε 2ος στο Feature Race την Κυριακή ακολουθεί με 4 βαθμούς διαφορά. Ο δεύτερος αγώνας του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στη Τζέντα το Σαββατοκύριακο. Έχουν επιλεγεί η P Zero κίτρινη μέση γόμα και η P Zero μωβ πολύ μαλακή γόμα.
WRC: Το Rally Mexico, 3ος αγώνας του πρωταθλήματος World Rally Championship που διεξάγεται με ελαστικά Pirelli γίνεται το ίδιο Σαββατοκύριακο με το Grand Prix Σαουδικής Αραβίας. Τα ελαστικά Pirelli Scorpion θα εμφανιστούν για πρώτη φορά φέτος, στο Μεξικό, πρώτο χωμάτινο αγώνα του πρωταθλήματος.
ERC: Στον εναρκτήριο αγώνα του European Rally Championship στο Serras de Fafe Rally, τα αυτοκίνητα με ελαστικά Pirelli κέρδισαν σε όλες τις κατηγορίες. Ο Ηayden Paddon με συνοδηγό τον John Kennard κέρδισε με Hyundai i20 N Rally2. Ο άλλοτε Pirelli Star Driver πήρε την πρώτη του νίκη στο ERC. Οδηγοί με ελαστικά Pirelli κέρδισαν στις κατηγορίες RC3 Jon Armstrong (Ford Fiesta) και RC4 Roberto Daprà (Peugeot 208). Όλα τα ελαστικά και στα τρία διαφορετικά αυτοκίνητα ράλι ήταν από τη σειρά Scorpion.
Intercontinental GT Challenge: Οι BMW έκαναν το 1-2 στον 9ωρο αγώνα αντοχής του Kyalami, δεύτερου γύρου του Intercontinental GT Challenge Powered by Pirelli. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο πρώτους μετά από μια ολόκληρη μέρα αγώνα στην πίστα της Νότιας Αφρικής ήταν 1.7 δευτερόλεπτα. Η τελευταία φορά που φιλοξενήθηκε εκεί αγώνας Formula 1 ήταν το 1993 στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό