24.5 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Υδρογονοκίνητο Honda CR-V το 2024

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Honda είναι από τις λίγες εταιρίες που εδώ και χρόνια επενδύει στις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και σήμερα έκανε γνωστό πως του χρόνου θα βγάλει στην αγορά την υδρογονοκίνητη έκδοση του CR-V.

Το CR-V Fuel Cell θα πωλείται στις αγορές της Ιαπωνίας και της Βορείου Αμερικής, με το σύστημα κυψελών υδρογόνου να έχει αναπτυχθεί από κοινού με την GM. Σύμφωνα με τη Honda, η νέα τεχνολογία έχει το ένα τρίτο του κόστους, φορτίζει ταχύτερα και έχει τη διπλάσια αντοχή σε σχέση με το σύστημα του Honda Clarity Fuel Cell του 2019. Το CR-V Fuel Cell θα είναι plug-in κάτι που σημαίνει πως οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να το φορτίσουν μέσω φορτιστή.
Η Honda συνεχίζει την εξέλιξη της τεχνολογίες των κυψελών καυσίμου υδρογόνου και έως το 2030 αναμένει αυτές να κοστίζουν το μισό και να έχουν τη διπλάσια αντοχή σε σύγκριση με το σύστημα που αναπτύχθηκε από κοινού με την GM. Μάλιστα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι η τιμή ανά μονάδα θα μπορούσε να είναι συγκρίσιμη με έναν κινητήρα ντίζελ.

Τα επαγγελματικά οχήματα που κινούνται με κυψέλες καυσίμου είναι επίσης στον ορίζοντα. Στην Ιαπωνία, η Honda εργάζεται από κοινού με την Isuzu σε ένα φορτηγό βαρέως τύπου, με τις επιδείξεις του στον δρόμο να ξεκινούν εντός του πρώτου τριμήνου του 2024. Επίσης, δοκιμάζει ήδη ένα παρόμοιο φορτηγό σε συνεργασία με την Dongfeng στη Κίνα.
Η Honda σκοπεύει να εισάγει κυψέλες καυσίμου στον κατασκευαστικό κλάδο. Θα τα εφαρμόσει πρώτα σε εκσκαφείς και τροχοφόρους φορτωτές.

Η Honda θέλει επίσης να μεταφέρει κυψέλες καυσίμου στο διάστημα. Συνεργάζεται με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Εξερεύνησης για την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Το σχέδιο είναι να χρησιμοποιηθεί η ηλιακή ενέργεια για την ηλεκτρολύση του νερού και τη δημιουργία οξυγόνου και υδρογόνου.
Η κυψέλη καυσίμου θα μπορούσε να παράγει ηλεκτρική ενέργεια και νερό από οξυγόνο και υδρογόνο. Η εταιρεία αναφέρεται σε αυτό ως “κυκλικό σύστημα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας”.

Ο απώτερος στόχος της Honda είναι να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές της δραστηριότητες έως το 2050.
Σε σύγκριση με τις ηλεκτρικές μπαταρίες , οι κυψέλες καυσίμου είναι αποδοτικές στη παραγωγή ενέργειας και έτσι προσφέρουν μια καλή λύση χωρίς εκπομπές,
δήλωσε ο Testsuya Hasebe, ο οποίος επιβλέπει την ανάπτυξη της επιχείρησης υδρογόνου στη Honda.
Η Honda ήταν από τους πρωτοπόρους στις κυψέλες καυσίμου, παρουσιάζοντας ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο το 1998 και το πρώτο προϊόν της στην αγορά το 2002.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό