12.5 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Υβριδικό το επόμενο Audi RS6

Ειδήσεις Ελλάδα

Δύο φαινομενικά συγκρουόμενες τάσεις ακολουθεί το Audi RS6 στα 20 χρόνια της ζωής του. Η πρώτη είναι προφανής: με κάθε γενιά, το super-station wagon της γερμανικής εταιρίας γίνεται ισχυρότερο και ταχύτερο. Η δεύτερη, ξεκίνησε με την τρίτη γενιά του RS6 καθώς από τον twin-turbo V8 της πρώτης γενιάς, πήγαμε στον twin-turbo V10 της δεύτερη γενιάς και από εκεί επιστρέψαμε στον twin-turbo V8 για το C7 RS6 αλλά με μικρότερη χωρητικότητα ακόμα και από αυτόν της πρώτης γενιάς! Το C8 RS6 ήταν το πρώτο εξηλεκτρισμένο, εξοπλίζοντας τον 4-λιτρο V8 με ένα ήπια υβριδικό σύστημα και όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Audi, Stephan Reil, η επόμενη γενιά θα ανεβάσει το επίπεδο εξηλεκτρισμού του μοντέλου.

“Φυσικά ο εξηλεκτρισμός είναι ο σωστός δρόμος. Μπορώ να σας πω ότι στην επόμενη γενιά θα έχουμε περισσότερο.“

Ο Reil σταμάτησε ακριβώς πριν αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες αλλά η λογική λέει πως “περισσότερος εξηλεκτρισμός” σημαίνει ένας βενζινοκινητήρας, πιθανώς downsized τόσο σε κυλίνδρους όσο και σε χωρητικότητα αν και ελπίζουμε ότι ο V8 θα κρατήσει την θέση του και ένα plug-in υβριδικό σύστημα. Η λογική λέει επίσης ότι στην χειρότερη των περιπτώσεων, το C9 RS6 θα είναι τουλάχιστον εξίσου γρήγορο με την τρέχουσα γενιά – και πάλι, ελπίζουμε ότι θα είναι ταχύτερο. Το μόνο σίγουρο, είναι ότι η επόμενη γενιά του RS6 θα είναι και η τελευταία που θα εξοπλίζεται (έστω και με εξηλεκτρισμένο) βενζινοκινητήρα όταν παρουσιαστεί περί τα μέσα της δεκαετίας.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό