24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Το Volvo XC90 ανανεώθηκε και συνεχίζει ακάθεκτο

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Volvo μπορεί να έχει στη γκάμα της το EX90, τη νέα ηλεκτρική της ναυαρχίδα αλλά αυτό δεν την εμποδίζει όχι μόνο να διατηρεί το XC90 αλλά και να το ανανεώνει και να το αναβαθμίζει.

Το νέο XC90 λοιπόν που παρουσιάστηκε επίσημα δεν έχει ουσιαστικές αλλαγές στις εξωτερικές του διαστάσεις, ενώ η εμφάνισή του έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του EX90. 

Έτσι υπάρχει καινούργια μάσκα με διαγώνιες σε συνδυασμό με νέας σχεδίασης προβολείς τεχνολογία Matrix LED -τα φώτα ημέρα έχουν και πάλι το μοτίβο του σφυριού του Thor- και επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.

Στο πίσω μέρος οι επεμβάσεις είναι σαφώς μικρότερες με πιο χαρακτηριστική τα σκούρα φώτα που εξασφαλίζουν μια πιο σύγχρονη συνολική εικόνα.

Στο εσωτερικό η βασική αλλαγή είναι η πιο μεγάλη και ελεύθερη οθόνη του συστήματος infotainment που έχει διαγώνιο 11,2 ιντσών και από την οποία ελέγχονται όλες οι λειτουργίες. Το λογισμικό είναι της Google και έχει εναρμονιστεί με την τελευταία εκδοχή που χρησιμοποιείται στα ηλεκτρικά EX30 και EX90, ενώ πλέον το μενού είναι πιο εύχρηστο με συντομεύσεις για τις βασικές λειτουργίες.

Φυσικά υπάρχουν OTA (over the air ενημερώσεις) και η τελευταία γενιά των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της Volvo. Aπό εκεί και πέρα επενδύσεις είναι καινούργιες και χρησιμοποιούνται πλέον ανακυκλούμενα και βιοδιασπόμενα υλικά.

Το νέο XC90 διατίθεται και πάλι σε εκδόσεις με 5, 6 και 7 θέσεις, ενώ οι μηχανικοί και σχεδιαστές της Volvo έδωσαν έμφαση και στην πρακτικότητα. Με μεγαλύτερο χώρο αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα και μια καινούργια, ακόμα πιο βολική ποτηροθήκη.

Οι αλλαγές στην ανάρτηση περιλαμβάνουν μηχανικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τη βελτίωση του επιπέδου άνεσης, ενώ προαιρετικά υπάρχει και πνευματική ανάρτηση που παρέχει και τη δυνατότητα μείωσης (κατά 20 χιλιοστά) ή αύξησης της απόστασης (κατά 40 χιλιοστά) από το έδαφος. Για κίνηση σε αυτοκινητόδρομο και πέρα από την άσφαλτο αντίστοιχα.

Η γκάμα των κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει δύο τετρακίνητες και ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V με τη νέα γενιά του τετρακύλινδρου turbo βενζίνης της μάρκας που πλέον λειτουργεί στον κύκλο Miller.

Η εισαγωγική έκδοση είναι η B5 με ένα turbο και απόδοση 250 ίππων και 360 Nm, ενώ η B6 έχει δύο turbo, 300 ίππους και 420 Nm.

Η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση είναι η plug-in υβριδική T8 στην οποία ο δίλιτρος τετρακύλινδρος αποδίδει για την περίσταση 310 ίππους και 400 Nm και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων και 309 Nm που κινεί τον πίσω άξονα.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 455 ίππους, ενώ η μπαταρία του συστήματος έχει πλέον ενεργειακή χωρητικότητα 18,8 kWh και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για 70 και πλέον χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δεύτερα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό