24.1 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Το Range Rover Velar στον δρόμο της ηλεκτροκίνησης από το 2025

Ειδήσεις Ελλάδα

Όπως όλες οι εταιρίες που έχουν θέσει ως στόχο την επιβίωση τους και την επόμενη δεκαετία, έτσι και η Land Rover έχει προγραμματίσει την μετάβαση της στην ηλεκτροκίνηση και ένα από τα πρώτα μοντέλα της που θα ασπαστεί την τεχνολογία, θα είναι το Range Rover Velar. Ένα Range Rover Velar που παρουσιάστηκε το 2017 ώστε να τονώσει τους όγκους πωλήσεων της αγγλικής μάρκας και ενώ τα πήγαινε αρκετά καλά στον συγκεκριμένο τομέα, η Land Rover του γύρισε την πλάτη για να εστιάσει περισσότερο στα πιο προσοδοφόρα μοντέλα της με αποτέλεσμα το Velar να είναι το δεύτερο λιγότερο δημοφιλές μέλος της οικογένειας, μπροστά μονάχα από το Discovery. Η Land Rover κατανοεί ότι οι επιδόσεις του στον στίβο των πωλήσεων ήταν απόρροια δικής της, συνειδητής επιλογής και έχει ήδη αποφασίσει να συνεχίσει με αυτό και μετά τα μέσα της δεκαετίας.

Στην τρέχουσα μορφή του, το Range Rover Velar έχει στενή συγγένεια με την Jaguar F-Pace και κατασκευάζεται δίπλα της στο εργοστάσιο στο Solihull. Η Land Rover όμως σκοπεύει να εκσυγχρονίσει και να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις της στο Halewood και εκεί θα μετακομίσει η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Velar. Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν εκεί. Ενώ το Velar που κυκλοφορεί τώρα χρησιμοποιεί την D7 αρχιτεκτονική, ο διάδοχος του θα επωφεληθεί από την ολοκαίνουρια EMA που έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ώστε να φιλοξενεί αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, όπως αυτά του επόμενου Velar αλλά και των νέων γενιών των Evoque και Discovery Sport που έχουν επιβεβαιωθεί ως μηδενικών εκπομπών. Προφανώς είναι πάρα πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για τεχνικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες αλλά το Velar θα πρέπει να παραμείνει πιστό στα στοιχεία που οφείλει να έχει οποιοδήποτε μοντέλο κουβαλάει το όνομα “Range Rover” και αυτά είναι οι εκτός δρόμου ικανότητες, η πρακτικότητα και το ραφινάρισμα σε ένα πακέτο που δεν κάνει συμβιβασμούς. Φήμες πάντως αναφέρουν ότι το Range Rover Velar θα έχει αρχιτεκτονική 800V ώστε να προσφέρει ανταγωνιστικούς ρυθμούς φόρτισης της τάξης των 350 kW. Από εκεί και πέρα, η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων, η αυτονομία των μπαταριών και η αποδοτικότητα της πλατφόρμας είναι ζητήματα που απαιτούν απαντήσεις αλλά δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα.

Όπως δεν προβληματίζεται ούτε το τμήμα σχεδιασμού της αγγλικής εταιρίας αφού το Velar θα δανείζεται αρκετά στοιχεία από τον μεγαλύτερο αδερφό του – βλ. Range Rover. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το Velar είναι ένα είδος mini-Range Rover όχι μόνο στην εμφάνιση και στον χαρακτήρα αλλά και φυσικά, στην τιμή. Περισσότερα θα γνωρίζουμε στο μέλλον αλλά μέχρι να περάσει στην παραγωγή το νέο Velar, περιμένουμε από την Land Rover να φρεσκάρει την τρέχουσα γενιά όπως έκανε για το Range Rover και το Range Rover Sport. Θα επανέλθουμε λοιπόν όταν το κάνει.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό