Home Auto • Moto Το Nyobolt EV Concept είναι μία σύγχρονη, ηλεκτρική Lotus Elise S1

Το Nyobolt EV Concept είναι μία σύγχρονη, ηλεκτρική Lotus Elise S1

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχεις σκεφτεί ποτέ πώς θα ήταν ένα κλασικό μοντέλο αν σχεδιαζόταν σήμερα; Δεν μιλάω για κάποιου είδους restomod αναβάθμιση αλλά πώς θα οραματιζόταν ο αρχικός σχεδιαστής ένα κλασικό μοντέλο σύμφωνα με τις τάσεις και τις επιταγές της σημερινής εποχής. Πάρε για παράδειγμα την Lotus Elise S1, πνευματικό “παιδί” του Julian Thomson που με την βοήθεια του Ian Callum και της συμβουλευτικής εταιρίες που διευθύνει τα τελευταία χρόνια, μεταμορφώθηκε σε μία μοντέρνα εκδοχή του εαυτού της και πιο συγκεκριμένα, το Nyobolt EV Concept.

Ευτυχώς ή δυστυχώς, το Nyobolt EV είναι 150 χιλιοστά μεγαλύτερο σε μήκος και 100 χιλιοστά μεγαλύτερο σε πλάτος από την ούτως ή άλλως μικροσκοπική με τα σημερινά δεδομένα Elise S1, οπότε παραμένει compact και ελαφρύ παρά το γεγονός ότι έχει υιοθετήσει την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης. Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και ενώ θυμίζει απερίφραστα την Elise S1 τόσο σε αναλογίες όσο και σε λεπτομέρειες, έχει διανθιστεί με μοντέρνα στοιχεία όπως τα LED εμπρός φωτιστικά σώματα με την χαρακτηριστική “υπογραφή” και τα τετραπλά, επίσης LED φανάρια πίσω αλλά και οι 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε τον επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, τους αεραγωγούς στο πλάι, τις κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους συμβατικούς καθρέφτες, την διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος και την Type 2 θύρα φόρτισης που ενσωματώνεται στην κεντρική κολώνα.

Ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον από το design όμως, έχει η τεχνολογία που κρύβει το πρωτότυπο και ειδικότερα, η μπαταρία του. Σύμφωνα με την εταιρία, το ηλεκτρικό sports car εξοπλίζεται με μία σχετικά μικρή μπαταρία 35 kWh, χάρη στην οποία το βάρος δεν υπερβαίνει τα 1.000 κιλά, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 250 χιλιομέτρων. Μέχρι εδώ, όλα σχετικά φυσιολογικά. Για την πλήρη φόρτιση της όμως, δεν απαιτούνται περισσότερα από 6 λεπτά με τις υπάρχουσες υποδομές και αυτός ο χρόνος είναι μικρότερος από οποιονδήποτε άλλο έχουμε ακούσει μέχρι σήμερα! Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η ταχεία φόρτιση δεν επηρεάζει αρνητικά την μακροζωία και την υγεία της μπαταρίας με την Nyobolt να αναφέρει ότι η συγκεκριμένη μονάδα έχει δοκιμαστεί για περισσότερους από 2.000 κύκλους ταχείας φόρτισης και δεν παρατηρήθηκε κάποια ουσιαστική απώλεια στην απόδοση της. Όλα αυτά μπορεί να ακούγονται ουτοπικά αλλά η Nyobolt ισχυρίζεται ότι η μπαταρία της μπορεί να περάσει στην παραγωγή ακόμα και το 2024 – δεν αναφέρει όμως περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου που παρουσίασε, ούτε αν σκοπεύει να το περάσει στην παραγωγή, περιορισμένη ή μη.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Exit mobile version