24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Το Hyundai Ioniq 5 αποκτά off-road έκδοση στις Η.Π.Α.

Ειδήσεις Ελλάδα

Το Ioniq 5 είναι ένα από τα καλύτερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά σε… λογική τιμή. Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε στην αγορά κέρδισε τόσο τους κριτικούς όσο και τους αγοραστές με το εντυπωσιακό design του και τις εξαιρετικές ικανότητες του αλλά τόσο καιρό, θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάτι του έλειπε αν θέλαμε να είμαστε αυστηροί. Τυπικά, το Hyundai Ioniq 5 είναι ένα crossover αλλά οι εκτός δρόμου ικανότητες του ας πούμε ότι δεν συμβαδίζουν με όλα τα υπόλοιπα που προσφέρει απλόχερα το κορεατικό μοντέλο μηδενικών εκπομπών ρύπων και η εταιρία αποφάσισε να διορθώσει αυτή την… ανορθογραφία λανσάροντας για την αμερικανική αγορά την έκδοση “XRT”.

Αυτή είναι η δεύτερη εξειδικευμένη έκδοση που εντάσσεται στην γκάμα του Ioniq 5 μετά το κορυφαίο Ioniq 5 N και οι αλλαγές μπορεί να μην είναι εξίσου εκτενείς αλλά αρκούν για να δώσουν έναν πολύ διαφορετικό χαρακτήρα στην συγκεκριμένη έκδοση. Φυσικά υπάρχουν λεπτομέρειες όπως το μαύρο περίγραμμα των παραθύρων, τα μαύρα σήματα στο καπό και την πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, το σήμα “XRT” στο πίσω μέρος και δύο αποκλειστικά εξωτερικά χρώματα (Ultimate Red και Cosmic Blue Pearl) αλλά αυτές είναι μονάχα το κερασάκι στην τούρτα. Το κυρίως πιάτο περιλαμβάνει νέα ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 23 χιλιοστά και διαθέτει νέες ρυθμίσεις, νέες και αποκλειστικές για την έκδοση μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 28 ιντσών που ντύνονται με all-terrain ελαστικά σε διάσταση 235/60 R18, αποκλειστικό για την XRT έκδοση εμπρός και πίσω μέρος, βαμμένα σε “ψηφιακό καμουφλάζ” χρώμα όπως και τα προστατευτικά στα πλαϊνά ενώ οι κόκκινοι γάντζοι μπροστά προσθέτουν τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και σε πρακτικό καθώς σύμφωνα με την Hyundai αντέχουν για περίπου 2.650 κιλά.

Η εταιρία δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με επιπλέον προστασία στο πάτωμα του αυτοκινήτου αλλά δεδομένου ότι η μπαταρία είναι τοποθετημένη εκεί και είναι σίγουρα πολύ καλά προστατευμένη, οι ιδιοκτήτες δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα σε ήπιες περιηγήσεις εκτός δρόμου. Αυτό που αναφέρει είναι ότι το Ioniq 5 XRT είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και την μεγάλη μπαταρία των 84 kWh όπως και ότι οι επεμβάσεις που έχουν γίνει βελτιώνουν τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στις 19.8 και 30.0 μοίρες αντίστοιχα (από 17.5 και 25.4 μοίρες). Στην καμπίνα διακρίνουμε την μαύρη επένδυση στην οροφή, τα νέα πιο ανθεκτικά πατάκια και τις H-Tex επενδύσεις στα καθίσματα με το ειδικό για την έκδοση μοτίβο.

Η Hyundai ανακοίνωσε παράλληλα και μία σειρά αναβαθμίσεων για τα υπόλοιπα Ioniq 5 που περιλαμβάνουν μεγαλύτερες μπαταρίες, κάποιες διακριτικές επεμβάσεις τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα, νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κ.ά. όμως αυτές θα περιμένουμε να τις δούμε και στην παγκόσμια έκδοση του μοντέλου. Δυστυχώς, ακόμα δεν έχουμε πληροφόρηση όσον αφορά στο λανσάρισμα της XRT έκδοσης και σε άλλες αγορές πέραν αυτής των Η.Π.Α. αλλά αν συμβεί αυτό, λογικά δεν θα αργήσει οπότε ας κάνουμε λίγη υπομονή.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό