20 C
Athens
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024

Το Dacia Bigster είναι το αντίδοτο στο “δηλητήριο” της υπερβολής

Ειδήσεις Ελλάδα

Τα τελευταία χρόνια η Dacia έχει εξελιχθεί σε έναν από τους βασικούς “παίχτες” της ευρωπαϊκής αγοράς διεκδικώντας την πρώτη θέση στις πωλήσεις όχι μόνο στις μεμονωμένες κατηγορίες αλλά συνολικά, overall που λένε και στο χωριό μου. Η άνοδος της Dacia οφείλεται σε πάρα πολλούς παράγοντες αλλά ένας από τους βασικότερους είναι το κορυφαίο value-for-money σε μία εποχή που ασκούνται αισθητές πιέσεις στα οικονομικά του μέσου Ευρωπαίου – ακρίβεια, πληθωρισμός, κόστος στέγασης και ενέργειας κλπ. Επιπλέον, η Dacia έχει καταστρώσει και ακολουθεί ένα επιχειρηματικό μοντέλο με τα αποτελέσματα να είναι εμφανή ακόμα και χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις. Την ίδια επιτυχία θέλει να αναπαράγει τώρα και στο C-segment με το ολοκαίνουριο Bigster που αναμφίβολα θα ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας όσον αφορά στο κόστος και την παρεχόμενη τεχνολογία, ακόμα και αν η Dacia είναι λίγο ή πολύ αναγκασμένη να κάνει κάποιες υποχωρήσεις.

“Υπάρχουν 420 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρώπη και δεν “το έχουν” όλοι με την τεχνολογία. Κοιτάξτε το Bigster – είναι μηχανικό, με χειριστήρια για την ρύθμιση των λειτουργιών και όχι Μενού 1, υπο-Μενού 3. Δεν έχω κάτι με τις μάρκες που προσφέρουν κάτι τέτοιο αλλά υπάρχει ένα ποσοστό του πληθυσμού που δεν ενδιαφέρεται και το ποσοστό αυτό μεγαλώνει.”
Δήλωσε ο επικεφαλής της Dacia, Denis Le Vot για να συμπληρώσει ότι η μείωση της πολύπλοκης τεχνολογίας στο αυτοκίνητο βοηθάει δραστικά στην διατήρηση της θέσης της εταιρίας ως μία value-for-money μάρκα. Σύμφωνα με τον Le Vot αρκεί να δει κανείς την τιμή ενός τυπικού SUV στο C-segment.

“Αγόρασες ένα αυτοκίνητο πριν από 5 χρόνια για €28.500 και τώρα μπαίνεις στην ίδια αντιπροσωπεία ψάχνοντας για ένα νέο, με πολλές οθόνες, πολλή τεχνολογία, πολλά από τα πάντα για €36.000 παραδείγματος χάριν. Ελάτε τώρα, από 29.000 στα 36.000 σε 5 χρόνια; Ποιανού ο μισθός ακολουθεί αυτή την πορεία;”

Και στην τελική, δεν έχει άδικο. Οι πωλήσεις της Dacia το επιβεβαιώνουν άλλωστε. Πριν από 7 χρόνια περίπου, η Dacia πουλούσε περίπου 300.000 αυτοκίνητα και τώρα, πουλάει τα ίδια σε ένα εξάμηνο. Σχεδόν το 70% των πελατών της αγοράζει ξανά Dacia και το 15% αγοράζει Renault ενώ πέρα από αυτό, έχει αναβαθμιστεί και η ποιότητα των πωλήσεων. Η Dacia προσελκύει ολοένα και περισσότερους πελάτες από ακριβότερες κατηγορίες με αποτέλεσμα το 80% των πωλήσεων του Duster πχ, να προέρχονται από την κορυφαία έκδοση του. Η λογική είναι “γιατί να αγοράσω την βασική έκδοση ενός ακριβότερου μοντέλου όταν μπορώ να αγοράσω την κορυφαία του Duster” και πάλι, βγάζει νόημα. Νομίζω έτσι έχουν τα πράγματα με την Dacia. Δεν είναι λύση ανάγκης. Δεν είναι η μάρκα στην οποία… καταλήγεις επειδή δεν μπορείς να αγοράσεις κάτι άλλο. Είναι η λογική επιλογή. Είναι η συνειδητή επιλογή στην οποία τα χρήματα που διαθέτεις αγοράζουν την υψηλότερη αξία.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό