16.3 C
Athens
Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, 2024

Το Audi A2 γιορτάζει και… ανασταίνεται για μία τελευταία φορά!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το πρόγραμμα πρακτικής της Audi μας έχει δώσει διάφορα μικρά διαμάντια στο παρελθόν. Άσχετα από το γεγονός ότι δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τον “Πρίγκηπα” της NSU που αναγεννήθηκε ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό, ρετρομοντέρνο αγωνιστικό ενώ τρία χρόνια πριν από αυτό, οι γεμάτοι φαντασία νέοι της Audi δημιούργησαν το RS6 GTO που θα μπορούσαμε να πούμε ότι πέρασε, υπό μία έννοια, στην παραγωγή με το κορυφαίο RS6 Avant GT των 630 ίππων και των πολλών extra καλουδιών. Τώρα και με την ευκαιρία της επετείου των 25 ετών από την πρεμιέρα του ελαφρώς cult και ενδεχομένως κλασικού Audi A2, οι μαθητευόμενοι της γερμανικής μάρκας αποφάσισαν να… παίξουν με την ιδέα ενός κλασικού αλλά εκμοντερνισμένου A2 e-tron για να μας δείξουν πώς θα μπορούσε να ήταν το Α2 του 1999 με την τεχνολογία και τις σχεδιαστικές τάσεις του 2024.
Καταρχάς, δεν είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς ότι το design του A2 e-tron είναι πιο “καθαρό”. Ο προφυλακτήρας εμπρός είναι πιο απλός, χωρίς τα χαρακτηριστικά “μάγουλα” κάτω από τα φωτιστικά φώτα και με εντελώς κλειστή όχι μόνο την γρίλια, η οποία αξίζει να προσθέσουμε πως φιλοξενεί το φωτιζόμενο πλέον σήμα, αλλά και την κάτω εισαγωγή του αέρα καθώς δεν έχει λόγο ύπαρξης εξαιτίας του ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου. Οι πρακτικάριοι άλλαξαν και τα φωτιστικά σώματα με νέα, πιο λεπτά που ενσωματώνουν και τα απαραίτητα εν έτη 2024 LED φώτα ημέρας ενώ ανάλογες είναι οι επεμβάσεις, τουλάχιστον όσον αφορά στον τομέα της αισθητικής και στο πίσω μέρος που ομολογουμένως είναι ακόμα πιο πετυχημένες και χαρίζουν στο μικρό Audi μία σαφώς πιο μοντέρνα και εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Στα πλάγια οι μαθητευόμενοι δεν είχαν πολλές ευκαιρίες για αλλαγές αλλά όσες είχαν, τις άρπαξαν από τα μαλλιά αντικαθιστώντας τους συμβατικούς καθρέφτες με κάμερες και τις συμβατικές χειρολαβές με νέες, “κρυφές”.

Να θυμίσουμε ότι όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά, το Audi A2 ήταν ούτως ή άλλως ένα από τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά γενικά και αναμφίβολα οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στο αμάξωμα έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από το 0.25-0.29 του εργοστασιακού μοντέλου σε κάτι χαμηλότερο. Πόσο χαμηλότερο; Άγνωστο καθώς η Audi δεν ανακοίνωσε κάποιο συγκεκριμένο νούμερο, όπως δεν έχει ανακοινώσει οτιδήποτε σχετικό με το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Το… πείραμα πάντως είναι άκρως επιτυχημένο, με την γερμανική μάρκα να συγχαίρει τους πρακτικάριους, τους μαθητευόμενους και τους δασκάλους που επέβλεπαν το project ακόμα και αν μία σύγχρονη αναβίωση του Audi A2 δεν πρόκειται να περάσει στην παραγωγή, τουλάχιστον για το προσεχές μέλλον. Κάποια στιγμή κάτι είχε ακουστεί αλλά οι προτεραιότητες της εταιρίας είναι σε άλλες κατηγορίες αυτή την περίοδο και δεν ευνοούν σε καμία περίπτωση το λανσάρισμα ενός ηλεκτρικού hatchback.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό