17.6 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Το 2024 ο ηλεκτρικός διάδοχος του Hyundai i10.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η εξέλιξη και το λανσάρισμα compact, ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία θα έχουν ικανοποιητικά περιθώρια κέρδους είναι μία άσκηση για πάρα πολύ γερούς λύτες αλλά ήδη υπάρχουν εταιρίες που κάνουν την προσπάθεια για τον… εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης. Όλοι θέτουν τον πήχη στα €20.000 με πρώτη την τριάδα Volkswagen, Skoda και Cupra που έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι έχουν ξεκινήσει δουλειά πάνω σε ένα τέτοιο project. Τώρα, στο παιχνίδι μπαίνει και η Hyundai, η οποία γνωρίζουμε ήδη ότι περιλαμβάνει στο μεσοπρόθεσμο πλάνο της ένα μικρό, προσιτό, ηλεκτρικό μοντέλο αλλά τελικά περιλαμβάνει δύο!

Το ένα θα είναι καθαρόαιμο αστικό και το άλλο μία πιο… ογκώδης πρόταση στο στιλ του επερχόμενου Volkswagen ID.1. Η παραγωγή του πρώτου αναμένεται να ξεκινήσει μετά το μέσο του 2023 και του δευτέρου στα τέλη του 2024 και αμφότερα θα κάνουν χρήση ηλεκτροκινητήρων της BorgWarner με την εταιρία να ισχυρίζεται πως η μέγιστη ισχύς τους αγγίζει τα 180+ άλογα. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι όλα τα μοντέλα που θα εξοπλίζονται με αυτούς τους ηλεκτροκινητήρες θα προσφέρουν 180+ άλογα αλλά το νούμερο είναι ενδεικτικό των δυνατοτήτων τους. Σε κάθε περίπτωση, τα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai απέχουν αρκετά από το λανσάρισμα τους στην αγορά και στο μέλλον θα γνωρίζουμε περισσότερα σχετικά όμως η κορεατική φίρμα απολαμβάνει προς το παρόν την ανταπόκριση του κοινού έχοντας αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ευρώπη κατά 8.2% κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους ενώ τα ηλεκτρικά αποτελούν το 16% επί του συνόλου των αυτοκινήτων. Στόχος και ελπίδα είναι το ολοκαίνουριο Ioniq 6 θα συνεχίσει στον δρόμο που χάραξε το Ioniq 5 όταν λανσαριστεί στην αγορά αργότερα εντός του 2022.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό