22.3 C
Athens
Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, 2024

Το νέο Subaru Crosstrek Hybrid υπόσχεται εμβέλεια 1.000 χιλιομέτρων!

Ειδήσεις Ελλάδα

Πριν από δύο χρόνια η Subaru αποκάλυψε στον κόσμο την 3η γενιά του μοντέλου που γνωρίσαμε στην χώρα μας ως “XV”. Το Crosstrek, όπως ονομάζεται πλέον το ενδιαφέρον hatchback σε ολόκληρο τον κόσμο έχει την σφραγίδα της ιαπωνικής μάρκας τόσο όσον αφορά στην εμφάνιση όσο και στην ασφάλεια αλλά από εδώ και πέρα, στην Ιαπωνία αρχικά και αργότερα σε επιπλέον αγορές, θα φέρει την σφραγίδα και μίας ακόμα ιαπωνικής εταιρίας καθώς θα είναι το πρώτο που θα ενσωματώνει το νέο υβριδικό σύστημα της Subaru. Ένα σύστημα νέας γενιάς που χρησιμοποιεί την τεχνολογία και την τεχνογνωσία της Toyota χάρη στη συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρίες (και την Mazda) και υπόσχεται βελτιώσεις σε όλους τους τομείς που άπτονται του κινητήριου συνόλου.

Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται ένας νέος boxer βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 2.5 λίτρων που έχει εξελιχθεί ειδικά για εξηλεκτρισμένες εφαρμογές και είναι ικανός για 160 ίππους και σχεδόν 210 Nm ροπής. Από μόνος του δεν είναι κάτι το εξωπραγματικό αλλά το θέμα είναι πως δεν είναι μόνος του. Συνδυάζεται με μία μπαταρία 1.1 kWh και ένα transaxle με δύο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας λειτουργεί ως γεννήτρια και ο άλλος, μία μονάδα 120 ίππων και 270 Nm ροπής, έχει την δυνατότητα να παρέχει κίνηση και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Subaru, να αποτελέσει “την κύρια πηγή ισχύος σε ένα μεγάλο εύρος σεναρίων” που σημαίνει ότι έστω και για περιορισμένα χρονικά διαστήματα, όσο του επιτρέπει η μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου δηλαδή, το νέο Subaru Crosstrek Hybrid θα μπορεί να κινείται χωρίς να χρησιμοποιεί τον θερμικό κινητήρα.

Μία σχετικά ευρεία ανακατάταξη των βασικών “ζωτικών” μερών του υβριδικού συστήματος έχει επιτρέψει στην Subaru να τοποθετήσει στο νέο Crosstrek Hybrid ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας σχεδόν 63 λίτρων. Αυτό, σε συνδυασμό με την υπόσχεση της ιαπωνικής μάρκας για βελτιωμένη κατά 20% αποδοτικότητα σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, σημαίνει ότι το Crosstrek Hybrid μπορεί να διανύσει έως 1.000 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό – ένα νούμερο που ακούμε συνήθως σε πετρελαιοκίνητα μοντέλα αν και οφείλουμε να αναφέρουμε ότι το νούμερο αυτό είναι θεωρητικό μέχρι στιγμής και βασίζεται στον αρκετά γενναιόδωρο WTLC κύκλο δοκιμών και όχι στον αυστηρό αλλά πιο ρεαλιστικό WLTP που χρησιμοποιούμε στην Ευρώπη. Ασχέτως αυτού πάντως, αξίζει να αναφέρουμε το γεγονός ότι το σύστημα παρέχει αμφίδρομη ροή ενέργειας που σημαίνει ότι μπορεί να τροφοδοτήσει με ενέργεια εξωτερικές συσκευές μέσω μίας πρίζας 1.500W. Κατά τα άλλα, το Subaru Crosstrek Hybrid θα είναι διαθέσιμο στην Ιαπωνία σε δύο εκδόσεις: την βασική με ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, δίχρωμο εσωτερικό και μία πολυλειτουργική οθόνη 4.2 ιντσών στον πίνακα οργάνων και την “EX” που προσφέρει ένα αναβαθμισμένο πακέτο με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών, σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και την πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Eyesight. Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι οι πωλήσεις του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν στην Ιαπωνία τον ερχόμενο Δεκέμβριο ενώ το λανσάρισμα του σε επιπλέον αγορές σε ολόκληρο τον κόσμο αναμένεται για το 2025.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό